Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

GROTE SCHANDE BIJ MOBILE PROVIDER T MOBILE

Geplaatst door: henk_talma op: 02-10-2012 03:37
GROTE SCHANDE BIJ MOBILE PROVIDER T MOBILE !! SPOED wie kan mijn HELPEN ABU geen kinderachtig gedoe BVD ik ben geblokkeerd door t Mobile omdat ik te weinig belde ! ,het beltegoed was onbeperkt hou baar ,alleen per 6 mnd. een keer bellen of gebruik maken van mijn no, of opwaarderen ! hun zeggen dat ik va 7 maart niet meer gebeld heb , mijn beltegoed was toen ± 38 euro ,nu nog 29 euro !dus is er gebruikt o.a. internet en 112 en ik betaal via mijn de toegezonden code is sms ,maar volgens hun tel dít niet ?? ,maar dan div zaken op internet gekeken is data ,ik had in Mei ± 38 euro tegoed, nu nog 29 ! dan is er toch gebruikt !maar oké stel hun hebben gelijk dat het weinig was VA 7 MAART JL. ZEGGEN ZIJ , ER IS EEN MAAL GEBELD ,DAT KLOP NIET, ZO ALS IK AL ZIJ ,DIV KEREN OP INTERNET GEKEKEN enz. , als hun het voordeel van mijn twijfel krijgen dan is het toch asociaal als je wil bellen en dan van de ene dag op de andere dat niet meer kan ,ik vroeg regelmatig mijn beltegoed op ( van ± 38 naar ± 29 euro) kreeg bericht terug hoeveel , zonder de afloop tijd !! nogmaals alles afgepikt 29 euro ,mijn no ,wat ik nodig heb wegens ziekte en iedereen heb van mijn het no , zoals bijv. arts ziekenhuis enz. maar oké zij hadden toch ook even kunnen mailen of sms ,of bellen privé, no is bij hun bekent of via mijn no waar het om gaat ?? niets van al !! nu ik even weinig bel zegen en doen zij , weg met die klant !! maar het is ook mijn verantwoording om op te letten ( dat vergeet je helaas ). bij alle providers krijg je bij opvragen beltegoed en tot wanneer ik kan bellen ! ik heb een klacht ingediend gemaild gebeld enz. zij kunnen niets doen , wel als ik een nieuwe kaart koop 10 euro extra krijg ,maar de kosten voor o.a. kaartjes met telf no en ziekenhuis en arts enz. allen hebben al ± 5 jaar mijn no! nogmaals al zou het mijn fout zijn ! hadden hun toch even kunnen sms of een mail of bellen! maar nee gewoon op de kop af 6e mnd. alles weg mijn geld 29 euro enz. en oplossen dat doen zij niet ,kunnen zij niet enz. , dus alles weg ik meld dit hier ,is misschien op de verkeerde forum maar ik probeer zo toch andere mensen te waarschuwen WAAR ZIJN ZIJ ME BEZIG ! heeft iemand dit ook meegemaakt of een oplossing T MOBILE niet !! samen kunnen wij misschien iets bereiken want nog maals zonder enige waarschuwing er uit gehaald worden en geld afgenomen ,dat is echt asociaal !!ik heb gemaild ,gebeld enz. antwoord was ,ik kan een ander sim nemen dan krijg ik 10 euro ( van mijn eigen geld ) terug . SCANDE GEEF MIJN DE 29 EURO TERUG ! ik vind dat ik wel recht heb op mijn eigen geld dus die 29 euro retour a.u.b. ik heb de laatste tijd veel meegemaakt ( kinderen , overlijden enz. ) maar daar gaat het niet om ik ben nu echt over mijn toeren !! ik kan niet bellen !! kaart geblokkeerd om dat ik niet genoeg heb gebeld wat niet klop !! gebruikte de laatste tijd door omstandig heden alleen voornamelijk voor gebeld worden .
Reactie door zwemmer op 02-10-2012 08:45
Heb je de voowaarden gelezen? Dit lijkt mij toch wel iets dat aangekondigd staat. Ga dat eens na. Mijn provider deelt mij bij opvragen van het beltegoed niet mee tot wanneer ik kan bellen, maar zegt hoeveel geld ik nog te besteden heb. Een signaal dat het beltegoed laag is krijg ik als ik tegen de tijd van het opraken van het beltegoed wil gaan bellen. Dat gebeurt niet zomaar. Je bent niet zorgvuldig geweest en dat is niet de verantwoordelijkheid van T-mobile. En nu kun je niet bellen. Vervelend maar je had op moeten passen.
Reactie door winterman op 02-10-2012 12:01
Natuurlijk staat het in de voorwaarden [quote: 4.2 Zodra de Klant voor een aaneengesloten periode van 6 maanden zelf geen actief gebruik heeft gemaakt van de Dienst of het Prepaid Tegoed heeft opgewaardeerd of niet voldoet aan overige door T-Mobile gestelde Dienstspecifieke voorwaarden, eindigt de Overeenkomst en kan (a) de SIM-kaart niet meer gebruikt worden, en (b) het Prepaid Tegoed niet meer gebruikt worden, en (c) vervalt het Prepaid Tegoed automatisch, zonder dat de Klant aanspraak heeft op enige vorm van terugbetaling of compensatie, en (d) vervalt het toegekende telefoonnummer. T-Mobile heeft geen verplichting vooraf te waarschuwen dat de Klant een aaneengesloten periode van 6 maanden geen actief gebruik heeft gemaakt van de Dienst of het Prepaid Tegoed niet heeft opgewaardeerd.einde Quote Voorwaarden die je geacht wordt te kennen. Niet voorwaarden die T-Mobile voor je in de gaten moet houden.
Reactie door henk_talma op 03-10-2012 03:45
zwemmer Heb je de voorwaarden gelezen !! ja en sterker ik was al ± 6 jaar klant, toen ik ± 40 euro Pm belde kon alles ,als je wat had met de kl. serve, nu door ziekte (en een verleiding enz. ) is dat de laatste tijd wat veranderd ,verder zeg je , Je bent niet zorgvuldig geweest en dat is niet de verantwoordelijkheid van T-Mobile. En nu kun je niet bellen. Vervelend maar je had op moeten passen SORRY als je de mail goed lees staat er !!!! stel dat ik hun het voordeel v/d twijfel geef !!!! hun zeggen dat ik va 7 maart niet meer gebeld heb , mijn beltegoed was toen ± 38 euro ,nu nog 29 euro !dus is er gebruikt o.a. internet en 112 en ik betaal via mijn de toegezonden code is sms ,maar volgens hun tel dít niet ?? ,maar dan ,ik heb ook div zaken op internet gekeken via mijn no n/d gsm, is data ,ik had in Mei ± 38 euro tegoed, nu nog 29 ! dan is er toch gebruikt !maar oké stel hun hebben gelijk dat het weinig was VA 7 MAART JL. ZEGGEN ZIJ , ER IS EEN MAAL GEBELD ,DAT KLOP NIET, ZO ALS IK AL ZIJ ,DIV KEREN OP INTERNET GEKEKEN enz. , als hun het voordeel van mijn twijfel krijgen, dan is het toch asociaal als je wil bellen en dan van de ene dag op de andere dat niet meer kan ,ik vroeg regelmatig mijn beltegoed op ( van ± 38 naar ± 29 euro) kreeg bericht terug hoeveel , zonder de afloop tijd !! winterman ik hoop dat je mijn nu begrijp IK KAN DE VOORWAARDEN MAAR LEES DE MAIL GOED ABU en een stukje kopie van hun voorwaarden hier plakken ?? is zwak sorry maar dat kan ik ook (werk je bij T MOBILE !! ) verder heb ik en mijn fam. div ABN o.a. MEDION Vodafone Telfort enz. alle vermelden zij de tijd van eventuele block ,en dan heb je zelfs nog ± 3 mnd. de tijd om op te waarderen of gebeld te worden dus wat jij zeg is niet helemaal waar !! ga maar eens op andere form kijken! waar zij me bezig zijn , maar oké ik had nooit last enz. waar ik mijn het meest aan erg is geef dan even een mail (doen zij ook met reclame dan weten ze je ook te vinden of een sms of even