Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hardware van T-mobile ondersteund bandbreedte eigen HSDPA netwerk niet.

Geplaatst door: douwe_slot op: 29-12-2009 22:25
Web'n'walk stick (icon 225 is Gi0225) bezitters met de abonnementen: Laptop business en Laptop executive, krijgen niet de bandbreedte waar ze voor betalen. Ik heb nu twee jaar een data only (laptop Executive) abonnement bij T-mobile. Het eerste jaar betaalde ik rond de €70,- per maand, het tweede jaar rond €60,- per maand. Een behoorlijk bedrag, maar dan heb je wel wat; het eerste jaar 3.6Mbit/s download en 1.4Mbit/s upload. Later (Februari 2009) 7.2Mbit/s download en 2Mbit/s upload. De 3g modems kreeg ik bij mijn T-mobile abonnement; Huawei E220 en later de icon 225. Ik vond mijn internet verbinding traag maar de download was goed (6 Mbit/s), dus ik besteede er geen aandacht meer aan. Tot ik mijn upload ging controleren. Deze was 0.33 Mbit/s max., één zesde van de beloofde max. upload van 2Mbit/s. Na eindeloos gebeld te hebben met de helpdesk van T-mobile (over de trage upload) was ik geen steek verder gekomen. Alles werd getraineerd. Een kleine greep uit hun trukendoos: Helpdesk; ”Bel morgen vroeg want dan is de technische afdeling bereikbaar (vanwege de drukte)". Vroeg in de morgen... Helpdesk; ”U kunt niet rechtsreeks bellen met de technische afdeling van T-mobile er moet een case aangemaakt worden door de helpdesk, welke dan bekeken wordt door de technische afdeling”. Ik vertel het hele verhaal nog een keer. Ik zou teruggebeld worden met de conclusie van een techneut over mijn probleem. Ik werd niet teruggebeld. Ik bel opnieuw naar de helpdesk. Helpdesk; ” We hadden het verkeerde nummer van u gekregen en we kregen iemand anders aan de lijn” (nb; ook mijn telefoon abonnement loopt bij T-mobile). Helpdesk; “We hebben te weinig informatie om uw case te behandelen. Ik; ”Goed, welke informatie heeft u nog meer nodig”. Helpdesk; “Weet ik eigenlijk niet. Even kijken in uw case..... Ja ja dit moet genoeg informatie zijn... Ik zorg ervoor dat ze ermee aan de slag gaan. Meneer u hoort van ons...” Niet dus... Ik bel weer naar de helpdesk.. Ik was behoorlijke kwaad. Helpdesk; ”Meneer we zetten deze case om in een in een klacht. Dan ontvangt u binnen 10 werkdagen schriftelijk een reactie”. Niet dus.... Ik ga maar naar de T-mobile shop. Ik wilde een nieuw model 3g modem voor het geval dat mijn huidfige modem de bandbreedte niet ondersteunde. De T-mobile medewerker belde de technische afdeling. Dit was zeker niet het geval; " uw huidige 3g modem ondersteund uw abonnement snelheid". Mijn 3g modem werd opgestuurd naar de fabrikant voor een eventueel defect en ik kreeg precies het zelfde model mee als leentoestel. Uiteindelijk heb ik contact gezocht met de fabrikant van mijn 3g usb modem (Option). Deze heeft bevestigt dat de icon een download van 7.2 mbps en een max. upload van 384 Kbps heeft (Ik kan mijn correspondentie met Option niet plaatsen vanwege hun Disclaimer). Conclusie: Ik betaal voor de hoogste upload (2Mbit/s) maar krijg de upload van het goedkoopste abonnement (384Kbps). En met mij vele andere T-mobile klanten. PS de E220 heeft ook een max. upload van 384Kbps.
