groupdeal
Geplaatst door: hannadewolf op: 26-07-2011 17:52
Wie heeft er, net als ik, slechte ervaringen met Groupdeal?
Reactie door grootvader op 26-07-2011 18:33
In ieder geval éérst inschrijven,dan pas een (dag)deal kunnen zien?
Een schoonheidsbehandeling soms zoals voorbij flitst?
Voor mij dus veren poetsen en de nagels van mij schoonmaken?
Nee, op dit soort "aanbiedingen" laat ik mij nooit verleiden door eerst in te schrijven en dan pas wellicht weten wat nu zo'n superdeal is want al eerder was er zoiets maar dan vooraf te zien waar die deals uit bestonden en dat betekende enkele zaken in Amsterdam en weinig echte "super"-deals!!
De Vrije Vogel
die niet houd van gokken
Reactie door freya op 26-07-2011 18:49
Quote: hannadewolf schreef op dinsdag 26 jul 2011, 17:52: Wie heeft er, net als ik, slechte ervaringen met Groupdeal?einde Quote
Ik zou zeggen, vertel eens wat meer....
Wat voor slechte ervaring heb je dan?
Freya
p.s. Voor de duidelijkheid, ik heb er zelf géén ervaring mee....
Reactie door barbeque op 01-08-2011 17:35
Quote: hannadewolf schreef op dinsdag 26 jul 2011, 17:52: Wie heeft er, net als ik, slechte ervaringen met Groupdeal?einde Quote
Ik heb op 12 juni 2011 een Weber Original via de website van Groupdeal besteld. Tot op heden niets binnen gekregen. Heb hen al wel 20 keer aan de telefoon gehad en iedere met hetzelfde antwoord: morgen tussen 9 en 10 uur bel ik u terug en dan weet ik echt meer! Er is mij 4 keer toegezegd dat het onderweg is. Ze willen niet vertellen wie de leverancier is en beloven al 2 weken een Track& Tracenummer te achterhalen. Er is nog steeds niets binnen en ben het zat.
Reactie door hannadewolf op 01-08-2011 21:46
Ik heb dezelfde ervaring met de Weber barbeque. Het is een grote schande hoe Groupdeal beloftes doet maar steeds niet nakomt. Ik heb uiteindelijk mijn geld terug gevraagd (en gekregen). Maar dat heeft wel heel wat telefoontjes gekost. Van Groupdeal kon je alleen een grote mond krijgen, zeer klantonvriendelijk. Moet zeggen dat Groupon een vergelijkbare klacht veel netter heeft afgehandeld. En wat die barbeque betreft: voor een tientje meer had ik 'm binnen 1 dag in huis.
Reactie door barbeque op 01-08-2011 22:30
Ik hoor ze morgen nog een keer aan en ga anders ook over op geld terug eisen. Die nieuwe bbq is dat precies hetzelfde type? Waar vandaan als vragen mag?
Reactie door hannadewolf op 02-08-2011 08:56
Onderstaand de link naar de bbq, deze werd binnen 1 dag bezorgd, met een keurige bevestiging inclusief track and trace code. Als een bedrijf je geen track and trace code kan geven, kan je er volgens mij vanuit gaan dat het pakket niet is verstuurd. En je vanaf 12 juni aan het lijntje houden vind ik schandalig! Voor mij nooit meer Groupdeal! Succes, ben nog wel benieuwd of je je geld hebt terug gekregen. Ook daar moest ik bij Groupdeal namelijk nog achteraan, werd ook toen met smoezen en grote monden aan het lijntje gehouden.
http://www.barbequeshop.nl/default.aspx?pagemode=art&1=148&title=weber-compact-47-zwart
Reactie door arondeparon op 02-08-2011 10:16
Ook ik heb exact dezelfde ervaring met het bestellen van deze barbecue. Ik heb nog geen geld terug gevraagd omdat de aanbieding op zich erg goed was, maar ik ben het nu helemaal zat. Het niet leveren is nog tot daar aan toe, maar de klantenservice van Groupdeal is vreselijk en je hebt inderdaad constant het gevoel aan het lijntje gehouden te worden.
Ik heb mijn ervaring in detail beshreven in deze blogpost. Hier staan ook meerdere links in naar andere 'gedupeerden'.blogpost
Reactie door hannadewolf op 02-08-2011 10:57
Maar voor een tientje meer kan je je een hoop ergernis besparen en had je inmiddels al een aantal leuke bbq avondjes kunnen hebben. Ik zou per omgaande mijn geld terugvragen als ik jou was, die bbq gaat echt niet meer geleverd worden!
