Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe gratis is gratis sd kaart van Samsung?

Geplaatst door: jol1972 op: 03-04-2012 09:50
Nadat ik een Samsung Galaxy S2 heb aangeschaft kwam ik in aanmerking voor een gratis 16gb micro sd kaart. Even registreren, de stappen in het proces volgen en klaar is Kees. Maar niks is minder waar. Eerst werd mijn imei nummer niet herkend. Samsung bellen (20 min a €0,10 p.m.). Er was iets fout en alles werd geregeld. Ik moest een week later weer registreren en nu lukte het registreren wel. Ik moest nog wachten op een bevestigingsmail die dus niet kwam. Weer geregistreerd en wederom geen mail. Toen maar weer gebeld. (35 min a €0,10 p.m.). Telefoniste was onervaren en vroeg 4 tot 5 keer dezelfde gegevens en ze hield maar vol dat ik de bevestigingsmail op moest sturen. Ze snapte niet dat ik die niet kreeg. Ze gaf het op en zo kreeg ik een andere telefoniste aan de telefoon. Die moest wederom alle gegevens hebben want de 1e telefoniste had niks genoteerd. Ook nu kreeg ik te horen dat ik de mail moest opsturen. Uiteindelijk heeft zij me (alweer *zucht*) geregistreerd en ik zou dezelfde dag een mail krijgen die ik weer op moest sturen. Vandaag gekeken en GEEN mail. Dus weer gebeld (10 min a €0,10 p.m.) en WEER hetzelfde verhaal. Ze luisteren niet naar mij als ik vertel dat er iets mis gaat en vandaag kreeg ik te horen dat mijn email adres niet klopt. Wel raar want de reclame mails van samsung ontvang ik wel op de email adres. Ook deze telefoniste heeft mij geregistreerd en ik krijg vandaag een bevestigingsmail. Ik heb gevraagd of het de bedoeling is dat de klanten op deze manier hun eigen sd kaart moeten betalen maar hierop wordt niet gereageerd.Als ik zeg dat ik een klacht wil indienen omdat dit via email niet kan, wordt er gezegd: Ik wens u een fijne dag mevrouw en daarna tuut... tuut...tuut. Zo gaat samsung met klanten om! Je wordt gewoon voor de gek gehouden. BAH!!
Reactie door eva369 op 03-04-2012 12:07
ik heb ook ooit (2,5/3 jaar geleden) een gratis SD kaart mogen aanvragen bij samnsung, nergens last van gehad. dus ben het er niet mee eens dat je voor de gek wordt gehouden, of dat het niet gratis is.
Reactie door getty op 03-04-2012 18:53
Wij hebben de telefoon s2 24 feb gekocht en inderdaad kostte het heel wat moeite om het proces voor de gratis kaart te voltooien, maar uiteindelijk hebben we vandaag de gratis kaart gehad. Dus het kan wel.
Reactie door jol1972 op 03-04-2012 18:56
Quote: eva369 schreef op dinsdag 3 apr 2012, 12:07: ik heb ook ooit (2,5/3 jaar geleden) een gratis SD kaart mogen aanvragen bij samnsung, nergens last van gehad. dus ben het er niet mee eens dat je voor de gek wordt gehouden, of dat het niet gratis is.einde Quote Eva369 Ik hoop voor jou dat je altijd zo'n service bij samsung zal krijgen. Heb wederom geen mail ontvangen voor de zoveelste keer. Bij mij komt er geen samsung product meer in bezit.
Reactie door jol1972 op 03-04-2012 18:57
Quote: getty schreef op dinsdag 3 apr 2012, 18:53: Wij hebben de telefoon s2 24 feb gekocht en inderdaad kostte het heel wat moeite om het proces voor de gratis kaart te voltooien, maar uiteindelijk hebben we vandaag de gratis kaart gehad. Dus het kan wel.einde Quote Getty: Mag ik vragen hoe jullie het wel voor mekaar hebben gekregen?
Reactie door valerius-2 op 03-04-2012 19:11
Totaal geen last mee gehad.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!