HI geen service!
Geplaatst door: melissab op: 13-11-2011 15:04
Op maandag 26 september 2011 heb ik telefonisch mijn abonnement verlengt bij HI via de klantenservice. Ik ging voor de Iphone 4 en zou deze morgen thuis ontvangen. Ik heb nogmaals duidelijk gevraagd of ik deze wel op tijd zou ontvangen, aangezien ik op woensdag 28 september 2011 op vakantie zou gaan. De meneer van de klantenservice gaf aan dat ik deze zeker op tijd zou hebben.
Op dinsdag 27 september had ik nog geen telefoon en heb ik gebeld naar de klantenservice. Daar kreeg ik te horen dat ik morgen (woensdag 28 september) mijn telefoon zou ontvangen. Oke, hopen dat ik 'm op tijd ontvang voordat ik op vakantie ga! Gelukkig kreeg ik mijn Iphone 4 binnen voordat ik zou vertrekken naar mijn vakantiebestemming. Ik had besloten om mijn telefoon op mijn vakantiebestemming te gebruiken.
Op donderdag 29 september wilde ik mijn SIM-kaart activeren, maar mijn telefoon herkende de SIM-kaart niet. Gebeld naar de klantenservice en daar kreeg ik te horen dat mijn SIM-kaart niet geregistreerd stond. Wat naar mijn idee toch erg raar is. Ik zou een nieuwe SIM-kaart thuis ontvangen, wat inhoudt dat ik pas na mijn vakantie mijn Iphone 4 kon gebruiken. Uiteindelijk heb ik mijn SIM-kaart samen met de klantenservice geactiveerd, want via de site ging niet. Al snel kwam ik erachter dat mijn internet het niet deed. Nogmaals gebeld om de melding door te geven. Daar gaven ze aan dat ik mijn instellingen na moest kijken. Samen met de Hi technische dienst mijn instellingen nagekeken en nogmaals zonder succes. Daar werd gezegd dat ik terug moest naar de winkel. In de winkel kreeg de verkoopmedewerkster het ook niet voor elkaar en zij gaf aan dat mijn telefoon opgestuurd moest worden en dan zou ik hem 3 tot 4 weken kwijt zijn!! Ik zou dan wel een leentoestel krijgen uit het jaar 0. Ik heb nogmaals gebeld naar de klantenservice, omdat ik ondertussen 3 weken verder ben en nog steeds geen gebruik had gemaakt van mijn internetbundel, maar hier wel voor betaal!! Ik vroeg of het mogelijk was of ik een nieuwe zou krijgen, maar dat was niet mogelijk, want dan had ik binnen 8 dagen mijn telefoon op moeten sturen! Ik gaf aan dat ik op vakantie ben geweest en doordat HI een SIM-kaart op had gestuurd die niet geregistreerd stond, ik nooit binnen 8 dagen deze melding kon maken. Nou, dat was meer mijn probleem dan dat van hun. Uiteindelijk een brief gestuurd om nogmaals mijn situatie uit te leggen en dat ik het onacceptabel vind dat ik op deze manier aan de kant word geschoven. Ik kreeg een onbeschofte mail terug dat ik hem gewoon moest opsturen. Ik heb op 4 november toch mijn telefoon opgestuurd en kon hem gisteren ophalen. Nu blijkt dat ze de software opnieuw hebben geinstalleerd, alsof ik dit zelf nog niet had gedaan!! Mijn telefoon maakt nog steeds contact met internet en werkt alleen op WIFI. Ik ben nu inmiddels anderhalve maand verder en heb nog steeds een Iphone die niet werkt. Is er iemand die mij misschien kan verder helpen? Blijkbaar werkt het niet om te bellen naar klantenservice en een brief te schrijven. Mijn laatste redmiddel zou zijn rechtsbijstand inschakelen. Ik wil gewoon een goed werkende telefoon.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!