Reactie door T-MobileWebcare op 31-12-2009 11:12
Beste douwe_slot, Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen? Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden? - je naam; - je adres; - je 06-nummer; - het forum waarop je gepost hebt; - je gebruikersnaam van dit forum; Met vriendelijke groet, Harvey T-Mobile Webcare
Reactie door douwe_slot op 01-01-2010 13:26
Quote: webcare schreef op donderdag 31 dec 2009, 11:12: Beste douwe_slot, Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen? Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden? - je naam; - je adres; - je 06-nummer; - het forum waarop je gepost hebt; - je gebruikersnaam van dit forum; Met vriendelijke groet, Harvey T-Mobile Webcare einde Quote Beste Harvey van T-mobile Wecare/PR/Damage Control, Er zijn naar mijn mening twee oplossingen: 1. De specificatie van de Icon 225/gi0225 plaatsen op dit forum namens T-mobile en Fabrikant Option. En zo laten zien dat ik het helemaal fout heb. 2. Mij een hsdpa modem verstrekken die een upload ondersteund van 2Mbit/s. Compensatie voor de tijd dat ik betaald heb voor een bandbreedte welke ik niet gekregen heb. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, Douwe PS: En nieuw T-mobile helpdesk avontuur. Juliie hebben tot nu toe niks gedaan. 29 December heb ik nog met jullie helpdesk gebeld. Mij werdt beloofd dat ik teruggebeld zou worden op 30 December en wonderbaarlijk genoeg toch doorverbonden zou worden met jullie technische afdeling. Op 30 December werd ik teruggebeld en werd ik doorverbonden met de technische afdeling, tenminste, in de wacht stand gezet voor 6 minuten. Vervolgens was ik weer verbonden met de helpdesk medewerker, welke mij vertelde dat ik mijn hsdpa modem naar de fabriek toe moest sturen. Ik vertelde de vriendelijke man dat dit al gebeurd was en dat dit ook in mijn case staat. Ik vroeg hem of het standpunt van t-mobile was dat mijn hsdpa modem icon 225/ gi0225 defect was en dat hij weldegelijk de upload ondersteunde van 2Mbit/s. De medewerker kon niet praten namens t-mobile en dat hij heel veel boeken moest lezen als hij dit wilde begrijpen. De helpdesk medewerker ging weer in overleg met de technische afdeling.... Na 5 minnuten wachtstand was ik weer verbonden met de helpdesk. Ik kon niet doorverbonden worden met de technische afdeling er moest eerst een case aangemaakt worden bla bla bla. Maar Zaterdag 2 Januari 2010 zou ik uiterlijk teruggebeld worden door de technische afdeling.. Ik ben heel benieuwd...
Reactie door margarine op 21-01-2010 04:00
Geachte Douwe en Harvey, Ook ik heb T-Mobile inmiddels laten weten hetzelfde standpunt in te nemen als Douwe in deze. Sportief dat T-Mobile hun eigen blog te kennen heeft gegeven deze discussie in het openbaar te willen voeren en naar een oplossing te zoeken tbv. al haar klanten, dank hiervoor . Hoopvol wachten we af, mvg. Marg .
Reactie door tdehond op 21-01-2010 12:07
Quote: margarine schreef op donderdag 21 jan 2010, 04:00: Geachte Douwe en Harvey, Ook ik heb T-Mobile inmiddels laten weten hetzelfde standpunt in te nemen als Douwe in deze. Sportief dat T-Mobile hun eigen blog te kennen heeft gegeven deze discussie in het openbaar te willen voeren en naar een oplossing te zoeken tbv. al haar klanten, dank hiervoor . Hoopvol wachten we af, mvg. Marg .einde Quote Goed idee van t-mobile omdat de klant de wet aan zijn zijde heeft: U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g U kunt tevens vervolgschade vorderen ( i.v.m. mobiele belkosten en/of aangetekende brieven). Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf [7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,": U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat
Reactie door benniejansen op 13-02-2010 07:44
douwe_slot schreef; Beste margarine, T-mobile is wettelijke gezien verplicht haar klanten met de abonnementen Laptop business en Laptop executive in combinatie met de geleverde icon 225 te compenseren. Hier hebben ze geen zin in en hopen dat deze uitglijder met een sisser afloopt. Omdat veel mensen niet op de hoogte zijn van het belang van een goede upload, is die kans aanwezig. Ik ben benadert door T-mobile Webcare met het voorstel mij een 3g modem te vergoeden die de bandbreedte ondersteund van mijn abonnement. Ik heb dit afgewezen. Ik wil gecompenseerd worden voor de tijd dat ik betaald heb voor een bandbreedte welke ik niet gekregen heb door technische beperkingen van de Web'n'walk stick. Ik ben juridische stappen aan het ondernemen. Het zou mooi zijn als een programma als kassa dit oppakt. Het gaat om veel mensen met de zelfde klacht. Kat in het bakkie, juridische gezien. KIJK, DAAR ZIT ER NOG EENTJE!!!!IEMAND DIE NOG VOOR HET ALGEMEEN BELANG OP WIL KOMEN IPV SNEL EEN AAN HEM VOORGESTELDE COMPENSATIE(EN DAT UITERAARD ALLEEN OMDAT IE VEEL STENNIS SCHOPT OP VERSCHILLENDE FORA!!)AAN TE NEMEN,OM ZO ZIJN EIGEN SCHADE TOCH MAAR WEG TE WERKEN EN ZN SCHADE VERGOEDT ZIET WORDEN,WETEND DAT DE REST VAN DE MENSEN IN HETZELFDE SCHUITJE OP HETZELFDE MOMENT AAN T VERZUIPEN ZIJN!!)RESPECT! PS HET ZIJN HELE AKELIGE ANTWOORDEN DIE ZE GEVEN VAN TMOBILE OP JULLIE REACTIES(ZIE HIERBOVEN) HARVEY SCHREEF; Beste douwe_slot, Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen? Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden? - je naam; - je adres; - je 06-nummer; - het forum waarop je gepost hebt; - je gebruikersnaam van dit forum; Met vriendelijke groet, Harvey T-Mobile Webcare "op welke forums je je verhaal allemaal gepost??" " en onder welke gebruikersnaam??" Tjonge, eerst vragen ze hun eigen klanten om data en tijdstippen wanneer die date te hebben verkregen bij te houden,en naar ze op te sturen,zodat zij "naar een oplossing kunnen zoeken" Dus eerst willen ze je aan ;t werk zetten voor data te kunnen noteren,die hun dan weer zouden kunnen gebruiken.....ongelofelijk,alsof ik niets beters te doen heb, en die data is allemaal bijzaak,de stick is het probleem, niet de verschillende data-stromen op verschillende tijden.... en je vragen waar je je ontevreden over zou hebben gepost..?LEKKER BELANGRIJK TMOBILE, ALS JULLIE JE NOU GEWOON EENS GAAN BEZIGHOUDEN MET HET CORRECT AFHANDELEN VAN DEZE BRUTALE/ASOCIALE GELDKLOPPERIJ DIE HIER PLAATS VIND,DOOR TMOBILE, JULLIE ABONNEES, IPV ZOVEEL MOGELIJK 'DAMAGE-CONTROLE' OP DE SITES WAAR MEN NEGATIEF OVER DAT ABONNEMENT SPREEKT UIT TE VOEREN,NU EENS OPENLIJK EN GEWOON MET GELIJKE WAARDE COMPENSEERD, DAT TMOBILE DAN NOG HET MEESTE BEREIKT OMTRENDT 'DAMAGE-CONTROLE'.OMDAT IK ER VAN UIT GA ALS DIT HEEL LANG GAAT SLEPEN, EN AAN ;T EIND VAN ;T LIEDJE WEET U ZELF OOK DAT U AAN ;T KORTSTE EIND GAAT TREKKEN, U DAN VEEL KLANTEN NIET GAAT ZIEN VERLENGEN, EN DUS DE SCHADE DIE U DAN TOEKOMT VELE MALEN HOGER ZAL LIGGEN DAN ALLE SCHADE DIE U ZOU KUNNEN WORDEN AANGEPRAAT OP ENKELE FORUMS, DENKT U OOK NIET?
Reactie door read op 15-02-2010 13:01
douwe_slot Eind goed, al goed. Proficiat!!! Groeten ReadAC.
Reactie door margarine op 19-01-2010 16:00
@Douwe: Idem hier, veel van mijn collegee hebben een abo als de onze en NIEMAND van ons heeft ooit een hogere upload snelheid behaald, al stonden we pal onder de mast, lacht u niet... We hebben dit GETEST! Ik voel me met een abo 'Executive + laptop + Option NV iCon225 USB-modem' à Euro 60,- 'pretty f*cked' !!! Moet u zoals ik ook nog een heel jaar ÖÖ ?!? Ahum, zie hier... [url=http://www.option.com/en/products/products/usb-modems/icon225/specifications/#start: Publieke Option NV iCon225 Datasheet[/url: Wie een specificatie document als deze op het internet nauwkeurig bestudeerd zal tot de conclusie komen dat de upload snelheden vakkundig zijn weggemoffeld achter vaak vage, onachterhaalbare maatstaven en classen; Remedie: Stuur, bij voorkeur op een suffe Maandag een KLACHT direct naar de fabrikant Option NV over de 'slechte' performance van hun hardware, maak er maar een mooi verhaal van (Als sales manager ofzo, zolang je maar NIET laat doorschemeren dat je T-Mobile klant bent, lol.) in het Engels naar: sales@option.com of anders info@option.com en ontvang zoals ik een mailtje terug zo van... "Oh, maar uw modem ondersteund die snelheden helemaal niet!" ÖÖ Achzo... ---------------------------------------------------------------------------------------------- Vanwege de disclaimer zal ik, indien gewenst, mijn correspondentie met Option NV te Leuve (Be) slechts aan de redactie van VARA KASSA ter inzage overhandiggen! ---------------------------------------------------------------------------------------------- Ehhh... Publiseerd u 'em zelf, of... ??? @Harvey: De correspondentie tussen mijzelf en Option NV BEWIJST dat het meegeleverde product NIET voldoet én NOOIT heeft kunnen voldoen aan de eisen van het product 'Execcutive Data-Only' abonnement volgens het door T-Mobile opgestelde contract! Naast de trieste wijze waarop software ondersteuning voor hedendaags gangbare Win7 en 64-bit systemen wordt geboden... (Herstel, pardon!) ... wordt AFGEDAAN(!), zie mijn tirade elders op dit forum, ook nu weer een simpele vraag. Een simpel "NEE", "Geen idee." of "We zien we wel." lijkt mij ook deze keer niet op z'n plaats! [1: Is T-Mobile voornemens haar klanten, mits het contract dit voorschrijft, structureel te voorzien van PASSENDE hardware zodat minimale bandbreedtes ook technisch behaald kunnen worden? Afgezien van netwerk-dekking en atmosferische invloeden uiteraard. En/of... [2: Is T-Mobile voornemens haar klanten, mits het contract dit voorschrijft, structureel te compenseren voor deze contractuele en structurele WANPRESTATIE, dan wel de gebreken met terugwerkende kracht te verrekenen met de kostprijs van dit specifieke product? Mijns inziens zou het een betrouwbare, integere organisatie sieren hierop simpel, eenduidig en passend te antwoorden. Inderdaad... U zou kunnen wachten totdat AL uw klanten uit eigen zak een Huawei E1750 hebben betaald of het gemis aan bandbreedte maar voor lief nemen... M'ja, als ik dan toch een sim-lock vrije stick heb gekocht.... Voelt u 'em ÖÖ ? Laten we asjeblieft stoppen met die spelltetjes, m'kay...??? Waarom een persoonlijke 'case' en geen publieke verklaring in deze? Ik hoop dat deze Douwe, nadat hij waarschijnlijk als enige gecompenseerd wordt, hierover nog mag/zal verklaren, daar ik nu ook wel benieuwd ben geworden naar die datasheet... Geachte T-Mobile, het lijkt me dat deze 'case' AL uw teveel betalende klanten aan gaat! Eigenlijk doet het er niet zoveel toe waaraan het ligt. De upload snelheid met gebruikmaking van het door T-Mobile geleverde product IS té laag, een nominale snelheid gelijk aan de HELFT van het beloofde (per saldo 1Mbit/sec.!) lijkt mijns inziens niet meer dan minimaal en redelijk. Mvg. Marg. ٩(͡๏̯͡๏)۶ [edit redactie: emailadres verwijderd: ! PS: Tevens zou ik bij deze IEDEREEN die deze 1Mbit/sec. OOIT hebben behaald met een Option NV iCon225 willen oproepen zich hier te melden. disclaimer
