Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hi internet vebruik

Geplaatst door: planetfashion op: 12-07-2014 21:08
1 juli is mijn internet verhoogd van 1GB naar 2GB. Nu is het 12 juli en zijn al mijn 2GB aan data op. Dit is onmogelijk! Wanneer ik Wifi heb, zet ik het mobiele netwerk altijd uit. Apps sluit ik altijd af en ik speel geen onnodige grote bestanden af zonder Wifi. Nu had ik vorige week zaterdag, 5 juli, 'zogenaamd' al 1500 MB verbruikt.Ik vind dit heel raar. Ik zit nu tot het einde van de maand met vetraagd internet(alleen whatsapp). Klantenservice al gebeld en die kon er helemaal niks aan doen en ook niet vandaan halen waar het nou aan lag. Volgens mij kan Hi echter heel goed zien hoeveel MB ik per dag verbruik, zodat ik eventuele uitschieters kan verklaren of niet. Ik moest volgens degene van de klantenservice maar een extra bundel nemen (250MB). Sorry, maar ik betaal me al scheel aan mijn abbonement en zit niet te wachten op nog meer extra kosten. Ik heb natuurlijk op meerdere fora gelezen en ben meerdere mensen met hetzelfde probleem tegen gekomen. Dit ligt dus zeker niet aan mij, maar aan Hi die een slim trucje probeert uit te halen. Mijn IPhone houdt het verbruik ook bij en die geeft een VEEL lager aantal MB aan dan Hi constateert. Zijn er meerdere mensen die hiervan last hebben? Misschien dat er dan nog wat te doen valt aan deze praktijken van Hi.
Reactie door hermanss op 12-07-2014 22:48
zit je toevallig bij simyo?

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!