En van alle wel betaalde maar niet geleverde bestellingen trekt Groupdeal nu lekker de rente!
Reactie door arondeparon op 02-08-2011 11:32
@hanna inderdaad net gedaan: geld terug gevraagd en direct de BBQ besteld. Ben ik ook af van het gezeur inderdaad. Het is met name jammer voor Groupdeal: ze geven telefonisch aan dat de leverancier zich niet aan de afspraken houd, maar dit hoor ik nu voor het eerst. Ook al is dit waar, het zou fijn zijn als ze het klantcontact volledig op de schop gaan gooien. Zo lang het werkt zal het prima zijn, maar in elk ander geval...
Reactie door hannadewolf op 02-08-2011 12:30
Maar je krijgt niet van ze te horen wie de leverancier is ...... ik heb daar naar gevraagd en aangeboden dat ik zelf wel even contact op zou nemen met de leverancier. Maar die naam geven ze niet. Maar goed, blij dat je ook je geld terug hebt gevraagd en veel bbq plezier!
Reactie door barbeque op 02-08-2011 13:10
@Hannadewolf: ik heb vanmorgen mijn geld teruggevraagd en het tientje extra die ik nu uitgeef bij een andere leverancier. Zij hebben mij zojuist in een mail bevestigd dat ik het geld met het extra tientje deze week overgemaakt krijg. Heb nu een nieuwe besteld/gereserveerd via jouw link, alleen ik kom hem vrijdag bij ze ophalen ;-). Had jij overigens het geld, na de belofte, wel snel op je rekening?
Reactie door hannadewolf op 02-08-2011 13:35
Hi barbeque,
Heb jij beter onderhandeld dan ik, goed gedaan! Ik had het geld redelijk snel op mijn rekening, ik denk een dag of 5. Maar heb er wel elke dag over gebeld.
Veel plezier met je nieuwe bbq!
Reactie door groupdeal op 02-08-2011 20:29
Beste Hanna, Barbecue en Aron,
Hierbij even een inhoudelijke reactie van GroupDeal. Voor alle duidelijkheid, GroupDeal probeert geen excuses te vinden/gebruiken voor de problemen rondom de Weber BBQ. Ik probeer u alleen wat meer achtergrond informatie te geven zodat u wellicht wat meer inzicht in onze situatie krijgt.
Helaas zijn wij voor elke deal afhankelijk van een andere derde partij (de aanbieder). Dit gaat normaliter goed, maar de BBQ aanbieder heeft het helaas voor een gedeelte van onze klanten laten afweten. Dat neemt niet weg dat GroupDeal zijn verantwoordelijkheid niet wil en zal nemen. Wij hebben de BBQ aan u verkocht en daarom zit GroupDeal fout -- daar geven wij u en andere klanten ook zeker gelijk in. Bovendien had zoals u heeft aangegeven onze klantenservice wellicht beter ingericht en voorbereid kunnen zijn op dit soort mogelijke problemen. Dit is een goede learning curve voor ons geweest en dit zullen we ook zeker meenemen in de toekomst.
Al met al is dit alles niet alleen erg frustrerend voor u, maar ook zeker voor ons. GroupDeal heeft een enthousiast team die bestaat uit hardwerkende mensen die elke dag weer hun best doen om de beste deals aan te bieden. Dit doen wij al 1,5 jaar met veel plezier. Wij hebben dan ook in de afgelopen periode bijna een half miljoen tevreden klanten bediend.
Wij vinden het dan ook erg jammer dat GroupDeal nu erg negatief wordt afgeschilderd terwijl wij wel degelijk goede bedoelingen hebben.
Ik weet dat wij uw geld reeds hebben teruggestort (of hebben toegezegd het morgen terug te zullen storten) maar ik zou toch graag met u in contact willen komen om te kijken of wij u op een andere manier tegemoet kunnen komen zodat u wellicht een positiever beeld van GroupDeal krijgt.
Als u een email stuurt naar klacht@groupdeal.nl, dan zal ik er persoonlijk voor zorgen dat wij dit zo snel mogelijk op een nette en tevreden manier afhandelen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groet,
Algemeen Directeur
GroupDeal
Reactie door hannadewolf op 03-08-2011 09:26
Directie van GroupDeal,
Het bevreemdt mij nogal dat uw mail niet met een naam maar alleen met een functie is ondertekend. En uw aanbod om een en ander op een nette manier af te handelen is wat mij betreft mosterd na de maaltijd, deze zaak kan niet meer netjes worden afgehandeld. U had zich 3 weken geleden al kunnen realiseren dat er klachten gingen komen en daar voortijdig op kunnen inspelen. Dat was beter geweest dan uw klanten onheus of beter gezegd ronduit onbeschoft te bejegenen aan de telefoon.
