Het leed dat Wehkamp heet
Geplaatst door: syl_via op: 11-08-2011 08:26
Op zondag 7-8-2010 heb ik de daybreaker, HP G5310 computer + X23LED monitor + All-In-One printer bij de Wehkamp besteld.
Kon op de site aangeven wanneer deze bezorgd zouden worden, ik koos voor, dinsdag 9-8-2010 tussen 9 en 1 uur.
Kreeg een bevestiging van deze order.
Op dinsdag 4 uur werden drie pakketten door Selectvracht afgeleverd, ik zag dat er geen!!!!! computer bijzat, de man weigerde!! het mee terug te nemen. Ik maakte de aflevering bon nog open waar hij bij was en liet zien dat er geen!!! computer bijzat.
Moest van hem Wehkamp bellen, heb gebeld (a 20 cent per minuut) kreeg een mevrouw aan de telefoon die slecht Nederlands sprak, ze vertelde me dat ik een alternatief kon krijgen want, het was uitverkocht!! ik was al de zoveelste bij wie dit gebeurde, ik heb twee beeldschermen en de fhotosmart gekregen, geen! computer, leuk hoor, een groot beeldscherm, een kleiner beeldscherm en Photosmart maar, dit is niet besteld door mij.
Men wist van fouten die in het magazijn gemaakt waren, ze bleef pushen dat ik een alternatief kon krijgen, ik weigerde dit keer op keer, dit gesprek verliep steeds agressiever, ik vroeg de dame nog of dit nodig was om op zo'n ruzietoon met elkaar
te spreken.
Ik gaf aan dat deze verkeerde bestelling weer opgehaald moest worden en dat ik mijn bestelling wilde annuleren, ze bleef drammen over een alternatief.
Ik heb diverse keren gezegd dat wanneer mensen een bestelling plaatsen en een product
is uitverkocht dat ze dit minstens moeten laten weten aan de klant en dat ik wil hebben wat ik besteld heb en geen! alternatieven.
Men heeft tenslotte je mailadres en je telefoonnummer.
De dame bleef doorgaan, ik wilde een retourafspraak en die kreeg ik uiteindelijk ook.
Woensdag 10-8-2010 tussen 12 en 6 uur zouden de drie dozen opgehaald worden.
Wachten en wachten maar geen Wehkamp of select vracht, ik heb nog op de site gekeken en daar stond dat men tot 9 uur kon komen maar, niets.
Ik had ook de klantenservice een mail gestuurd met deze klacht want, bellen met Wehkamp ach, we lopen er op leeg.
Gelukkig had ik een gevoel van, ik moet het zwart op wit hebben heb dus een screenshot van deze retourafspraak gemaakt en opgeslagen op mijn computer.
Vanmorgen trof ik een ''standaardmail'' van Ellen Boone Hoofd Klantenservice in mijn mailbox aan met de standaardtekst,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
wehkamp.nl biedt u haar verontschuldigingen aan voor het ontstane ongemak. We vinden het vervelend dat deze situatie is ontstaan en beloven u in de toekomst onze dienstverlening en service nog verder aan te scherpen.
Toen ik op de site van Wehkamp keek vanmorgen zag ik tot mijn verbazing dat mijn retourafspraak verdwenen was!!, had dit dus goed voorvoeld en ben blij dat ik deze screenshot heb gemaakt.
Een eventuele smoes van, ''u was niet thuis'' gaat niet op.
Nu zit ik met twee beeldschermen, Photosmart en geen computer, het is verschrikkelijk dat er zo met klanten wordt omgegaan, ik heb hier geen woorden voor Wehkamp! en wil dat dit ook opgelost gaat worden en niet met standaardmails maar een echte! oplossing, dit is nu de derde dag dat ik bezig ben met het leed dat Wehkamp heet.
Wat moet ik nu nog doen.
Reactie door harrie op 11-08-2011 09:32
Dubbelpost
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/wehkamp-7/?vHash=c749c73j&cHash=f602bc411d4ca283bd2b82c7060985d0
Reactie door Wehkamp_Webcare op 16-08-2011 15:36
Geachte mevrouw Sylvia,
Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.
Inmiddels hebben wij elkaar gesproken en doen onze uiterste best om de kwestie op een zo goed mogelijke manier op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
www.wehkamp.nl
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!