Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

gordijn karwei

Geplaatst door: bleekersneek op: 02-06-2009 18:05
Gordijnen kopen bij Karwei? NOOIT DOEN!!!Waarom? GEEN SERVICE EN HOGE PRIJZEN!!! FOUTJE? GELD WEG!!! Half mei heb ik via het computerprogramma bij de Karwei in Sneek een tweede bestelling gedaan voor een gordijn. De eerste keer werkte dat programma niet en heeft een Karwei personeelslid aldaar de bestelling met me doorlopen. Gelukkig maar, want het is gewoon onverantwoord hoe Karwei hiermee om gaat. Normaal gesproken komt er iemand bij je thuis opmeten en is het diegene zijn verantwoordelijkheid als iets mis gaat. Natuurlijk kun je het zelf ook prima opmeten, maar het programma bij de Karwei legt meerdere zaken niet duidelijk uit. Dat zou nog niet erg zijn ware het niet dat elk klein foutje bij Karwei definitief wordt afgestraft. Foutje? Geld weg! Jouw probleem, niet van Karwei! Als je de breedte intikt houd er dan bijvoorbeeld rekening mee dat dit het complete raam betreft en niet (als je het gordijn uit 2 delen wilt laten bestaan) 2x de helft. De bon lever je in bij de Karwei klantenservice en je hebt zelf geen enkele controle meer. Ook wordt ie niet nog eens doorlopen ter controle. Verder is de prijs ook fors hoog bij Karwei. Hetgeen je via deze klant onvriendelijke werkwijze niet zou verwachten. Gordijn uit 2 delen met breedte van 1,55 meter is al snel 250 eurootjes bij Karwei!!! Bij een klacht wordt er bij de Karwei geen enkel meededogen getoond. Geld weg! Zoek het zelf maar uit! Via www.klachtenbond.nl kun je nog een klacht bekijken van [edit, naam verwijderd - redactie:  Karwei Bolsward die ook iets dergelijks heeft meegemaakt. Advies: ergens anders dan bij de Karwei gordijnen kopen. Goedkoper, betere service, geen irritaties en geen schuld afschuiven. Geen reacties van aan Karwei verbonden positivos! Graag wel reacties van anderen met punten die we ter verbetering aan Karwei kunnen voorleggen, zodat ze hun werkwijze gaan overdenken. Het consumentenrecht wordt op deze wijze behoorlijk overtreden. Heeft iemand ervaring met bovenstaande en hoe hiermee om te gaan?!?
Reactie door onbekende gebruiker op 09-10-2009 22:21
Geachte heer Bleeker
Zou u zo vriendelijk willen zijn dit bericht te verwijderen.
Klacht is geheel onterecht en helemaal aan u zelf te wijten.
als u gordijnen bij ons besteld en u laat deze voeren met dezelfde stof ,
dan kunt u begrijpen dat het een dure kwestie word.
u heeft bij de bestelling kunnen zien wat de prijs was, als dit in de computer word ingevoerd is dit nog geheel vrijblijvend dus heeft u hier zelf voor gekozen.
u had ze niet hoeven nemen de bestelling gaat niet eerder in als u de bon afgeeft bij de balie
en over slechte service gesproken wij zijn een bouwmarkt die bekend staat om een hele goede service.
dus houd op om ons in een kwaad daglicht te zetten en haal deze opmerkingen weg.
met vriendelijke groet een service gerichte medewerker.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!