het net opzeggen
Geplaatst door: priegel op: 08-02-2009 13:48
ben al dagen bezig om een abonnement bij het Net op te zeggen.
het gaat om het vip clupper abonnement, dat kost 2,25 per maand en dan kan je op clubs een clubje oprichten.
het enigste wat ik telkens van Het Net retour krijg zijn automatische antwoorden, zelfs van hun helpdesk!!! tig mails al gestuurd, gebeld, maar dat kost 45 cent de minuut dus daarmee gestopt. Wie kent dit probleem bij Het Net???
Kassa
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!