het motorhuis den haag
Geplaatst door: avinash op: 30-03-2013 23:56
Hi,
Ik ben 14maart geweest daar voor een Apk-Keuring heb totaal 700EURO moeten betalen.
Niet normaal .... Maar goed APK is gekeurd en een dag later brand er een motor lampje..
Bel ik op om te vragen voor als ik langs mag komen en of jullie ernaar willen kijken.. Krijg een antwd: JA Natuurlijk maar dat kost 35 EURO en een DIAGANOSE kost 100Euro of meer..
Pardon ik heb daar voor het laast een APK KEURING gedaan HEB AL 700 EURO betaald..
Maar goed ik heb het tegen al me vrienden gezegd en op FB geplaats dat je daar niet meer moet gaan want je word nog slecht geholpen! ben nog gebeld door een Medewerker. en ZO VRIENDELIJK was hij ook NIET!
NOOIT meer Naar Binkhorst HET MOTORHUIS voor mij!
Gr Avinash
Reactie door tijger1 op 31-03-2013 11:59
Een APK keuring kost zo rond de € 50, dus wat hebt u dan verder nog allemaal laten doen? Als u zaken hebt laten repareren, hebt u garantie op die reparaties. Als dit een erkend keuringstation is, moeten ze volgens mij ook aangesloten zijn bij de Bovag.
Dus afhankelijk van wat u hebt laten doen, naast die APK, moet u een beroep doen op die garantie, of een klacht indienen bij de Bovag.
Reactie door avinash op 31-03-2013 12:13
Hi tijger1,
2 nieuwe banden, uitlaatklep was niet goed zeiden ze.
3nieuwe lampjes. en me APK thats all...
BOVAG klacht indienen ? wat doen zij ?
want ik zou graag een klacht willen indienen.
Gr Avinash
Reactie door tijger1 op 31-03-2013 12:22
Alles wat u hebt laten doen, had dus niets met de motor van doen? U zegt drie nieuwe lampjes? Voor wat? U zult eerst echt moeten klagen bij die garage.
Heeft de uitlaatklep van doen met dat lampje?
Reactie door avinash op 31-03-2013 12:27
Hi tijger1,
Neej dat weten zij ook niet daarom nodig zij mij weer uit om te laten komen. en te laten uitlezen maar dat kost wel 25 euro. en als zij het nog niet weten raden ze mijn een diagnose aan en dat kan iets meer dan 100euro kosten. 3 nieuwe lampjes was voor 3e remlicht... en wordt ik gebeld door een medewerker ik leg hem alles netjes uit.. zegt hij gewoon heel makkelijk van ja dan toch niet! uitlaat klep ze zijden van dat er iets lekte..??? ik krijg niks te zien ... zij doen allemaal dingen met je auto daar achter... zij kunnen zeggen wat ze willen ... en zo verdienen ze makkelijk heel veel geld!
Gr Avinash
Reactie door tijger1 op 31-03-2013 13:25
En wat voor lampje brandt er dan nu?
Reactie door avinash op 31-03-2013 13:44
Motorlampje, houd in van dat iets aan me motor kan zijn of uitlaad. ze hebben ook motor olie ververst... maar goed ... kan dus van alles zijn en zo willen ze geld weer verdienenen
Reactie door valerius-2 op 02-04-2013 23:23
Een lampje doet het vandaag nog maar morgen gaat het stuk. Dat kan nooit van te voren worden vastgesteld. Het is wat anders als u bij de opdracht alle lampjes laat vernieuwen dan kan u er garantie op claimen als ze zo snel niet meer doen.
Reactie door joentje1978 op 06-04-2013 20:40
Bedrijf staat volledig in hun recht door kosten in rekening te brengen voor het uitlezen van het motormanagementsysteem gezien deze klacht niets te maken heeft met de eerder uitgevoerde reparatie's.
Ook dat je daar € 700,00 voor betaald het doet niet ter zake.
Bedrijf had je wel in kader van een goede service een beetje kunnen matsen maar dat hoeven zij niet te doen.
Reactie door avinash op 06-04-2013 20:49
@Joentje1978
Leuk me achterlicht doet het niet meer wat zij hebben vervangen dat moet ik dus nu ook gaan betalen..
En over het motor lampje gesproken ben al bij een ander dealer geweest zij hebben mij goed geholpen en geen kosten..
Zij hebben zelf mijn verteld hoe het zit met het MH. want ze hebben iemand die daar eerst werkte..
Maar ik ben nu tevreden.. tis allemaal opgelost alleen nu 1 lampje maar weer vervangen wat zij hebben (gedaan)* ...
GR
Reactie door joentje1978 op 06-04-2013 23:01
Heb zelf geen ervaringen met firma "Binkhorst HET MOTORHUIS" dus ik weet niet wat voor verhalen de ronde gaan en of het een goed of slecht bedrijf is.
Dat een bedrijf voor kleine werkzaamheden kosten in rekening brengt betekent niet perse dat ze een slechte service hebben.
Sommige bedrijven hebben het in deze tijd al erg moeilijk dus proberen ze zo veel mogelijk geld binnen te harken om zo hun hoofd boven water te kunnen houden.
Doet een bedrijf wat voor je en berekenen ze daar geen kosten voor dan getuigd dat in ieder geval van goede service en dan weet je waar je de volgende keer moet wezen.
Sommige bedrijven zijn een beetje kortzichtig.
Als je een klant een keertje matst dan gaan ze met een goed gevoel naar huis en komen ze de volgende keer weer bij je terug en wordt je bedrijf aanbevolen bij familie en kennissen die dan ook naar je toe gaan.
Andere bedrijven hebben liever vandaag een paar tientjes i.p.v. de rest van het jaar honderden EURO's.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!