Kassa

Groupon levert niet

Geplaatst door: zimmie34 op: 22-04-2012 11:25
Beste mensen, Ik heb 28 februari een product bij groupon aangeschaft. cavitatie apparaat groupon. http://www.groupon.nl/deals/amsterdam/croix-montagne-nv/3613426 Hiervoor heb ik naar Groupon 499 euro overgemaakt. Het apparaat is nog steeds niet geleverd. Wanneer ik belde en mailde gaf men aan dat het product onderweg zou zijn echter de levering bleef steeds uit. 2 weken geleden heb ik voor de 3de keer via de telefoon contact met ze opgenomen deze aardige meneer hing gewoon op! Vervolgens terug gebelt toen kreeg ik een dame aan de tel ze beloofde dat het apparaat 18 april geleverd zou worden. Ik vertelde haar dat er 3 weken levertijd zou zijn en dat ik ondertussen mijn geld terug wil! Dat geen van de eerder beloftes van levering zijn nagekomen. Dat was niet mogelijk volgens groupon het geld kon ik pas terug krijgen wanneer ik het apparaat zou retourneren. Maar ik krijg het niet geleverd! Wat zijn nu mijn rechten? Help!
Reactie door getty op 22-04-2012 16:24
Als je dit verhaal even neerzet bij vraag en antwoord ipv bij discussies krijg je waarschijnlijk wat meer reacties!
Reactie door van leyden op 23-04-2012 13:18
Je rechten bij Groupon? Die heb je niet, het zal ze een zorg zijn, zij hebben het geld binnen en daarmee is de kous af. Groupon is gelegaliseerde criminaliteit die betaaltrollen in dienst hebben om internet te bewerken, forums af te schuimen om negatieve reacties te bagataliseren en om zelf de spam te plaatsen. Met een grote boog omheen lopen dus.
Reactie door jh01 op 24-04-2012 11:31
Wij hebben hier exact het zelfde probleem met Groupon, tegen ons is verteld dat het apparaat deze week (23 - 28 april ) geleverd moet worden, eerlijk gezegd denk ik dat we het over 2 weken nog niet binnen hebben. Wij worden nogal moe van de lakse houding van Groupon en telkens schuiven ze het weer vooruit en weten ze het weer niet.. Ik denk dat we al zo'n 10 keer gebeld hebben. De levertijd van 3 weken... Ik denk dat ze er eerder 3 maanden van mogen maken, ik vind het echt een schande hoe Groupon hun klanten aan het lijntje houd. Nee, wij zijn zeer teleurgesteld in het bedrijf Groupon, ik ga er ook niks meer bestellen.
Reactie door flomy81 op 26-04-2012 13:57
Hier hetzelfde probleem. Begin deze week het bericht van Groupon gekregen dat het apparaat vanaf maandag geleverd zou worden. Ik geloof er inmiddels helemaal niets meer van en wil mijn geld terug. Voor mij de eerste en gelijk laatste keer dat ik via Groupon iets heb besteld.
Reactie door ac1 op 26-04-2012 16:27
Ook hier hetzelfde probleem. Van wacht u nog 2 weken en bel dan nog eens terug ( 2 keer) tot we zijn afhankelijk van onze partner en doen ons best om jullie goed op de hoogte te houden. Ze hadden het 4 weken geleden al dat er een mail uit zou gaan naar de klanten wie nog wachten op het apparaat om uit te leggen waarom het nog even zou duren. Toen waren de apparaten nog onderweg van China naar België en dan moest t nog naar Nederland worden gestuurd. Op mijn laatste mail hebben ze helemaal niet meer gereageerd. Ik wil niet mijn geld terug ik wil het apparaat. Wisten jullie dat dezelfde firma 2 weken geleden of vorige week bij een andere dagdeal ( niet groupon) t zelfde produkt verkocht met erbij: Geleverd binnen 18 dagen! Terwijl er nog zeker 200 mensen wachten ( al 8 1/2 week) Via Twitter reageren ze tenminste nog. Dus wil je wat weten..doe dat via Twitter.
Reactie door groupon.nl op 26-04-2012 17:45
Beste Grouponner, Wat vervelend dat je problemen hebt met Groupon. Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Graag wil ik je daarom doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369. Met vriendelijke groet, Sabine - Groupon
Reactie door ac1 op 26-04-2012 17:58
Quote: groupon.nl schreef op donderdag 26 apr 2012, 17:45: Beste Grouponner, Wat vervelend dat je problemen hebt met Groupon. Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Graag wil ik je daarom doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369. Met vriendelijke groet, Sabine - Groupon einde Quote Beste Sabine, Telefonisch hebben we al diverse keren contact gehad zoals je hierboven bij de teksten kan lezen en info@groupon.nl ook Helaas heeft dat echt tot nu toe geen nut gehad. Ook via Twitter heeft geen nut. Jullie betreuren de gang van zaken, maar doen er niets aan om ons toch op de hoogte testellen. Laat de klant weten wat jullie hebben gedaan om info te verkrijgen. Ik heb zelfs van te voren gevraagd of de firma een bekende van jullie was en of t safe was om via hen te kopen. Ik verwacht dat t allemaal wel goed komt en het apparaat zeker gebracht zal worden, maar de communicatie van Groupon naar de klant toe is niet meer dan "sorry we kunnen er niets aan doen" en "betreuren de gang van zaken en we gaan t uitzoeken" en "belt u over 2 weken nog eens" 2 weken later weer en weer. "we gaan er achteraan en we doen een mail naar alle kopers die zitten te wachten" na een maand nog niets. Dat iets uitloopt en anders gaat dan verwacht is niet te voorspellen en kan gebeuren... maar we worden niet serieus genomen door groupon. Zo lang wij niets vragen horen we niets en als we vragen krijgen we standaard antwoorden. Jullie hadden gewoon een mail eruit moeten doen of laten doen door die firma toen jullie wisten ( of zij wisten) dat t tegen zat met levering. De klant waardeert dat en stemt haar of hem tevreden. Deze gang van zaken maakt de klant niet vrolijker. Als je dan ook ziet dat diezelfde firma bij andere dagdealaanbieder gewoon weer een aanbieding doet van dezelfde apparaten en levertijd 18 dagen getuigd van zeer weinig respect naar de kopers.
Reactie door zimmie34 op 26-04-2012 18:56
Ac1 ik ben het het volledig met je reactie op Sabine eens. Straks heeft men op RTL 4 nieuws van 19:30 ook een onderwerp over Groupon.
Reactie door diumenge op 26-04-2012 19:39
Precies allemaal nu naar het RTL nieuws kijken.
Reactie door dekuyt op 26-04-2012 19:55
jammer, ik heb net die uitzending gemist denk ik, ook ik zit al vanaf 27 feb te wachten op een cavitatie apparaat, en heb net zoals de rest diverse mailtjes en telefoontjes gepleegt,helaas zonder resultaat, nu heb ik bij radar een hulpbrief gedouwnload, en die per e-mail naar groupon gestuurd, tevens heb ik er een per post gestuurd, nu maar kijken of ze wel reageren,
Reactie door dekuyt op 26-04-2012 19:58
Quote: groupon.nl schreef op donderdag 26 apr 2012, 17:45: Beste Grouponner, Wat vervelend dat je problemen hebt met Groupon. Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Graag wil ik je daarom doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369. Met vriendelijke groet, Sabine - Groupon [/quote leuk dat je nog wel vertrouwen hebt in groupon sabine, maar ja ze betalen (hoop ik) jou boterhammetjes,ik heb op mijn laatste mailtjes geen reactie meer terug ontvangen, slechte zaak van groupon, en zeker geen reclame
Reactie door flomy81 op 26-04-2012 20:30
Quote: groupon.nl schreef op donderdag 26 apr 2012, 17:45: Beste Grouponner, Wat vervelend dat je problemen hebt met Groupon. Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Graag wil ik je daarom doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369. Met vriendelijke groet, Sabine - Groupon einde Quote Ja, het is allemaal heel erg vervelend, dat schrijft Groupon in elk mailtje dat wordt verstuurd. Maar meer wordt er niet gedaan. Ik vind het een onbeschofte manier om met je kopers om te gaan, ook vanuit Croix Montagne. Zowel Groupon als Croix Montagne is in het bezit van alle contactgegevens van de kopers, maar een even een berichtje versturen dat de levering vertraagd is, ho maar. Ach, waarom zou je ook he, het geld is toch binnen. Ik word er echt kriegel van.
Reactie door jh01 op 26-04-2012 20:47
Ik vind het schandalig hoe Groupon met zijn klanten om gaat. Je kan bellen wat je wilt naar de klantenservices maar elke keer wordt er gezegd volgende week.. en telkens komen ze het weer niet na. Ik begin het goed zat te worden met GROUPON. Ik wil graag mijn bestelde apparaat waar voor ik maar liefst 500 euro heb betaald en nu inmiddels al 8 weken opwacht.. Ik vind dat Groupon op zijn minst zijn klanten tegemoet moet komen.
Reactie door van leyden op 27-04-2012 12:19
Quote: groupon.nl schreef op donderdag 26 apr 2012, 17:45: Beste Grouponner, Wat vervelend dat je problemen hebt met Groupon. Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Graag wil ik je daarom doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369. Met vriendelijke groet, Sabine - Groupon einde Quote Wat een leugen! Standaard tekst die Groupon standaard plaatst op elk forum, maar ze doen niks . Mensen pas op! Groupon is een criminele organisatie, als het geld binnen is doen ze niets meer voor je. Ze hebben ook betaaltrollen in dienst, elke zogenaamde positieve reactie is dus van Groupon zelf afkomstig.
Reactie door van leyden op 27-04-2012 12:24
Iedereen die denkt zijn geld kwijt te zijn of te weinig waar voor zijn geld heeft gekregen...Dat klopt. Compensatie is onmogelijk, wat ze ook beweren, ze schuiven elke schuld en verantwoordelijkheid af, het liefst op de leverancier.
Reactie door ac1 op 27-04-2012 12:36
Via twitter GROUPON erop aanspreken. Ze adverteren daar met hun nieuwste aanbiedingen en ook jullie berichtjes zien erg veel mensen en is dus de enige manier waarop ze reageren.. misschien dat jullie dit ook kunnen doen? Afwachten hebben we denk ik al genoeg gedaan.... toch? ACTIE! :)
Reactie door ac1 op 27-04-2012 23:55
Ze liggen nu bij de douane zeggen ze en ze verwachten dat dit de komende dagen nog niet veranderd.
Reactie door ac1 op 03-05-2012 14:05
En weer eens gebeld want het was onbekend bij welke grens ze lagen. Afijn onbekend bij de klantenservice en uiteindelijk kreeg ik door dat ze volgende week bezorgd zouden gaan worden... ik hoop dat ze gelijk hebben... maar moest er erg om lachen...de zoveelste keer dat ze over 2 weken geleverd zouden worden....krijg haast nog lol voor 500 euro ;) Iemand anders nog gebeld?
Reactie door jh01 op 04-05-2012 11:17
Wij hebben vandaag wederom contact met Groupon opgenomen. Eindelijk een medewerker gesproken die het ging uitzoeken en ook met een heldere uitleg kwam. Kort samengevat: De apparaten liggen bij de Nederlandse Douane de papieren zijn schijnbaar nog niet in orde, de verwachting is dat het apparaat binnen 2 - 3 weken wordt afgeleverd bij de klanten. Echter als we ons geld terug wilde is dit ook geen probleem. Wij geven het nog 3 weken de tijd indien het apparaat dan nog niet is ontvangen krijgen we ons geld terug.
Reactie door ac1 op 04-05-2012 13:03
Jh01: Ik ben erg benieuwd, fijn dat je t hier even hebt neergezet. Ik geef het ook nog 3 weken een kans en anders wil ik ook mijn geld terug. Waar ik benieuwd naar ben: Zijn wij met dit groepje de enige van de minimaal 200 mensen die zitten te wachten erop en er moeite voor doen om info te verkrijgen?
Reactie door ac1 op 04-05-2012 16:29
Opeens gaat t heel snel... Kreeg bericht dat het apparaat is overgedragen aan GLS. Dus vanaf morgen kan het bezorgd gaan worden. Gelukkig! Hopelijk bij jullie ook.
Reactie door jh01 op 04-05-2012 16:48
Wij hebben deze melding ook net binnen gekregen inclusief zendingsnummer. Ik ben erg blij om te horen dat het apparaat nu echt onderweg is met een definitieve afleverdatum! Het duurde heel erg lang.. maar eind goed al goed.. :-)
Reactie door redacteur op 04-05-2012 17:00
Dit topic is geen discussie maar een vraag. Daarbij lijkt deze afdoende te zijn beantwoord. Daarom wordt dit topic gesloten.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!