Hanna de Wolf
Reactie door weber heibel op 03-08-2011 10:29
Wat een belachelijke email van Groupdeal wat denken ze wel niet!
Ik heb destijds ook een Weber besteld en ik word nu bijna een maand aan het lijntje gehouden door onze lieftallige 'JEROEN". Hoe vaak het pakketje al niet was verzonden dat wil je niet weten, ik heb nog steeds niks! Grappig dat ze telkens zeggen dat het bij de leverancier ligt maar de grap is dat ik een aantal Weber leveranciers had benaderd en niemand was bekend met Groupdeal.
Dat ze nu aangeven dat ze goede bedoelingen hadden, daar geloof ik helemaal niks van!!
Reactie door weber heibel op 03-08-2011 10:43
Beste Paul Montagne,
Positief dat je gereageerd hebt, wel karakterloos dat je dit gedaan hebt onder een algemene noemer van “algemeen directeur”. Je zou mogen verwachten dat iemand met een ondernemersmentaliteit voor zijn eigen bedrijf opkomt, met naam en toenaam – je bent immers trots op je organisatie, je mensen & hetgeen je jouw klanten te bieden hebt. Gemiste kans.
De klachten waren pure kansen om de kracht van je onderneming te benadrukken: luister naar je klant, waardeer & respecteer je klant, handel snel & oprecht en je had positieve feedback gehad – tevreden klanten! Gemiste kans.
Overigens had ik verwacht dat een internetondernemer zoals jij de kracht van social media kent als geen ander – zondermeer opmerkelijk te noemen…….
Reactie door groupdeal op 03-08-2011 14:30
Beste Hanna en Weber Heibel,
Ik begrijp jullie frustratie en boosheid.
Laat ik voorop stellen dat GroupDeal er totaal geen baat bij heeft dat klanten hun BBQ niet ontvangen hebben. Wij worden voor een gedeelte van de BBQ orders al een maand aan het lijntje gehouden door de leverancier (die ons ook keer op keer heeft verteld dat de BBQ onderweg was/is), de enige bron van informatie voor ons mbt de levering van de BBQ.
Achteraf kunnen wij nu zeggen dat we nooit met de leverancier in zee hadden moeten gaan. Echter, Hanna, als wij 3-4 weken geleden al hadden geweten dat het zo zou aflopen, dan hadden wij natuurlijk al lang aan de bel getrokken. Lijkt me duidelijk dat dit alles niet onze bedoeling is geweest en dat wij ook totaal niet blij zijn met deze situatie. Wij hebben hier namelijk niks aan. Sterker nog, wij balen hier enorm van.
Het gaat ook niet om mijn naam/persoontje hier, die je overigens gewoon kan terugvinden op de website van GroupDeal. Het gaat om een klacht van jullie die wij als bedrijf graag (alsnog) naar tevredenheid van jullie willen afhandelen. Als wij totaal niet om onze klanten zouden geven, dan zouden wij op deze berichten ook niet reageren. Nogmaals, ik heb al meerdere malen aangegeven dat GroupDeal fouten heeft gemaakt bij deze deal wat heel spijtig is, maar wij willen deze fouten maar al te graag goedmaken voor gedupeerde klanten.
Nogmaals, als je een email naar klacht@groupdeal.nl stuurt met jouw naam en order, dan zorg ik er voor dat wij dit direct oppakken en een gepaste oplossing aanbieden. Ik denk dat je op deze manier sneller tot een tevreden oplossing komt, dan door het melden op forums dat GroupDeal geen goede bedoelingen heeft (terwijl wij dus wel graag zoals hierboven vermeld een goede oplossing willen aanbieden).
GroupDeal
Reactie door pijltje1979 op 03-08-2011 14:55
Geachte heer Montagne,
Het is wel wiedes dat Groudeal er totaal geen baat bij zou hebben. Maar wat gebeurd er met het geld dat jullie al die tijd op de rekening hebben staan? Het bedrag zal een aardige rente hebben opgebracht.
Tevens lijkt het erop dat u het probleem bij uw klanten neerlegd. Ik citeer:
Wij worden voor een gedeelte van de BBQ orders al een maand aan het lijntje gehouden door de leverancier (die ons ook keer op keer heeft verteld dat de BBQ onderweg was/is), de enige bron van informatie voor ons mbt de levering van de BBQ.
Het is jammer dat u ook aan het lijntje wordt gehouden maar daar hebben uw klanten geen boodschap aan. u dient ervoor te zorgen dit op te lossen in plaats het te melden.
Dit is onprofessioneel en kinderachtig, wederom een minpunt lijkt mij.
De oplossing welke op dit moment geboden wordt door Groupdeal is enkel een hoop heen en weer gebel en uw klanten op kosten jagen. Enorm goede service!
Reactie door groupdeal op 03-08-2011 15:15
Beste Pijltje1979,
Ik weet niet of je mijn bovenstaande bericht hebt gelezen, maar zoals ik hierboven heb vermeld, wil ik je aub vragen om een email naar klacht@groupdeal.nl te sturen. Ik zal er dan voor zorgen dat we een gepaste / goede oplossing aanbieden.
Nogmaals, ik probeer gedupeerde klanten alleen meer inzicht te geven in de situatie. Ondanks onze problemen met de leverancier, laat ik ook hierboven duidelijk weten dat GroupDeal haar verantwoordelijkheid wil en zal nemen. Ik leg het probleem niet bij onze klanten neer, ik wil je juist een oplossing aanbieden zodat we dit op een nette en gepaste manier kunnen afhandelen.
Dus ik je wil je nogmaals vragen om een email te sturen (met je naam, ordernummer en klacht) naar klacht@groupdeal.nl.
Alvast bedankt.
GroupDeal.
Reactie door pijltje1979 op 03-08-2011 15:32
Geachte heer Montagne,
Dit is een plaats om ongenoegen te uiten. Wel verbaas ik me over de eerste zin, de manier waarop u commniceerd.
Ik kan me vorstellen dat u liever niet heeft dat dit openbaar wordt gemaakt. Uw bedrijf wordt hier aan kwaad daglicht blootgesteld.
Eerlijk gezegd heb ik nog geen eens een barbeque aangeschaft maar was ik zo verbaasd over uw reactie dat ik daar graag op wilde reageren.
Wellicht realiseert u zich niet dat dit ook effect kan hebben op toekomstige klanten (ik zal niet tot die groep gaan behoren). Nogmaals u onderschat de kracht van de social media. Nogmaals het is niet bedoeld om Groupdeal zomaar negatieve aandacht te geven maar men moet de waarheid weten. We leven tenslotte in een vrij land met vrijheid van meningsuiting.
Ik ben erg benieuwd welke oplossing u in gedachte heeft uw weber klanten aan te bieden.
Waaschijnlijk verdwijnt dit in een doofpot en worden er in de toekomst nog meer mensen gedupeerd door Groupdeal.
Reactie door hannadewolf op 03-08-2011 15:55
Ik heb deze discussie geopend op dit forum en dit is mijn laatste bericht. Als Groupdeal werkelijk welwillend zou zijn geweest hadden zij zelf de bbq's ergens anders vandaan gehaald en de gedupeerden op tijd voorzien van het beloofde product. Maar Groupdeal was niet welwillend en heeft klanten willens en wetens aan het lijntje gehouden. En nu er op een forum openheid wordt gegeven weet Groupdeal opeens niet hoe snel ze moeten reageren. Mijn advies aan GroupDeal: voed je personeel op, klanten spreek je niet aan met 'mens', maar met mevrouw of meneer en ook als is je klant boos, je gooit de hoorn er niet op. En dat de klant boos is na geruime tijd aan het lijntje gehouden te zijn is mijns inziens terecht. Mijn advies aan eventueel toekomstige kopers; gebruik de Groupon site !
Reactie door grootvader op 03-08-2011 15:58
Grappig, dit soort diskussie's.
Ik zie dan het zolderkamertje voor mij met de "directeur"achter zijn PC-scherm en Mien beneden aan het koffie-zetten.
Hij na zijn werk de bestellingen nakijken en kijken of er al (vooraf) betaald is om daarna de bestellingen telefonisch of per e-mail door te geven aan zijn leverancier(s).
't Is dan krap tijd (de koffie is ook gebracht) om de klachten te beantwoorden en door te geven dat bestellingen onderweg zijn maar dat moet dan maar tussendoor.