Reactie door douwe_slot op 19-01-2010 19:11
Quote: margarine schreef op dinsdag 19 jan 2010, 16:00: @Douwe: Idem hier, veel van mijn collegee hebben een abo als de onze en NIEMAND van ons heeft ooit een hogere upload snelheid behaald, al stonden we pal onder de mast, lacht u niet... We hebben dit GETEST! Ik voel me met een abo 'Executive + laptop + Option NV iCon225 USB-modem' à Euro 60,- 'pretty f*cked' !!! Moet u zoals ik ook nog een heel jaar ÖÖ ?!? Ahum, zie hier... [url=http://www.option.com/en/products/products/usb-modems/icon225/specifications/#start: Publieke Option NV iCon225 Datasheet[/url: Wie een specificatie document als deze op het internet nauwkeurig bestudeerd zal tot de conclusie komen dat de upload snelheden vakkundig zijn weggemoffeld achter vaak vage, onachterhaalbare maatstaven en classen; Remedie: Stuur, bij voorkeur op een suffe Maandag een KLACHT direct naar de fabrikant Option NV over de 'slechte' performance van hun hardware, maak er maar een mooi verhaal van (Als sales manager ofzo, zolang je maar NIET laat doorschemeren dat je T-Mobile klant bent, lol.) in het Engels naar: sales@option.com of anders info@option.com en ontvang zoals ik een mailtje terug zo van... "Oh, maar uw modem ondersteund die snelheden helemaal niet!" ÖÖ Achzo... ---------------------------------------------------------------------------------------------- Vanwege de disclaimer zal ik, indien gewenst, mijn correspondentie met Option NV te Leuve (Be) slechts aan de redactie van VARA KASSA ter inzage overhandiggen! ---------------------------------------------------------------------------------------------- Ehhh... Publiseerd u 'em zelf, of... ??? @Harvey: De correspondentie tussen mijzelf en Option NV BEWIJST dat het meegeleverde product NIET voldoet én NOOIT heeft kunnen voldoen aan de eisen van het product 'Execcutive Data-Only' abonnement volgens het door T-Mobile opgestelde contract! Naast de trieste wijze waarop software ondersteuning voor hedendaags gangbare Win7 en 64-bit systemen wordt geboden... (Herstel, pardon!) ... wordt AFGEDAAN(!), zie mijn tirade elders op dit forum, ook nu weer een simpele vraag. Een simpel "NEE", "Geen idee." of "We zien we wel." lijkt mij ook deze keer niet op z'n plaats! [1: Is T-Mobile voornemens haar klanten, mits het contract dit voorschrijft, structureel te voorzien van PASSENDE hardware zodat minimale bandbreedtes ook technisch behaald kunnen worden? Afgezien van netwerk-dekking en atmosferische invloeden uiteraard. En/of... [2: Is T-Mobile voornemens haar klanten, mits het contract dit voorschrijft, structureel te compenseren voor deze contractuele en structurele WANPRESTATIE, dan wel de gebreken met terugwerkende kracht te verrekenen met de kostprijs van dit specifieke product? Mijns inziens zou het een betrouwbare, integere organisatie sieren hierop simpel, eenduidig en passend te antwoorden. Inderdaad... U zou kunnen wachten totdat AL uw klanten uit eigen zak een Huawei E1750 hebben betaald of het gemis aan bandbreedte maar voor lief nemen... M'ja, als ik dan toch een sim-lock vrije stick heb gekocht.... Voelt u 'em ÖÖ ? Laten we asjeblieft stoppen met die spelltetjes, m'kay...??? Waarom een persoonlijke 'case' en geen publieke verklaring in deze? Ik hoop dat deze Douwe, nadat hij waarschijnlijk als enige gecompenseerd wordt, hierover nog mag/zal verklaren, daar ik nu ook wel benieuwd ben geworden naar die datasheet... Geachte T-Mobile, het lijkt me dat deze 'case' AL uw teveel betalende klanten aan gaat! Eigenlijk doet het er niet zoveel toe waaraan het ligt. De upload snelheid met gebruikmaking