HELP ME: Redcoon drama service
Geplaatst door: bastiaanboos op: 25-03-2014 11:05
Op 31 okt. 2013 heb ik een Samsung Galaxy Note 10.1 versie 2014 gekocht via de webshop van Redcoon Benelux. Dat was toen een van de duurste modellen, zodat ik er zeker van kon zijn dat ik een goede had waar ik dagelijks mee kon werken. Netjes en op tijd geleverd, zoals al mijn eerdere bestellingen bij Redcoon. Ja, ik ben/was dus vaste klant. Echter bleek meteen dat er meerde pixels defect waren. Heb ik dan ook direct gemeld. Ik kreeg te horen dat deze dan in reparatie moest gaan en dat wel 3 tot 4 weken kon duren. Omdat ik inmiddels mijn iPad had verkocht en ik deze dagelijks nodig had voor mijn werk, en dus eigenlijk niet zo lang zonder kan, heb ik hier mee gewacht tot de kerstvakantie. Ik heb de tablet dan ook op 22 dec. 2013 geretourneerd.
Om een erg lang verhaal kort te maken, heb ik na tal van mailtjes, telefoontjes, berichtjes via Facebook en Twitter mijn tablet teruggekregen op 19 feb. 2014. Inderdaad, 2 maanden later. Toch enigszins gelukkig dat ik weer normaal kon werken (ermee) pakte ik de doos uit en zette de tablet aan. En je raadt het al.....NIETS!! Ok, dan eerst even helemaal opladen....NIETS. Ik ontplofte dus zo ongeveer. Weer gebeld, gemaild, enz. "Nou meneer, dan dient u toch weer de tablet te retourneren zodat we deze kunnen repareren. Dit gaat weer 3 tot 4 weken duren....".
Omdat ik geen andere mogelijkheid had op dat moment heb ik deze weer direct geretourneerd naar Redcoon. Om weer een lang verhaal kort te maken (alweer met het nodige communicatieverkeer), kreeg ik deze terug op 13 mrt 2014. Drie keer raden....ALWEER NIET GOED!! Weer gemaild, gebeld, enz. En alweer hetzelfde verhaald: terugsturen, repareren, paar weken weer zonder, enz.
Nou, mooi niet meer dus!!
WAT NU TE DOEN??!?!
HELP ME!!
Reactie door zoekster op 25-03-2014 11:33
U moet schriftelijk verzoeken om een geheel nieuwe Samsung Galaxy Note of anders ontbinding van de overeenkomst, wat wil zeggen, u krijgt uw geld terug en zij houden die SGN. Motiveer uw eis, door de hele gang van zaken op rustige zakelijke toon te vermelden.
Verzoek om een schriftelijke reactie binnen bijv. 10 dagen.
Verder kunt u een klacht indienen bij Thuiswinkel.org als daar geen tijdige reactie op komt.
En als er dan nog niets gebeurt kunt u naar de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dat is vrij goedkoop, maar hou wel de klachtentermijn in de gaten. Lees dus goed de brochure door.
klik HIER
Hieraan voorafgaand kunt u alvast flink wat roeptoeteren op het internet. Denk aan Radar forum, klacht.nl en de klachtenkompas. Maar ook de sociale media zoals facebook en twitter.
Daar is Redcoon al eerder gevoelig voor gebleken.HIER
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!