Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoge telefoonrekening Tele2

Geplaatst door: arjan66 op: 11-03-2013 16:44
Dag redactie, Ik heb van Ziggo een verbruiksapp gedownload die al maanden gebruik, vrij nauwkeurig is. Echter afgelopen maand een factuur van 97 euro terwijl het aantal belminuten zoals weergegeven in mijn telefoon, de helft bedroeg van wat Tele2 zegt. Een redelijk IQ-loze mevrouw van de facturatie roept dat ik gewoon dit allemaal gebeld heb. Onzin en aantoonbaar! Maar hoe krijg je dit weer terug? Ik ga sowieso weg bij tele2.
Reactie door tele2webcare op 12-03-2013 10:39
Beste arjan66, Lastig dat er onduidelijkheden zijn over een hogere factuur voor Mobiele telefonie. Ik begrijp dat dit vervelend is en vind het jammer dat je er tijdens telefonisch contact niet uit bent gekomen. Binnenkort lanceert Tele2 een eigen app waarmee je je verbruik zelf goed kunt bijhouden. In de tussentijd raad ik je aan een andere, alternatieve app te gebruiken zoals PhoneUsage of 3GWatchdog. Ook is het mogelijk tussentijds je verbruik op te vragen via een live chat door ‘ik wil een medewerker spreken’ in te voeren bij onze Virtuele Assistent. Heb je al op Rekening Online gekeken waar de factuur precies uit bestaat en of er misschien andere posten op staan waardoor de rekening hoger uitvalt? Laat je het weten? Ik help je graag verder. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2Virtuele AssistentRekening Online
Reactie door arjan66 op 12-03-2013 14:09
Danielle, gedaan en de getallen zijn bijna exact hetzelfde. Wat als ik nu weer verrast wordt met een hoge telefoonrekening terwijl dit volgens beide apps niet kan zijn. Wat doe ik dan? Arjan
Reactie door tele2webcare op 13-03-2013 10:46
Beste Arjan, Bedankt voor je reactie. Zodra je weer een hogere rekening ontvangt zou ik je willen adviseren om advies te vragen aan onze Virtuele Assistent door ‘ik heb een hoge factuur gekregen’. Er wordt dan aan je gevraagd over welk onderdeel je meer informatie wilt, waarna je uit verschillende opties kunt kiezen. Bijvoorbeeld ‘Er staan kosten op de factuur die ik niet ken’. Op die manier krijg je uitleg over de specificatie van je factuur. Mocht je er dan alsnog niet uitkomen, dan is het ook mogelijk om te chatten met een medewerker door ‘ik wil een medewerker spreken’ in te voeren en vragen te stellen over je factuur en verbruik. Als ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 Virtuele Assistent
Reactie door zoekster op 13-03-2013 11:01
@arjan66, misschien heb je wat aan deze discussie, helemaal tot het eind volgen. KLIKKLIK

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor