Groupolitan Travel oplichters of ongeorganiseerde bende ?
Geplaatst door: maximaal op: 04-08-2015 16:18
EInd juni boeking gemaakt en betaald. Keurig bevestiging / “confirmatie” ontvangen. Alles goed denk je dan, Bij beschrijving stond alleen nog even contact opnemen met betreffende hotel. Die kenden heel Groupolitan niet en deden er zeker geen zaken mee en betreffende boeking was hen onbekend. Toen begon het haast onmogelijk bel- cq mailcircus. Na ongeveer tien belpogingen eindelijk iemand aan de lijn. Alles zou in orde zijn, alleen waren de vouchers overgnomen van andere reisorganisatie dus daarom kende het hotel Groupolitan niet. Vouchers kwamen eraan / geen probleem / meld je maar in hotel. Vouchers zouden volgen per mail. Na een week nog niets dus maar weer bellen….. Wederom een poging of tien en toen een andere medewerker aan de lijn. Het verhaal van de andere organisatie klopte maar er was inderdaad een probleem met het hotel !
Er zouden wat gelijkwaardige alternatieven worden geboden. Er volgde twee volstrekt mindere voorstellen zowel qua prijsniveau als ligging (deze hotels kon je rechtstreeks via internet zelf nog goedkoper boeken). Bericht retour gestuurd met:
1. alsnog het geboekte hotel of
2. gelijkwaardig hotel of
3. geld terug.
Uiteraard weer geen reactie ! Weer bellen en vervolgens als we dan geld terug wilden de vraag waar geld naar toe moest (het nummer waarmee was betaald was blijkbaar niet meer te achterhalen). Binnen vijf minuten gestuurd met (zoals telefonisch al afgesproken) het verzoek dit per mail te bevestigen !!!!
Wederom geen reactie, nieuwe mailtjes (op wel drie verschillende adressen) maar u raad het al geen enkele reactie en tot op heden nog steeds geen geld terug (of fatsoenlijk alternatief). Of het nou oplichting is of gewoon grove nalatigheid kan ik nog niet beoordelen maar per saldo schandalige behandeling !!
Reactie door edrick3 op 06-08-2015 12:44
Zie (ook) de reacties bij Vraag&Beantwoord. KlikKlik
Kassa nieuwsbrief
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!