Goossens wonen zeer slechte service
Geplaatst door: esse op: 09-09-2013 19:20
Wat een slechte service, of eigenlijk beter gezegd geen service.
Kast gekocht bij Goossens wonen, bij afleveren hebben ze mijn vloer beschadigd. Echter als je dit niet gelijk ziet bij afleveren heb je een probleem.
Je moet namelijk tekenen dat er niets is beschadigd aan de meubels en aan de woning, dit is een apart formulier.
In mijn geval heeft de bezorger dit formulier netjes weggemoffeld onder de afleverbon en gevraagd of ik wilde tekenen voor ontvangst. Als je dit achteraf constateert heb je een probleem, want Goossens wonen beroept zich op dit formulier. En ik vermoed dat ze juridisch zeer sterk staan.
Voordat je tekent controleer de meubels en de woning minutieus (laat de bezorger gerust een uur wachten). Wees er zeker van dat er geen schade is, als je dit later ontdekt is het dus gewoon pech.
Goossens wonen, dat nooit meer………..
Reactie door valerius-2 op 09-09-2013 22:10
U schrijft het al zelf altijd een goede controle uitvoeren wat er gelevert wordt en of alles zo is wat het moet zijn en ook nog schade die zij veroorzaken met het transport aan u woning. Meer kan u er niet aan doen.
Reactie door olijfje3 op 09-09-2013 23:53
lijkt een getructe toestand. u lijkt me eenkritische consument, wat ze van u verwachten, qua controle en dan dat gehannes met een formuliertje.
ik heb nog niet gekeken naar kassa zaterdag en weet niet of de belbus nog bestaat. Eventueel aanmelden heeft u enig idee hoe hoog het schadebedrag aan uw vloer is.Om zo te bepalen of u het de moeite waard vindt lid te worden van de consumentenbond en via hen uw recht te halen olijfje3
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!