een telf , mijn was bij hun bekent !!, ik ben heel boos !! gelijk het weekend daar na ,eerder kon niet !!ben ik in een winkel van hun geweest die vonden het erg vervelend, en zijden dat zij wel meer een op ruiming houden en ja nu kom het ,dat ik wel maar te weinig heef gebeld !! ik zij mijn reden, dat begrepen zij (ik schaamde mijn wel voor mijn boosheid naar de verkeerde mensen want die konden er niets aan doen , zij zijden wel vele klachten over dit zelfde gebeuren, enz. ik begrijp het alle maal wel maar in dit geval ???!!! ,vele klanten naar hun geloosd zelf jaren klant en dan (op 7 sept laatste dag en nog voor 24 uur op 7 sept ) boem er uit !!!!. maar nog maals als je de mail GOED lees ,had ik meer begrip verwacht nu lijk het erop of u daar beiden werk !! (namen op meerdere site gezien van klachten van T MOBILE ) nog maals excuses als ik het fout heb en verder ga ik er bij U niet meer over in ,ik hoop op meer en eerlijk bericht/antwoord/advies BVD .en blijf bij mijn mening in mijn geval pikt T mobile mijn geld en kaart en heb ik alle Allende enz. toch bedankt voor u reactie beide m.g.v.
Reactie door stacey op 04-10-2012 11:23
Volgens mij kost 112 je geen beltegoed want die zijn zonder beltegoed ook altijd nog bereikbaar, dus dat telt dan niet, hoe dat internetgebruik verrekend wordt weet ik verder niet. Maar als ze zeggen niet geBelt dan telt dat internetten wellicht niet mee ?
Reactie door alexishoop op 04-10-2012 11:36
ik zou zeggen stap over naar telfort 0 euro abo, daar heb je dan 2 jaar lang genot van tegen 0 euro kosten.
Reactie door alexishoop op 04-10-2012 11:39
correctie; je ontvangt een Telfort simkaart met het door jou samengestelde abonnement. Voor een vaste lage prijs zolang je abonnement loopt!
Reactie door alexishoop op 04-10-2012 11:40
de tijden dat prepaid voordelig was zijn voorbij.
Reactie door intrax op 07-12-2012 22:06
Ik ben hier ook slachtoffer van geworden en dit is inderdaad een grote schande ! In normale mensentaal heet dit gewoon DIEFSTAL, terwijl ik al meer dan 10 jaar klant ben ! Er wordt ook op geen enkele manier een waarschuwing gegeven vooraf terwijl er voor allerlei andere onzin wel emailtjes en smsjes worden verstuurd... walgelijk gewoon ! Tevens klopt er ook iets helemaal niet... ik heb nml. nog wel aktief gebruik gemaakt van het telefoonnummer in de afgelopen 6 maanden (aantoonbaar!) zoals in de voorwaarden staat, alleen heeft het nummer dat ik belde het gesprek niet beantwoord en is er dus geen sprake geweest van betaald gebruik, maar imo wel van aktief gebruik... toch is het nummer afgesloten en het beltegoed vervallen. Ik ben voornemens om hierover een klacht te gaan indienen bij de OPTA als ik bij t-mobile nul op het rekest krijg ! Wie doet er mee ?
Reactie door valerius-2 op 07-12-2012 22:55
Of voortaan een andere provider nemen en nooit teveel tegoed aanhouden..Ik gebruik hem ook steeds minder om dat ik nooit meer dan alleen winkelen op pad gaat.Ik heb er dus 2 een van mijn overleden vrouw en mezelf 1. Nu bel ik als ik tegen de tijd dat ik moet bellen om een half jaar door te kunnen gaan het ene toestel met het andere zodat ze alle twee weer een half jaar verlengt worden.
Reactie door intrax op 08-12-2012 01:01
Ik heb inmiddels ontdekt dat ik ook nog een smsje heb gestuurd in de tussenliggende periode en daarvan heb ik het onomstotelijk bewijs in handen. Dat betekent dat ik volkomen onterecht ben afgesloten en mijn beltegoed is gekonfisceerd. Bizar. Ik zal t-mobile hiermee konfronteren...

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor