Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

gsmphonia.nl

Geplaatst door: cjmraaijmakers op: 09-02-2013 19:23
heb op 3 februari jl.een samsung galaxy s2 besteld bij gsmphonia.nl,het leek allemaal ok,maar nu 6 dagen verder grote dikkepech,mobieltje is betaald ,maar verder kan ik fluiten naar het mobieltje,heb de banken verwittigd en politie aangifte gedaan,maar helaas we kunnen niets voor u doen,wie kent dit probleem met gsmphonia ook???
Reactie door valerius-2 op 09-02-2013 19:58
http://www.rrcommerce.com/let-op-gsmphonia-nl-is-geen-onderdeel-van-rr-commerce-b-v/ KIjk hier maar eens dan ziet u dat ze koppeling opgeven met een ander bedrijf die dat ontkent dat zij een afd zijn.
Reactie door tijger1 op 09-02-2013 21:24
Waarom kunt u dan fluiten naar uw mobieltje? En dan de banken verwittigd. Wat hebben die ermee te maken?
Reactie door cjmraaijmakers op 10-02-2013 09:25
Quote: tijger1 schreef op zaterdag 9 feb 2013, 21:24: Waarom kunt u dan fluiten naar uw mobieltje? En dan de banken verwittigd. Wat hebben die ermee te maken?einde Quote wat denke je van het terughalen van mijn overgemaakte geld en politie vanwege oplichting zij zijn onbereikbaar voor reakties en/of uitleg??
Reactie door tijger1 op 10-02-2013 09:49
Daar zijn de banken of de politie niet voor. Dat geld kan niet teruggehaald worden. Dat bedrijf heeft 30 dagen de tijd om te leveren.
Reactie door rrcommercebv op 12-02-2013 11:39
Hierbij een reactie van RR Commerce BV. Gsmphonia.nl maakt helaas misbruik van de bedrijfsgegevens van RR Commerce B.V.. Wij hebben melding gemaakt bij de politie en raden iedereen met klem af om een bestelling te doen bij Gsmphonia.nl. Indien u bent opgelicht moet u direct aangifte doen. Wij kunnen hier helaas verder niets tegen doen.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!