Het zal mij overigens benieuwen hoevelen er zijn die van hun gemeente te horen krijgt dat het internetwinkeltje toch te maken heeft met het gemeentelijke bestemmingsplan want bedrijfsuitoefening mag niet van huis uit als dit in het bestemmingsplan expliciet verboden is (zoals in Utrecht waar de achtertuin vol stond met fietsen.
Dus dat WIJ en "bedrijf" en "directeur" zie ik maar met stapels zout en zo men al een adres heeft in kunnen schrijven bij een KvK op een bedrijventerrein dan nog lijkt het mij in veel gevallen om een postbusnummer te zijn.
Dat internet toch!
De Vrije Vogel
Reactie door groupdeal op 03-08-2011 17:19
@Pijltje1979,
Dit is een plaats om ongenoegen te uiten. Echter, het is wel zo eerlijk voor een bedrijf als dit ongenoegen gebaseerd is op feiten en daadwerkelijke ervaringen van de desbetreffende persoon/klant. U zegt geen BBQ klant van GroupDeal te zijn, dus ik begrijp eerlijk gezegd niet waar u uw stelling op baseert dat waarschijnlijk nog meer klanten zullen worden gedupeerd door GroupDeal.
Ik onderschat de kracht van social media ook zeker niet. Dat is juist de reden waarom ik dit soort berichten niet negeer en een gepaste oplossing probeer aan te bieden aan gedupeerde klanten.
Reactie door groupdeal op 03-08-2011 18:25
Beste Hanna,
Bedankt voor je laatste bericht. Jouw advies zullen wij zeker meenemen in de toekomst.
Uiteraard is iedereen vrij om te beslissen of zij GroupDeal of Groupon gebruiken. Toch zouden wij graag met jou (de persoon die deze discussie heeft geopend) in contact willen komen. Wij hebben jouw ordergegevens van de BBQ geprobeerd te vinden in onze database maar wij kunnen helaas geen order voor de BBQ onder de naam Wolf terugvinden. Is de BBQ misschien onder een andere naam besteld?
Mede daarom heb ik je al eerder gevraagd of je even een email wil sturen naar klacht@groupdeal.nl met jouw klacht, contactgegevens en ordernummer zodat wij over een oplossing of tegemoetkoming kunnen praten. Helaas heb ik nog geen email ontvangen op dit emailadres.
Alvast bedankt voor de moeite en bij deze nogmaals excuses voor het ongemak.
Reactie door grootvader op 03-08-2011 21:11
Zie je wel; een amateur die kennelijk niet begrijpt dat op fora nicknames wordt gebruikt en ja, dan kun je in het "bestand"zoeken tot je een ons weegt want bij een bestelling wordt natuurlijk de echte naam (+ adres) gegeven.
Wat een "bedrijf".
En....... kan ze goed koffie zetten?
De Vrije Vogel
Reactie door silvolde op 04-08-2011 15:39
Ook ik heb eind Juni bij Groupdeal een Weber BBQ besteld en bij de bevestiging al moeten constateren dat de leveringstermijn met 2 dagen verlengd was. Ondanks diverse telefonische toezeggingen werd de BBQ niet binnen de gestelde termijn bezorgd. Na terugkeer van vakantie bleek er nog steeds niet geleverd te zijn zodat ik afgelopen maandag maar weer eens gebeld heb. Met mijn toestemming zouden mijn gegevens direct naar de toeleverancier gestuurd worden waarna deze rechtstreeks met mij contact op zouden nemen. Mocht er absolute zekerheid zijn dat er niet meer geleverd zou worden, dan zou de betaalde som teruggestort worden.
De bevestiging, die ik daarna ontving, vermeldde echter dat, indien de toeleverancier uiterlijk op 3/8 niet gereageerd zou hebben, het bedrag op 4/8 zou worden teruggestort.
Omdat ik het met deze handelwijze oneens ben heb ik Groupdeal op 2/8 de volgende reactie gestuurd.
- quote -
Hartelijk dank voor je reactie.
In ons telefoongesprek van gisteren, naar aanleiding van het uitblijven van de levering van de door mij bestelde en betaalde Weber BBQ, is echter nooit gesteld dat er op 4 augustus automatisch het betaalde bedrag zou worden teruggestort.
Volgens het consumentenrecht ligt er bij Groupdeal wel degelijk een inspanningsverplichting om de gesloten transactie naar behoren af te handelen.
Ik heb er geen bezwaar tegen dat mijn gegevens naar uw toeleverancier gestuurd zijn om van hen te vernemen wanneer de BBQ uiteindelijk geleverd wordt, echter dit ontslaat Groupdeal niet van de verplichting om de overeengekomen transactie uit te voeren.