van het door T-Mobile geleverde product IS té laag, een nominale snelheid gelijk aan de HELFT van het beloofde (per saldo 1Mbit/sec.!) lijkt mijns inziens niet meer dan minimaal en redelijk. Mvg. Marg. ٩(͡๏̯͡๏)۶ [edit redactie: emailadres verwijderd: ! PS: Tevens zou ik bij deze IEDEREEN die deze 1Mbit/sec. OOIT hebben behaald met een Option NV iCon225 willen oproepen zich hier te melden. einde Quote Beste margarine, T-mobile is wettelijke gezien verplicht haar klanten met de abonnementen Laptop business en Laptop executive in combinatie met de geleverde icon 225 te compenseren. Hier hebben ze geen zin in en hopen dat deze uitglijder met een sisser afloopt. Omdat veel mensen niet op de hoogte zijn van het belang van een goede upload, is die kans aanwezig. Ik ben benadert door T-mobile Webcare met het voorstel mij een 3g modem te vergoeden die de bandbreedte ondersteund van mijn abonnement. Ik heb dit afgewezen. Ik wil gecompenseerd worden voor de tijd dat ik betaald heb voor een bandbreedte welke ik niet gekregen heb door technische beperkingen van de Web'n'walk stick. Ik ben juridische stappen aan het ondernemen. Het zou mooi zijn als een programma als kassa dit oppakt. Het gaat om veel mensen met de zelfde klacht. Kat in het bakkie, juridische gezien. Succes Douwe
Reactie door margarine op 14-02-2010 14:15
Een ( (( GRATIS )) ) nieuw modem, en nu... ?!? @Harvey (T-Mobile): Hoewel ik u mijn telefoon nummer heb doen toekomen heb ik uw telefoontje moeten missen(?) en ook via email niets meer van u vernomen. Vanwege een carièrre-move heb ik mijn rust overdag hard nodig en kan ik u tijdens kantooruren helaas niet te woord staan, gelieve mij per email op de hoogte te houden, mijn excuus en dank hiervoor. Tevens dank ik u voor het (gratis) toesturen van het nieuwe Huawei E1820 modem dat tevens wél goed functioneerd onder MS Windows 7 (x86/64). Chappeaux, een goede keus lijkt mij! Toch heb ik best begrip voor de CAPITALE noodkreet van dr.S.Holder te Eindhoven, temeer omdat dat we dit nieuwe modem pas na veel stampei op diverse fora (T-Mobile/VARA Kassa) hebben mogen ontvangen zónder begeleidende brief én vanwege het feit dat, naar nu blijkt, T-Mobile haar overige klanten niet eens op de hoogte heeft gesteld, laat staan eenzelfde optie heeft geboden. Tevens heb ik u in mijn vorig schrijven per email duidelijk laten weten NIET akkoord te zullen gaan met slechts vervanging van het modem alleen. AL uw klanten met een 'Laptop business' en 'Laptop executive' icm. het Option NV iCon225 modem hebben precies dezelfde periodieke schade ondervonden in de looptijd van het contract. Wie een ander scenario in deze kan bedenken mag het zeggen... ?!? Daarom zie ik niet in waarom hier een UNIFORME solutie zo lang op zich moet laat wachten. @dr.S.Holder: Het feit dat T-Mobile mij een nieuw modem toestuurd geeft aan dat T-Mobile erkend dat ze gewoon de verkeerde hardware bij het abonnement hebben geleverd. AL haar klanten hebben dús teveel betaald, u staat dús volkomen in uw recht! Nu kan T-Mobile zélf met een aannemelijk voorstel komen óf... *Ughh!* ... we kunnen het de rechter laten bepalen. Mede vanwege mijn werkzaamheden geniet het eerste natuurlijk mijn persoonlijke voorkeur en laat ik de bulldozers liever nog even buiten staan. Ten overvloede wil ik T-Mobile er nogmaals op wijzen het hier NIET bij te laten. €60,-/mnd. is een hoop geld voor een service die, in mijn geval ruim een jaar, ver onder de maat heeft gefunctioneerd! Bespaard u zichzelf nu een PR-'goof-up' (én Harvey een hoop WERK, lol!), we staan nu nog open voor, zoals gezegd een redelijk voorstel en zijn in afwachting van een NETTE, liefst PUBLIEKELIJKE oplossing. Nogmaals, we zijn er niet op uit om bedrijven met opzet te beschadigen ('Why kill our favorite thoy?'), we vragen slechts een REDELIJKE vergoeding te betalen voor het daadwerkelijk geleverde... Fouten maakt iedereen, een nette, openbare afwikkeling oogst begrip en ontzag en hoeven we niet langer lelijk tegen elkaar te doen lijkt mij, want eigenlijk ben ik best aardig! In afwachting van uw voorstel verblijf ik, Mvg. Marg.! [edit redactie: emailadres verwijderd:
