Hi! nooit meer!
Geplaatst door: sarina1502 op: 23-09-2012 20:10
Zelf zit ik al 2 jaar bij Hi! nou zou mijn abonnement aflopen dus ik wilde gaan verlengen. Dat Lease vond ik alleen helemaal niks. Aller eerst naar de Hi! winkel geweest en daar informatie nagevraagt, de dame hier had het mij zo uitgelegt dat ik dacht dat dit wel wat was. Ze was er alleen bij vergeten te vertellen dat ik ook per maand op mijn abonnement nog de kosten van de telefoon moest betalen.
Afijn, toen ben ik een paar dagen later naar de winkel terug geweest om mijn abonnement bij Hi! te verlengen en toen zag ik daar bedragen voor een galaxy s 3 dik in de € 60,00 dit is mij wat te gortig dus wilde ik mijn abonnement uitzitten en dan naar een andere provider over te stappen waar nog geen gebruik werd gemaakt van lease. Toen heb ik gebeld naar de klantenservice en de dame aan de telefoon heeft mij toen overgehaalt toch een abonnement met een hoop korting te nemen met een galaxy s 3, dit klonk wel aantrekkelijk dus heb ik hem toch maar genomen.
Wat heb ik hier een spijt van! Mijn abonnement zou aflopen in december, dus ging ik ervan uit, wat normaal ook gebeurt bij verlengen, dat het nieuwe abonnement in gaat in december DUS NIET. Zij, bij hi hebben besloten het nieuwe abonnement meteen in te laten gaat wat dus resulteert in 3 maanden extra betalen voor mijn telefoon en abonnement want het rare is dat mijn 24 maanden durende abbo wel gewoon pas in december 2014 verloopt.
Ook heeft de dame mij verkeerde informatie gegeven, namelijk dat ik genoeg heb aan 500MB en 150belminuten want mijn gemiddelde was maar heel laag.
Heel apart want ik kreeg na een paar dagen een rekening van € 70,00 terwijl op de hi app niet te zien was dat ik over mijn bundel heen was. Na wat nagevraagt te hebben in de winkel bleek mijn bel gemiddelde ver boven de 150 te liggen en had ik een abbo van 300 min moeten hebben, volgens hen in de winkel veranderde dit gemiddelde ook iedere maand met grote cijfers (op wat baseren zij het gemiddelde dan? denk ik bij mezelf) ook werd mij in de winkel verteld dat ik voor de galaxy s 3 een internet bundel had moeten nemen met 1000mb watnt anders werkt mijn toestel niet naar behoren. Heel apart dat de ene persoon het een zegt en de andere persoon iets heel anders.
Ook valt er niks te regelen over dit absurde abonnement want de zeven dagen zijn verstreken. Het advies wat ik wel kreeg was om anders de telefoon door te verkopen en een ander abonnement te nemen want ik had dus gevraagt of ik de telefoon niet gewoon terug kon geven o.i.d. Maar volgens hun kon ik hem gewoon doorverkopen, wat wel strafbaar is want het product is (nog) niet van mijzelf. Dus ik riskeerde hier wel een boete mee. Toen ik met de optie van afkoop kwam kreeg ik te horen dat me dat om en nabij €1000 ging kosten toen ik vroeg of dit in 3 é 4 termijnen kon ging dat ook niet, toen kreeg ik als advies de rekening gewoon NIET te betalen want dan zou het doorgestuurd worden na verloop van tijd naar het incasso bureau en MISSCHIEN kon ik met hun iets regelen! Hoe apart is dit??? Maar ook hier riskeer ik natuurlijk een boete, bijkomende kosten etc.
Ook heb ik nou al meerdere keren aangegeven dat ik mijn incasso datum naar het einde van de maand wil maar ook dit schijnt onmogelijk te zijn want ik blijf in het midden van de maand rekeningen krijgen. En sinds deze maand (september) heb ik ook nog halverwege de maand een extra rekening ontvangen, het ging over 10 dagen zag ik maar waarom dit apart is????
Reactie door lisadb op 01-10-2012 23:17
Aangezien de klantenservice van HI niet op een normale manier met haar klanten om kan gaan én geen klachten over de HI vakantie internet bundel aan wil nemen, gaan we het op een andere manier proberen. LIKE onderstaande FaceBook pagina en laat u vooral horen! Ik ben zeer benieuwd naar andere verhalen en hoop dan ook ten zeerste dan we samen iets meer kunnen bereiken!!!!
http://www.facebook.com/pages/HI-Internetbundel-diefstal/287720634666018
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!