Graag ontvang ik een kopie van het bericht van uw bericht met mijn gegevens aan uw toeleverancier.
Met vriendelijke groet,
- unquote - (namen zijn verwijderd)
Hierna werd er op 2/8 door Groupdeal telefonisch contact opgenomen. Hierin werd mij duidelijk gemaakt dat de toezegging van 1/8 door de directie was teruggedraaid en dat er direct tot terugbetaling zou worden overgegaan. Een schriftelijke bevestiging volgde korte tijd na dit gesprek.
's Avonds werd ik door directeur Paul Montagne gebeld. In dit gesprek heb ik hem nogmaals op de inspanningsverplichting gewezen en hem aangeraden om eens met Weber Nederland contact op te nemen en er wellicht een passende oplossing geboden zou kunnen worden. Ook heb ik hem aangegeven dat de negatieve reacties, welke op internet rond gaan, slecht zijn voor het imago en op termijn geen voordeel zullen opleveren. Het was mij inmiddels duidelijk geworden dat er slechts 25% van de bestelde BBQ's was uitgeleverd. Ik kreeg de toezegging dat ik op 3/8 verder geïnformeerd zou worden.
Op 3/8 werd ik gebeld dat de BBQ in de avond persoonlijk bij mij zou worden afgeleverd. Op mijn vraag of de toeleverancier uiteindelijk over de brug was gekomen werd mij aangegeven dat de BBQ bij een bouwmarkt was gekocht.
Resumerend kan ik zeggen dat met de gekozen oplossing de transactie uiteindelijk toch is afgerond maar dat de vertraging en de slechte communicatie Groupdeal geen goed zullen doen.
Reactie door grootvader op 04-08-2011 18:32
Ik denk ook wel te weten waar de grote fout wordt gemaakt bij internet "bedrijfjes".
Men gaat er naar mijn idee van de (foute) veronderstelling uit dat het geld wat een (potentiële) klant vooruit heeft betaald dat daarmee dus de inkopp kan worden gedaan.
Dat is nu die foute gedachtegang want dat vooruitbetaalde geld zou het geld van die klant moeten blijven tot aan het moment dat (met eigen kapitaal) het bestelde product ook is afgeleverd.
Pas op die manier kan men die internetklant bij fouten in de levering of bezorging het vooruit betaalde direct terug betalen.
Dat kunnen die internet"bedrijfjes dus niet als men met dat vooruit betaalde geld de zaken gaat doen die men doet om klanten geleverd te krijgen.
Nu die Groepdeal die kennelijk zich niet houdt aan dit bovenstaande heeft men de noodsprong moeten maken om dan maar die klant te leveren door via een bouwmarkt zo'n bbq aan te kopen en te leveren.
Daaruit blijkt naar mijn idee dat veel internet"bedrijfjes"de titels WIJ en DiRECTIE en BEDRIJF voert terwijl het eigenlijk gerund wordt vanuit 1 man en/of vrouw vanuit een huiskamer of zoldertje.
Wie dan ook op die manier zo'n internetbedrijfje wil starten moet er eerst voor zorgen dat er bedrijfskapitaal voorhanden is om met eigen geld de bestellingen te betalen en daarvoor NIET die vooruitbetalingen daarvoor te gebruiken.
Dat is naar mijn mening de enige gezonde manier om zaken te doen op dit internet.
Want dan pas kan men bij problemen het geld dat de klant heeft voorgeschoten ook direct terug betalen!
En kan men met opgeheven hoofd bij leveringsproblemen die klant de reden opgeven waarom een en ander zou zijn fout gegaan.
Maar ja,wie ben ik nietwaar?
Ik ben slechts die Vrije Vogel.
Weliswaar met een marketingachtergrond.
Reactie door pijltje1979 op 04-08-2011 18:58
@groupdeal,
Mijn verhaal is weldegelijk gebaseerd op feiten!!! Er zijn 2 mensen in mijn omgeving die de dupe zijn geworden van uw geweldige bedrijf. Wat u niet snapt is dat het woord sorry of excuses we zitten fout geen enkele keer uit de mond van groupdeal is gekomen. De eindeloze verhaaltjes dat het morgen echt geregeld zou worden is elke keer een leugen geweest! Weet u, ik denk dat het u niet interesseert u heeft immers uw bankrekening al gevuld. Het is schandalig de manier waarop er met klanten wordt omgegaan! Tevens de manier waarop u mij te woord staat is respecloos. Maar ach.... Wat maakt het uit.... Ik ben persoonlijk niet gedupeerd dus kan het u niets schelen.
Nog 1 tip mond op mond reclame is tot op de dag van vandaag nog steeds het sterkste medium.
Reactie door groupdeal op 04-08-2011 19:45
Beste Pijltje1979,
Als u al mijn berichten hierboven leest op dit discussie forum dan zult u zien dat wij als bedrijf meerdere keren onze excuses in de berichten aanbieden. Ook laten wij weten dat wij het enorm spijtig vinden dat sommige klanten hun BBQ niet hebben ontvangen en wel degelijk een oplossing willen aanbieden.
Bovendien hebben wij inmiddels alle klanten die nog niet hun BBQ hebben ontvangen (nogmaals onze oprechte excuses aangeboden en) op de hoogte gebracht van het feit dat wij hun volledige aankoopbedrag terugstorten en daarnaast 20 Euro shoptegoed geven. Wellicht heeft u dit bericht niet ontvangen omdat u geen klant bent van GroupDeal.
Tot slot, mocht ik u in een van mijn vorige berichten op een verkeerde manier hebben aangesproken, dan bied ik bij deze mijn excuses aan u aan. Ik wens u verder een prettige dag verder.
Reactie door birgitta68 op 08-08-2011 20:30
Beste Weber-gedupeerden,
Zelf zat ik ook met smart te wachten op mijn BBQ. 3 telefoontjes gepleegd en uiteindelijk de excuusmail ontvangen van Groupdeal.
Persoonlijk vind ik dat Groupdeal het prima heeft opgelost. Zij willen ook graag dat het allemaal goed loopt maar zij zijn op hun beurt weer afhankelijk van een "derde" partij. In zaken loopt er wel eens iets mis, dat is nu eenmaal zo. Neem aan dat ze er drukker mee zijn geweest dan dat ze gehoopt hadden. De tegoedbon van 20 euro vind ik een mooie geste en maakt voor mij een boel goed.
Overigens is de officiele prijs van de Weber compact grill van 47cm geen 125 euro maar "slechts" 99 euro. Je moet je ook niet blindstaren op de aangegeven korting blijkbaar.
Omdat ik die Weber toch graag wilde hebben, heb ik 'm op internet besteld voor 84,95 (verzendkosten inbegrepen). Weliswaar een tientje meer maar er komt vast wel weer een leuke deal voorbij en dan kan ik m'n 20 euro tegoedbon weer gebruiken. Ik denk positief....een tientje gewonnen!
Buiten dat wilde ik ook graag een "starter" en een beschermhoes. Op dit pakket kreeg ik van www.barbequespeciaalzaak.nl/Weber nog eens 4,50 korting. In mijn specifieke geval heb ik dus 14,50 gewonnen!
Ben het uiteraard met jullie eens dat een "deal" een "deal" is en wellicht had Groupdeal zelf nog een deal kunnen maken met een andere Weberleverancier om de boel te redden. Aan de andere kant snap ik ook dat dat nog meer tijd in beslag gaat nemen en ze hun klanten niet langer wilde laten wachten. Ze werken natuurlijk niet voor de kat z'n ... en zelf denk ik dat ze hierdoor een boel centjes hebben verloren. Heb goede ervaringen met Groupdeal en neem ze dit incident dan ook niet kwalijk.
Ik verwacht mijn BBQ met toebehoren binnen 2 tot 4 dagen.. en laat het dan beter weer worden!
Succes met alles en laat de boel niet aanbranden ;-)
Reactie door birgitta68 op 08-08-2011 20:43
Beste Weber-gedupeerden,
Zelf zat ik ook met smart te wachten op mijn BBQ. 3 telefoontjes gepleegd en uiteindelijk de excuusmail ontvangen van Groupdeal.
Persoonlijk vind ik dat Groupdeal het prima heeft opgelost. Zij willen ook graag dat het allemaal goed loopt maar zij zijn op hun beurt weer afhankelijk van een "derde" partij. In zaken loopt er wel eens iets mis, dat is nu eenmaal zo. Neem aan dat ze er drukker mee zijn geweest dan dat ze gehoopt hadden. De tegoedbon van 20 euro vind ik een mooie geste en maakt voor mij een boel goed.
Overigens is de officiele prijs van de Weber compact grill van 47cm geen 125 euro maar "slechts" 99 euro. Je moet je ook niet blindstaren op de aangegeven korting blijkbaar.
Omdat ik die Weber toch graag wilde hebben, heb ik 'm op internet besteld voor 84,95 (verzendkosten inbegrepen). Weliswaar een tientje meer maar er komt vast wel weer een leuke deal voorbij en dan kan ik m'n 20 euro tegoedbon weer gebruiken. Ik denk positief....een tientje gewonnen!
Buiten dat wilde ik ook graag een "starter" en een beschermhoes. Op dit pakket kreeg ik van www.barbequespeciaalzaak.nl/Weber nog eens 4,50 korting. In mijn specifieke geval heb ik dus 14,50 gewonnen!
Ben het uiteraard met jullie eens dat een "deal" een "deal" is en wellicht had Groupdeal zelf nog een deal kunnen maken met een andere Weberleverancier om de boel te redden. Aan de andere kant snap ik ook dat dat nog meer tijd in beslag gaat nemen en ze hun klanten niet langer wilde laten wachten. Ze werken natuurlijk niet voor de kat z'n ... en zelf denk ik dat ze hierdoor een boel centjes hebben verloren. Heb goede ervaringen met Groupdeal en neem ze dit incident dan ook niet kwalijk.
Ik verwacht mijn BBQ met toebehoren binnen 2 tot 4 dagen.. en laat het dan beter weer worden!
Succes met alles en laat de boel niet aanbranden ;-)
Reactie door jannetvdijk op 05-01-2012 16:57
Niet alleen particulieren hebben problemen met Groupdeal. Ook bedrijven moeten er aan geloven. Zie: [url=http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/groupdeal-klacht-bedrijven-pas-op/?vHash=c749c73j: http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/groupdeal-klacht-bedrijven-pas-op/?vHash=c749c73j[/url:
Reactie door efrom op 21-04-2012 17:11
Ik heb geen slechte ervaring met GroupDeal maar ik wil je graag reageren.
Mijn probleem over retourneren van mijn bestelling was snel opgelost door een aardige en behulpzame mevrouw klantenservice die "Romy" heet. Ik kreeg mijn aankoopbedrag+verzendkosten terug.
Gewoon bellen naar klantenservice GroupDeal 020-3300115 en vraag naar Romy dan wordt je probleem opgelost. Succes.
Reactie door tamtam op 23-02-2013 16:26
wie heeft net als ik stoom reinger gekocht in december 2012 en wacht er nog steeds op
Reactie door tamtam op 23-02-2013 16:34
wie heeft er net als ik stoomreinger besteld in december en wacht er nog steeds op zijn al drie weken te laat
Reactie door pk49 op 27-10-2014 21:57
ik heb regelmatig spullen besteld bij Groupdeal.nl en ben er nu mee gestopt omdat ze slechte service en dito spullen leveren.Electronica die daar besteld is houdt er snel mee op of werkt slecht..Ik heb enkele dingen ontvangen die niet werkten of er snel mee ophielden,maar kreeg geen reakties bij debetreffende email adres van het bedrijf.De kabeltjes die ze geleverd hebben werken nog wel,dus mijn advies is : houd het bij simpele zaken zoals USB kabels e.d. als je er iets wilt bestellen.
Reactie door tjepkema op 28-04-2015 12:04
Wat ik een zeer kwalijke zaak vind en dat een regelrechte schandalige schending is van vertrouwen, is dat groupdeal je adresgegevens en telefoonnummer doorverkoopt aan dubieuze bedrijfjes, die je dan opbellen om je "gratis" proefpaketten aan te bieden.
Ik ben zo stom geweest om me hier in te schrijven en iets te kopen, maar nooit weer.
Reactie door 1953 op 30-04-2015 01:00
Het verbaasde mij dat het na bijna vier jaar nog leefde Groupdeal. Hoorde alleen maar ellende over Groupdeal.
Reactie door tjepkema op 30-04-2015 20:18
Stel dat ze bij Groupdeal een Huawei met cashback gaan aanbieden.
Dan is de ellende helemaal niet meer te overzien! :)
Reactie door tjepkema op 01-05-2015 02:29
Ik heb groupdeal gemailed, gebeld en beschuldigd (van het doorgeven van mijn adresgegevens) en de eerlijkheid gebiedt mij om te zeggen dat ik vrij snel mijn geld terug gestort kreeg (na 2 dagen)
Niet dat ik nu iets van mijn beschuldiging intrek, want ik ben er heel, heel zeker van, maar ik besef dat het ook een 'rogue' medewerker kan zijn, die op deze manier, voor zichzelf, een cenjte bij verdient.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!