Reactie door douwe_slot op 15-02-2010 00:07
Quote: margarine schreef op zondag 14 feb 2010, 14:15: Een ( (( GRATIS )) ) nieuw modem, en nu... ?!? @Harvey (T-Mobile): Hoewel ik u mijn telefoon nummer heb doen toekomen heb ik uw telefoontje moeten missen(?) en ook via email niets meer van u vernomen. Vanwege een carièrre-move heb ik mijn rust overdag hard nodig en kan ik u tijdens kantooruren helaas niet te woord staan, gelieve mij per email op de hoogte te houden, mijn excuus en dank hiervoor. Tevens dank ik u voor het (gratis) toesturen van het nieuwe Huawei E1820 modem dat tevens wél goed functioneerd onder MS Windows 7 (x86/64). Chappeaux, een goede keus lijkt mij! Toch heb ik best begrip voor de CAPITALE noodkreet van dr.S.Holder te Eindhoven, temeer omdat dat we dit nieuwe modem pas na veel stampei op diverse fora (T-Mobile/VARA Kassa) hebben mogen ontvangen zónder begeleidende brief én vanwege het feit dat, naar nu blijkt, T-Mobile haar overige klanten niet eens op de hoogte heeft gesteld, laat staan eenzelfde optie heeft geboden. Tevens heb ik u in mijn vorig schrijven per email duidelijk laten weten NIET akkoord te zullen gaan met slechts vervanging van het modem alleen. AL uw klanten met een 'Laptop business' en 'Laptop executive' icm. het Option NV iCon225 modem hebben precies dezelfde periodieke schade ondervonden in de looptijd van het contract. Wie een ander scenario in deze kan bedenken mag het zeggen... ?!? Daarom zie ik niet in waarom hier een UNIFORME solutie zo lang op zich moet laat wachten. @dr.S.Holder: Het feit dat T-Mobile mij een nieuw modem toestuurd geeft aan dat T-Mobile erkend dat ze gewoon de verkeerde hardware bij het abonnement hebben geleverd. AL haar klanten hebben dús teveel betaald, u staat dús volkomen in uw recht! Nu kan T-Mobile zélf met een aannemelijk voorstel komen óf... *Ughh!* ... we kunnen het de rechter laten bepalen. Mede vanwege mijn werkzaamheden geniet het eerste natuurlijk mijn persoonlijke voorkeur en laat ik de bulldozers liever nog even buiten staan. Ten overvloede wil ik T-Mobile er nogmaals op wijzen het hier NIET bij te laten. €60,-/mnd. is een hoop geld voor een service die, in mijn geval ruim een jaar, ver onder de maat heeft gefunctioneerd! Bespaard u zichzelf nu een PR-'goof-up' (én Harvey een hoop WERK, lol!), we staan nu nog open voor, zoals gezegd een redelijk voorstel en zijn in afwachting van een NETTE, liefst PUBLIEKELIJKE oplossing. Nogmaals, we zijn er niet op uit om bedrijven met opzet te beschadigen ('Why kill our favorite thoy?'), we vragen slechts een REDELIJKE vergoeding te betalen voor het daadwerkelijk geleverde... Fouten maakt iedereen, een nette, openbare afwikkeling oogst begrip en ontzag en hoeven we niet langer lelijk tegen elkaar te doen lijkt mij, want eigenlijk ben ik best aardig! In afwachting van uw voorstel verblijf ik, Mvg. Marg.! [edit redactie: emailadres verwijderd: einde Quote Beste margarine en benniejansen, Ik heb de nieuwe Huawei E1820 ontvangen. En behaal nu 1.5 Mbit/s up. Mijn ping is ook een stuk lager. Eindelijk waar voor je geld. Tevens heeft T-mobile mij een compensatie aangeboden en ik ben hier mee akkoord gegaan. Hoe blij ik hier ook me ben het heeft gewoon te lang geduurd voor dat T-mobile in beweging kwam. Ik hoop ook dat T-mobile nu een stuk sneller reageert op klanten met de zelfde klacht. Suresh Slot

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor