Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Het grote miskopen forum

Geplaatst door: dirk2 op: 05-05-2009 06:49
Wat was Uw grootste miskoop? Was dat een koelkast die er snel mee ophield, een woekerpolis of een maandagmorgen auto?
Reactie door onbekende gebruiker op 05-05-2009 10:11
Een van mijn miskopen was een Panasonic tv, deze kwam niet uit Japan en had ook geen Panasonic beeldbuis. Het beeld was matig en een nieuwe afstandsbediening was erg duur, op een dag hield die ermee op. Het beeld trok naar een kant en opeens zag je helemaal geen beeld meer.
Reactie door deheugden op 03-06-2009 14:56
Een samsung filmcamera; samsung geeft namelijk geen service; ze verwijzen mij door naar een 0900 nummer welke alleen op kantooruren open is. Dit 0900 nummer moet ik dus bellen als ik op mijn werk zit; plus we kunnen geen 0900 nummers op ons werk bellen.
Reactie door onbekende gebruiker op 03-06-2009 15:06
Samsung heeft ook een gewoom telefoonnummer nl:  015 2196100
Reactie door deheugden op 03-06-2009 15:16
dat wist ik niet; ik heb er een paar keer naar gevraagd bij samsung, maar nooit antwoord op gehad.
bedankt.
Hoi,
Ik heb een geweldig testmodel voor de kassauitzending. Dit moet u proberen. U kunt zo aantonen dat de Samsung S3600 vol fabricagefouten zit. Het enige wat u nodig heeft is een nagel. Hierover zijn er mbt de Iphone zelfs schadeclaims in de VS. Ook kunt u de verrassende ontdekking van een agressieve klantenservice van Samsung meemaken. Aankoop en weggooi van boven de 100 euro. Als ik dus deze klacht indien mag ik de fabricagefouten gaan betalen van de inmiddels dus defecte gsm, dat is het dreigement.
Wat is er gebeurd ,
Ongeveer meer dan 2 maanden geleden heb ik de titanium Samsung S3600 gekocht. Krasvrij volgens de reclame, touch of style?? Volgens google is titanium kraswerend, volgens Samsung trekt het krassen aan. Dat was meteen na de aankoop al duidelijk als je lichtjes met je nagel over het titanium gaat. Dan is er nog een achterklep wat je met geen mogelijkheid openkrijgt eerst maar nadien er nogal snel ¨afvalt¨. En ik droeg echt voorzichtig deze Samsung S3600Clamshell om mijn nek. Maar het zag er niet meer uit. Dat is dan nog niets vergeleken met dezelfde Samsung die in broekzakken worden gedragen. Zelden zo¨n snel versleten Gsm meegemaakt.  
De reactie van Samsung nadat ik deze gsm defect heb moeten terugbrengen en gevraagd om omruiling voor een krasvrij model. Dan moet u er maar een hoes omheen doen ?! Welke problemen ? En als u dus naar de consumentenorganisaties gaat dan rekenen wij kosten. Fijn! Ben benieuwd of al hun samsungtitanium produkten tegenwoordig zo slecht zijn evenals de klantenservice.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor