Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Gevalletje Waterschade bij Vodafone en Dynafix

Geplaatst door: miss dani op: 15-08-2013 22:01
Heb mijn witte iPhone 4S 32g 31-7 bij Vodafone Winkel afgeleverd. Omdat deze sinds een paar weken GEEN SERVICE aangaf...het ging op en neer met de verbinding. In de winkel aangekomen zeiden ze dat het waarschijnlijk de Interne Ontvanger was een relatief makkelijk op te lossen probleem. Min 5 werkdagen maar binnen 10 werkdagen moest ie wel ongeveer terug zijn. OK vanaf 5-8 stond ie in behandeling. Dus bel ik afgelopen dinsdag naar Vodafone, kreeg toen te horen Dynafix te bellen op nr. 045-5656145 ze starten daar om 9uur. Enkele minuten over 9 bel ik met een onbeschofte medewerkster van Dynafix die mij nauwelijks te woord wil staan. Ze hadden vanmorgen (dus binnen enkele minuten) toevallig mijn iPhone opengemaakt maar ze wisten nog niet wat er aan de hand was. Vreemd verhaal dus zeg ik dan bel ik weer naar Vodafone. O zegt Dynafix dat moet u doen als u wilt. Paar minuten later krijg ik weer een andere medewerker van Vodafone die zegt mij dat iPhone alleen door Apple wordt opengemaakt dat Dynafix de iPhone helemaal niet repareert of open mag maken dan vervalt alle garantie. Ik vind het allemaal vreemd en verwarrend omdat de garantie van het toestel bij Apple sowieso is vervallen het toestel is namelijk van mei 2012. Apple geeft op alle hardware 1 jaar garantie! Vodafone 2 jaar? Dus dan wordt het toch extra duur voor Vodafone indien ze alle toestellen naar Apple sturen waarop bij Apple sowieso geen garantie meer zit? Verwarrend!! Enfin omstreeks 11 uur dinsdag krijg ik een foto van Dynafix waarop een iPhone die open is gemaakt te zien is zonder enige verdure informative. Woensdag stuurt Dynafix een prijsopgave die ik niet open kan maken. Tot vandaag de prijsopgave komt die ik wel open kan maken. Daar staat in VOCHTSCHADE???!!!! Ik kon voor Euro 240,00 een nieuwe iPhone kopen of de oude terug laten sturen voor Euro 38,00 of daar laten voor Euro 0,00!!! OMDAT IK WEET DAT DE iPHONE ABSOLUUT NIET IN HET WATER IS GEVALLEN NEEM IK DEZE UITERAARD TERUG VOOR EURO 38 DAT IS ZOJUIST OOK DOORGEGEVEN AAN Vodafone KLANTEN SERVICE!!! ER WORD NU GEZEGD DAT HET WAARSCHIJNLIJK IS DAT IK IN DE REGEN HEB GELOPEN OF OPGENOMEN IN DE REGEN OF OP DE BADKAMER IN CONDENS GELEGEN (neem nooit een tel mee onder de douche net zo min als mijn laptop ivm bang voor kortsluiting), waterdamp van hete dranken en of bellen wanneer je zweet kon ook nog een corrosive verhaal of zo...DAT DE iPHONE ER NIET TEGEN KAN...!!! Het is uiteraard hun woord tegenover het mijne ik weet echter heel zeker dat het toestel niet in het water heeft gelegen. En ben dus geenzins van plan deze bedrijven het toestel te laten houden. Toen ik het toestel bij afleverde deed ALLES het ALLEEN HET BEREIK VIEL WEG DE REST DEED ALLES HET!!! Dit is zo raar dat wij na jaren hebben besloten VODAFONE op te zeggen. Radar/Kassa heeft er een topic over gehad er zijn heel wat dupeerden die afgescheept zijn met vochtschade... Twee Vodafone klantenservice medewerksters gaven mij gelijk en gaven aan met de handen te zijn gebonden, kreeg zelfs een TIP Dynafix te Googlen. Hij wenste mij veel success en hoopte dat hij mij had kunnen helpen!!! Tegen zulke grote bedrijven vechten was bijna niet te doen :?: Ik ga niet stilzwijgend deze schandalige praktijken pikken.
Reactie door vodafonewebcare op 16-08-2013 11:54
Beste miss dani, Wat vervelend dat er waterschade geconstateerd is terwijl jij aangeeft niets gedaan te hebben dit te veroorzaken. Vodafone vertrouwt op het professionele oordeel van Dynafix ivm de reparatie. Bij waterschade hoeft er niet altijd een sticker verkleurd te zijn, soms is er ook corrosie of aanslag aan bepaalde onderdelen die alleen vanuit waterschade ontstaan kunnen zijn. Ik kan je dus niet beloven dat er een ander oordeel zal komen maar ik wil wel graag de foto's erbij halen en eventueel met Dynafix contact opnemen ivm deze klacht. Wil je jouw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar: webcare.nl@vodafone.com. Met als onderwerpveld: kassa | miss dani | donderdag 15 aug 2013, 22:01 | Gevalletje Waterschade bij Vodafone en Dynafix Gegevens: - naam - mobiele nummer - klantnummer - geboortedatum - Adresgegevens - Dynafix Servicenummer (irmavoda) - de laatste 4-cijfers van je bankrekeningnummer Groet, Arina Vodafone 24/7 Web Crew
Reactie door miss dani op 16-08-2013 12:19
Quote: vodafonewebcare schreef op vrijdag 16 aug 2013, 11:54: Beste miss dani, Wat vervelend dat er waterschade geconstateerd is terwijl jij aangeeft niets gedaan te hebben dit te veroorzaken. Vodafone vertrouwt op het professionele oordeel van Dynafix ivm de reparatie. Bij waterschade hoeft er niet altijd een sticker verkleurd te zijn, soms is er ook corrosie of aanslag aan bepaalde onderdelen die alleen vanuit waterschade ontstaan kunnen zijn. Ik kan je dus niet beloven dat er een ander oordeel zal komen maar ik wil wel graag de foto's erbij halen en eventueel met Dynafix contact opnemen ivm deze klacht. Wil je jouw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar: webcare.nl@vodafone.com. Met als onderwerpveld: kassa | miss dani | donderdag 15 aug 2013, 22:01 | Gevalletje Waterschade bij Vodafone en Dynafix Gegevens: - naam - mobiele nummer - klantnummer - geboortedatum - Adresgegevens - Dynafix Servicenummer (irmavoda) - de laatste 4-cijfers van je bankrekeningnummer Groet, Arina Vodafone 24/7 Web Creweinde Quote Twee verschillende adviezen van Vodafone: ????? VFW Venlo, Vodafone Netherlands 12:04 aan mij Goede middag, Het lijkt me het beste dat u de prijsopgave ondertekend, ongerepareerd retour, en dan ergens een second opinion gaat aanvragen. Meer kunnen we momenteel niet voor u doen. Met vriendelijke groet, Ruud. Shopmanager. Vodafone Retail B.V. Vleesstraat 52 5911 JG Venlo Vodafone Libertel BV Email: venlo.nl@vodafone.com Web: www.vodafone.nl Vodafone P Please consider the environment before printing this e-mail De inhoud van deze e-mail met eventuele bijlagen is uitsluitend bestemd voor geadresseerde en bevat mogelijk vertrouwelijke informatie. Kennisneming, verspreiding, vermenigvuldiging of enig ander gebruik van de inhoud van deze e-mail door anderen dan de geadresseerde is niet toegestaan en mogelijk strafbaar. Indien deze e-mail abusievelijk door u is ontvangen, wordt u verzocht contact op te nemen met de afzender en de ontvangen e-mail te vernietigen.
Reactie door miss dani op 16-08-2013 12:22
Waarom zegt de ene werknemer van Vodafone Callcenter en Winkel ga een second opinion aanvragen deze zeker niet bij Dynafix te doen: Kijk goed naar dit filmpje van KASSA waarin de directeur van Dynafix ondanks een andere uitkomst van de second opinion. Arrogant verklaard toch gelijk te hebben:
Reactie door miss dani op 16-08-2013 12:23
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/geen-garantie-op-smartphone-door-waterschade/speel/1 Uitzending Kassa misschien zo!
Reactie door jpm op 16-08-2013 12:35
Miss dani, ik zou als ik u was de prijsopgave sowieso nooit ondertekend retourneren, ze zouden eruit kunnen opmaken dat u met deze prijsopgave akkoord gaat. Mail het antwoord van webcare zou ik zeggen en laat het andere antwoord links liggen. Als Dynafix al eerder zo arrogant reageerde zou ik met deze smoezelige firma niks te maken willen hebben, eerder verklaarden ze al dat u waterschade heeft waarbij u zeker weet dat dit niet de oorzaak kan zijn. Veel mensen passen er wel voor op om apparatuur als telefoons niet in de regen te gebruiken, danwel op te nemen bij een inkomend gesprek. Of deze in de badkamer te gebruiken nadat deze vol is komen te staan met waterdamp. Ga integer bij uzelf te rade en handel daarnaar. Veel succes.
Reactie door miss dani op 16-08-2013 12:38
Quote: vodafonewebcare schreef op vrijdag 16 aug 2013, 11:54: Beste miss dani, Wat vervelend dat er waterschade geconstateerd is terwijl jij aangeeft niets gedaan te hebben dit te veroorzaken. Vodafone vertrouwt op het professionele oordeel van Dynafix ivm de reparatie. Bij waterschade hoeft er niet altijd een sticker verkleurd te zijn, soms is er ook corrosie of aanslag aan bepaalde onderdelen die alleen vanuit waterschade ontstaan kunnen zijn. Ik kan je dus niet beloven dat er een ander oordeel zal komen maar ik wil wel graag de foto's erbij halen en eventueel met Dynafix contact opnemen ivm deze klacht. Wil je jouw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar: webcare.nl@vodafone.com. Met als onderwerpveld: kassa | miss dani | donderdag 15 aug 2013, 22:01 | Gevalletje Waterschade bij Vodafone en Dynafix Gegevens: - naam - mobiele nummer - klantnummer - geboortedatum - Adresgegevens - Dynafix Servicenummer (irmavoda) - de laatste 4-cijfers van je bankrekeningnummer Groet, Arina Vodafone 24/7 Web Creweinde Quote Dankje Arina en Melanie (zij liet mij op FB weten dit met Arina te hebben besproken) Helaas heb ik Dynafix al opdracht gegeven de telefoon p.o. te retourneren...dus deze is mijns inziens reeds onderweg naar Vodafone Venlo. Vooral omdat op Facebook Rachelle mij liet weten dat ZONDER ENIGE TWIJFEL DYNAFIX GELIJK HAD (LOL) en Melanie mij liet weten dat VODAFONE NIETS MEER KON DOEN VOOR MIJ... (jammer was al zo lang klant bij jullie) Jullie CallCenter college was wel zo vriendelijk om mij te wijzen op de uitzending van Kassa over Dynafix m.b.t. waterschade!...En deze zei mij ik zit met handen en voeten gebonden aan het beleid van het bedrijf. Sorry mevrouw ik weet wat u bedoelt wat mij betreft stuur ik u vandaag (gister) nog een nieuwe telefoon....Ik begrijp dat u alle abonnementen bij ons opzegt zou ik ook doen!!! Da's pas een eerlijk antwoord!!! Btw Vodafone Venlo Shopmanager Ruud zo de telefoon niet by Dynafix laten maar een onafhankelijk bedrijf laten controleren zie email. Hartelijke groet, Dani
Reactie door miss dani op 16-08-2013 12:50
Quote: jpm schreef op vrijdag 16 aug 2013, 12:35: Miss dani, ik zou als ik u was de prijsopgave sowieso nooit ondertekend retourneren, ze zouden eruit kunnen opmaken dat u met deze prijsopgave akkoord gaat. Mail het antwoord van webcare zou ik zeggen en laat het andere antwoord links liggen. Als Dynafix al eerder zo arrogant reageerde zou ik met deze smoezelige firma niks te maken willen hebben, eerder verklaarden ze al dat u waterschade heeft waarbij u zeker weet dat dit niet de oorzaak kan zijn. Veel mensen passen er wel voor op om apparatuur als telefoons niet in de regen te gebruiken, danwel op te nemen bij een inkomend gesprek. Of deze in de badkamer te gebruiken nadat deze vol is komen te staan met waterdamp. Ga integer bij uzelf te rade en handel daarnaar. Veel succes.einde Quote Indien u kookt (heb een open keuken) mag de telefoon ook niet in het zelfde vertrek liggen ivm waterdamp??? Direct praten in het toestel veroorzaakt ook waterdamp???? Vasthouden waterdamp???? Dat soort irritante opmerkingen heb ik de afgelopen dagen gehoord ik word hier heel boos over...Hetzelfde geldt voor mijn huistelefoon en afstandsbediening, toetsebord of laptop...daar is alles op berekend. Echter mijn iPhone is van 15 mei 2012 garantie Apple dus vervallen zit nu met garantie bij Vodafone (LOL) De uitkomst van Dynafix is onveranderlijk zie uitzending Kassa maar voor de buhne probeert Vodafone mij na veel stress tegenmoet te komen dat begrijp ik wel! Om later toch weer vast te houden aan waterschade. Mijn telefoon heft NIET in het water gelegen of op de douche, noch heb ik in de regen staan bellen dus kreeg ik bovenstaande onzin op mijn bordje. Ik denk dat de SMARTPHONE van Vodafone het beste in een special klimaatkast kunnen worden bewaard en bij bellen dat we handsfree de mensen te woord staan anders kan er Gebruikersschade ontstaan ook door lichaamsvocht...
Reactie door jpm op 16-08-2013 14:30
Quote: miss dani schreef op vrijdag 16 aug 2013, 12:50: Quote: jpm schreef op vrijdag 16 aug 2013, 12:35: Miss dani, ik zou als ik u was de prijsopgave sowieso nooit ondertekend retourneren, ze zouden eruit kunnen opmaken dat u met deze prijsopgave akkoord gaat. Mail het antwoord van webcare zou ik zeggen en laat het andere antwoord links liggen. Als Dynafix al eerder zo arrogant reageerde zou ik met deze smoezelige firma niks te maken willen hebben, eerder verklaarden ze al dat u waterschade heeft waarbij u zeker weet dat dit niet de oorzaak kan zijn. Veel mensen passen er wel voor op om apparatuur als telefoons niet in de regen te gebruiken, danwel op te nemen bij een inkomend gesprek. Of deze in de badkamer te gebruiken nadat deze vol is komen te staan met waterdamp. Ga integer bij uzelf te rade en handel daarnaar. Veel succes.einde Quote Indien u kookt (heb een open keuken) mag de telefoon ook niet in het zelfde vertrek liggen ivm waterdamp??? Direct praten in het toestel veroorzaakt ook waterdamp???? Vasthouden waterdamp???? Dat soort irritante opmerkingen heb ik de afgelopen dagen gehoord ik word hier heel boos over...Hetzelfde geldt voor mijn huistelefoon en afstandsbediening, toetsebord of laptop...daar is alles op berekend. Echter mijn iPhone is van 15 mei 2012 garantie Apple dus vervallen zit nu met garantie bij Vodafone (LOL) De uitkomst van Dynafix is onveranderlijk zie uitzending Kassa maar voor de buhne probeert Vodafone mij na veel stress tegenmoet te komen dat begrijp ik wel! Om later toch weer vast te houden aan waterschade. Mijn telefoon heft NIET in het water gelegen of op de douche, noch heb ik in de regen staan bellen dus kreeg ik bovenstaande onzin op mijn bordje. Ik denk dat de SMARTPHONE van Vodafone het beste in een special klimaatkast kunnen worden bewaard en bij bellen dat we handsfree de mensen te woord staan anders kan er Gebruikersschade ontstaan ook door lichaamsvocht... einde Quote Ik begrijp uw woede en frustraties volledig. Als je klant wordt en een telefoon wil kopen dan zijn ze je overal mee terwille, als je later service of garantie vraagt als er iets niet klopt dan geven ze niet thuis. Toch maar gauw een andere provider zoeken aan het einde van uw contract.
Reactie door jpm op 16-08-2013 14:32
Quote: miss dani schreef op vrijdag 16 aug 2013, 12:50: Quote: jpm schreef op vrijdag 16 aug 2013, 12:35: Miss dani, ik zou als ik u was de prijsopgave sowieso nooit ondertekend retourneren, ze zouden eruit kunnen opmaken dat u met deze prijsopgave akkoord gaat. Mail het antwoord van webcare zou ik zeggen en laat het andere antwoord links liggen. Als Dynafix al eerder zo arrogant reageerde zou ik met deze smoezelige firma niks te maken willen hebben, eerder verklaarden ze al dat u waterschade heeft waarbij u zeker weet dat dit niet de oorzaak kan zijn. Veel mensen passen er wel voor op om apparatuur als telefoons niet in de regen te gebruiken, danwel op te nemen bij een inkomend gesprek. Of deze in de badkamer te gebruiken nadat deze vol is komen te staan met waterdamp. Ga integer bij uzelf te rade en handel daarnaar. Veel succes.einde Quote Indien u kookt (heb een open keuken) mag de telefoon ook niet in het zelfde vertrek liggen ivm waterdamp??? Direct praten in het toestel veroorzaakt ook waterdamp???? Vasthouden waterdamp???? Dat soort irritante opmerkingen heb ik de afgelopen dagen gehoord ik word hier heel boos over...Hetzelfde geldt voor mijn huistelefoon en afstandsbediening, toetsebord of laptop...daar is alles op berekend. Echter mijn iPhone is van 15 mei 2012 garantie Apple dus vervallen zit nu met garantie bij Vodafone (LOL) De uitkomst van Dynafix is onveranderlijk zie uitzending Kassa maar voor de buhne probeert Vodafone mij na veel stress tegenmoet te komen dat begrijp ik wel! Om later toch weer vast te houden aan waterschade. Mijn telefoon heft NIET in het water gelegen of op de douche, noch heb ik in de regen staan bellen dus kreeg ik bovenstaande onzin op mijn bordje. Ik denk dat de SMARTPHONE van Vodafone het beste in een special klimaatkast kunnen worden bewaard en bij bellen dat we handsfree de mensen te woord staan anders kan er Gebruikersschade ontstaan ook door lichaamsvocht... einde Quote
Reactie door miss dani op 16-08-2013 14:33
Iedere maand wordt er meer zo'n Euro 100,00 door Vodafone bij ons afgeschreven voor beide abonnementen. Dus worden wij weer pijnlijk attent gemaakt deze zaak. Tot einde contract resp. mei en September 2014 zullen wij met ons verhaal continue terug te vinden zijn op allerlei Forums...Wij zullen toekomstige klanten waarschuwen en reeds bestaande klanten laten weten wat er gebeurd indien hun toestel iets mankeert. Door onze opzegging loopt het bedrijf al min. 4 jaar zo'n Euro 100 per maand mis want wij zijn zo'n 8jr klant bij jullie en laten bij goede service contracten gewoon doorlopen! Dus m.a.w. het heeft jullie al meer Euro's gekost dan een nieuwe of gerepareerde telefoon! Mijn moeder is de eerste die ons volgt: dus min 2 jaar zo'n Euro 50 per maand mis. Door continue deze praktijken onder de aandacht te brengen bij bestaande en toekomstige klanten kunnen wij omzet binnen het bedrijf in Nederland min of meer beinvloeden. Dat is ons doel ook!
Reactie door miss dani op 16-08-2013 14:35
einde Quote Ik begrijp uw woede en frustraties volledig. Als je klant wordt en een telefoon wil kopen dan zijn ze je overal mee terwille, als je later service of garantie vraagt als er iets niet klopt dan geven ze niet thuis. Toch maar gauw een andere provider zoeken aan het einde van uw contract.einde Quote Iedere maand wordt er meer zo'n Euro 100,00 door Vodafone bij ons afgeschreven voor beide abonnementen. Dus worden wij weer pijnlijk attent gemaakt deze zaak. Tot einde contract resp. mei en September 2014 zullen wij met ons verhaal continue terug te vinden zijn op allerlei Forums...Wij zullen toekomstige klanten waarschuwen en reeds bestaande klanten laten weten wat er gebeurd indien hun toestel iets mankeert. Door onze opzegging loopt het bedrijf al min. 4 jaar zo'n Euro 100 per maand mis want wij zijn zo'n 8jr klant bij jullie en laten bij goede service contracten gewoon doorlopen! Dus m.a.w. het heeft jullie al meer Euro's gekost dan een nieuwe of gerepareerde telefoon! Mijn moeder is de eerste die ons volgt: dus min 2 jaar zo'n Euro 50 per maand mis. Door continue deze praktijken onder de aandacht te brengen bij bestaande en toekomstige klanten kunnen wij omzet binnen het bedrijf in Nederland min of meer beinvloeden. Dat is ons doel ook! Het is ook onzin dat bovenstaande mevrouw onze gegevens nodig heeft. Iedereen bij Vodafone kan contact opnemen met hun winkel in Venlo en de mail incl. alle irmaVODA gegevens opvragen, toch? Na 20 mails van mij zullen ze heus wel weten wie ik ben en waar over het gaat bij Dynafix trouwens ook! Krijgen precies dezelfde email. Of zeg ik nu iets heel doms? LOL
Reactie door miss dani op 16-08-2013 15:10
Zie ook RADAR: https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=25&t=136545&p=1861315#p1861315
Reactie door miss dani op 16-08-2013 17:10
Quote: jpm schreef op vrijdag 16 aug 2013, 14:32: Quote: miss dani schreef op vrijdag 16 aug 2013, 12:50: Quote: jpm schreef op vrijdag 16 aug 2013, 12:35: Miss dani, ik zou als ik u was de prijsopgave sowieso nooit ondertekend retourneren, ze zouden eruit kunnen opmaken dat u met deze prijsopgave akkoord gaat. Mail het antwoord van webcare zou ik zeggen en laat het andere antwoord links liggen. Als Dynafix al eerder zo arrogant reageerde zou ik met deze smoezelige firma niks te maken willen hebben, eerder verklaarden ze al dat u waterschade heeft waarbij u zeker weet dat dit niet de oorzaak kan zijn. Veel mensen passen er wel voor op om apparatuur als telefoons niet in de regen te gebruiken, danwel op te nemen bij een inkomend gesprek. Of deze in de badkamer te gebruiken nadat deze vol is komen te staan met waterdamp. Ga integer bij uzelf te rade en handel daarnaar. Veel succes.einde Quote Indien u kookt (heb een open keuken) mag de telefoon ook niet in het zelfde vertrek liggen ivm waterdamp??? Direct praten in het toestel veroorzaakt ook waterdamp???? Vasthouden waterdamp???? Dat soort irritante opmerkingen heb ik de afgelopen dagen gehoord ik word hier heel boos over...Hetzelfde geldt voor mijn huistelefoon en afstandsbediening, toetsebord of laptop...daar is alles op berekend. Echter mijn iPhone is van 15 mei 2012 garantie Apple dus vervallen zit nu met garantie bij Vodafone (LOL) De uitkomst van Dynafix is onveranderlijk zie uitzending Kassa maar voor de buhne probeert Vodafone mij na veel stress tegenmoet te komen dat begrijp ik wel! Om later toch weer vast te houden aan waterschade. Mijn telefoon heft NIET in het water gelegen of op de douche, noch heb ik in de regen staan bellen dus kreeg ik bovenstaande onzin op mijn bordje. Ik denk dat de SMARTPHONE van Vodafone het beste in een special klimaatkast kunnen worden bewaard en bij bellen dat we handsfree de mensen te woord staan anders kan er Gebruikersschade ontstaan ook door lichaamsvocht... einde Quote einde Quote Via Facebook de directie van Vodafone een (PM) bericht gestuurd en nu maar afwachten hoe de hoge heren hierop reageren. Hou u op de hoogte!!!... :D
Reactie door vodafonewebcare op 20-08-2013 09:49
Beste miss dani, We hebben 15 augustus gevraagd om je gegevens. Hiermee kunnen we de reparatiegegevens inzien. Meestal worden er foto's gemaakt van de vochtschade als bewijs. Wanneer je zelf inlogt op de site van Dynafix met behulp van je reparatienummer kun je deze, indien beschikbaar zelf ook bekijken. We wachten je reactie af. Wil je jouw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar: webcare.nl@vodafone.com. Met als onderwerpveld: kassa | miss dani | donderdag 15 aug 2013, 22:01 | Gevalletje Waterschade bij Vodafone en Dynafix Gegevens: - naam - mobiele nummer - klantnummer - geboortedatum - Adresgegevens - Dynafix Servicenummer (irmavoda) - de laatste 4-cijfers van je bankrekeningnummer Groet, Eric Vodafone 24/7 Web Crew
Reactie door ikbenik op 20-08-2013 10:28
Quote: miss dani schreef op vrijdag 16 aug 2013, 12:50: Direct praten in het toestel veroorzaakt ook waterdamp???? Vasthouden waterdamp???? einde Quote Toch klopt het wel. Ga maar eens drie kwartier telefoneren. Dan is de telefoon echt wel vochtig. Laatst heb ik een dect telefoon open gehad en schoongemaakt. Problemen door vocht.
Reactie door miss dani op 20-08-2013 11:18
Quote: vodafonewebcare schreef op dinsdag 20 aug 2013, 09:49: Beste miss dani, We hebben 15 augustus gevraagd om je gegevens. Hiermee kunnen we de reparatiegegevens inzien. Meestal worden er foto's gemaakt van de vochtschade als bewijs. Wanneer je zelf inlogt op de site van Dynafix met behulp van je reparatienummer kun je deze, indien beschikbaar zelf ook bekijken. We wachten je reactie af. Wil je jouw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar: webcare.nl@vodafone.com. Met als onderwerpveld: kassa | miss dani | donderdag 15 aug 2013, 22:01 | Gevalletje Waterschade bij Vodafone en Dynafix Gegevens: - naam - mobiele nummer - klantnummer - geboortedatum - Adresgegevens - Dynafix Servicenummer (irmavoda) - de laatste 4-cijfers van je bankrekeningnummer Groet, Eric Vodafone 24/7 Web Creweinde Quote Beste Eric, Wat wil je met bovenstaand bereiken op een Forum? Vodafone is hier intern samen met mij mee bezig vanaf zaterdag 17 augustus 2013?????? Vreemd!
Reactie door vodafonewebcare op 21-08-2013 09:53
Beste miss dani, Goed om te lezen dat je klacht in de tussentijd is opgepakt door een van mijn collega's. Aan alleen de gebruikersnaam hier op Kassa konden wij dat niet weten, vandaar dat we nogmaals om je gegevens hadden gevraagd. Dit is in dit geval dan niet meer nodig. Groet, Kyra Vodafone 24/7 Web Crew
Reactie door miss dani op 21-08-2013 14:37
Quote: vodafonewebcare schreef op woensdag 21 aug 2013, 09:53: Beste miss dani, Goed om te lezen dat je klacht in de tussentijd is opgepakt door een van mijn collega's. Aan alleen de gebruikersnaam hier op Kassa konden wij dat niet weten, vandaar dat we nogmaals om je gegevens hadden gevraagd. Dit is in dit geval dan niet meer nodig. Groet, Kyra Vodafone 24/7 Web Creweinde Quote Oeps OK Kyra dat is ook zo! Laat mij jou uitleggen: Ik heb jullie directie via Facebook, Twitter en email aangeschreven. Daarop heb ik response gekregen van een van hun medewerksters die het nu aan het uitzoeken is.
Reactie door miss dani op 23-08-2013 09:49
Quote: jpm schreef op vrijdag 16 aug 2013, 12:35: Miss dani, ik zou als ik u was de prijsopgave sowieso nooit ondertekend retourneren, ze zouden eruit kunnen opmaken dat u met deze prijsopgave akkoord gaat. Mail het antwoord van webcare zou ik zeggen en laat het andere antwoord links liggen. Als Dynafix al eerder zo arrogant reageerde zou ik met deze smoezelige firma niks te maken willen hebben, eerder verklaarden ze al dat u waterschade heeft waarbij u zeker weet dat dit niet de oorzaak kan zijn. Veel mensen passen er wel voor op om apparatuur als telefoons niet in de regen te gebruiken, danwel op te nemen bij een inkomend gesprek. Of deze in de badkamer te gebruiken nadat deze vol is komen te staan met waterdamp. Ga integer bij uzelf te rade en handel daarnaar. Veel succes.einde Quote Beste JPM, Had u beloofd de uitkomst van het verhaal: Dit is mijn laatste mail naar het bedrijf Vodafone van vanmorgen gestuurd aan : Afhandeling Directieklachten Ze willen als ' extra' service het toestel door TNO laten onderzoeken maar na 22 dagen niet in ons bezit te zijn geweest en in die tijd van diverse medewerkers tegenstrijdige verhalen m.b.t. de status en schade van mijn toestel gaan wij hier niet in mee. Wij hebben geen vertrouwen in het bedrijf...helaas! Maar leest u zelf mijn mail: Beste ....., (Dame van Afhandeling Directie Klachten Vodafone) Wij hebben het toestel al opgehaald en zullen het binnenkort zelf wegbrengen voor een second opinion. Het vertrouwen in uw bedrijf is helemaal 0 bij ons door de tegenstrijdige verhalen van uw collega's ook uw eigen mail staat haaks op wat ik al eerder van uw bedrijf cq collega's had vernomen. Het vertrouwen in uw reparatiebedrijf Dynafix is onder 0 bij ons en onherstelbaar beschadigt mede door de reactie van uw eigen collega's, dynafix en de diverse tegenstrijdige verhalen omtrent de 'waterschade' van bewust toestel. Ookal omdat het toestel vanaf 31-07-2013 tot en met 22-08-2013 NIET in ons bezit is geweest en wij daarom niet met 100% zekerheid kunnen garanderen dat er niets mee is gebeurd maar ook niet dat er wel iets mee is gebeurd gaan wij niet accoord met uw voorstel. Kijkt u nogmaals naar het programma kassa of leest u de verhalen enkele gedupeerden: https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=25&t=120068 http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1471274/2 http://www.klacht.nl/zogenaamd-waterschade-aan-iphone/ http://www.klachtenkompas.nl/dynafix/telefoon-laadt-niet-op-onterechte-claim-van-waterschade-indicatoren-niet-aangetast Nog geen jaar geleden zat Dynafix met uw werkgever bij het Consumentenprogramma Kassa: http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/geen-garantie-op-smartphone-door-waterschade/speel/1 Bij deze link zou een reactie van een Dynafix medewerker staan: http://home.kpn.nl/klaaihoeke/dynafix.html http://www.klachten.verdedigt.nl/ En dan biedt u mij aan na 22 dagen het toestel niet in mijn bezit te zijn geweest om dit op te sturen na TNO, echt niet?! Ik denk dat de stemmen van gedupeerden op de forums en in het programma kassa de uitkomst zich wel laat raden, welk niets over de de huidige status van mijn iPhone zegt (want ik kan niets bewijzen) maar over ons gevoel van absoluut wantrouwen bij deze bedrijven. Dat is op zich al heel erg! Nogmaals u gelooft mij niet en dat is ook uw goed recht, toen ik het toestel d.d. 31 juli 2013 bij de Vodafone Winkel inleverde wist ik 100% zeker dat deze NIET in contact was geweest met water of een andere vloeistof!!!! Mijn man en ik houden niet van deze grappen en grollen en zijn naar ons gevoel ook opgelicht of dat zo is laat ik in het midden en mag een ieder beoordelen na het horen van ons verhaal en lezen van alle informatie cq mails. Laten we deze tijdrovende en zinloze discussie vooral sluiten en het erop houden dat UW BEDRIJF MIJ NIET GELOOFD EN WIJ UW BEDRIJF NIET. Dat is denk ik wel de Trieste uitkomst van het verhaal. Hartelijk danken wij u voor uw tijd en uw pogingen dit in goede orde te schikken alsmede de correcte overhandiging van uw collega ..... in dee Vodafone Winkel, beide bent u werknemer (net als wij ook) en is Vodafone uw broodheer hoe zou u anders kunnen dan dit! ......, bedankt voor het luisteren naar ons zonder te oordelen maar neutraal te blijven en de correcte overhandiging van mijn telefoon! Jij bent beide een goede werknemer en service man!!! Hartelijke groeten, D
Reactie door ikbenik op 23-08-2013 11:45
Vochtschade is geen fabeltje. Helaas is het wel zo dat veel garantieclaims als oorzaak worden bestempeld als vochtschade terwijl er helemaal geen sprake is van vochtschade.
Reactie door joentje1978 op 24-08-2013 21:43
Enige vorm van vocht in een telefoon is zo gebeurd zonder dat je er zelf besef van hebt. Praten, ademen, zweten, hijgen tijdens bellen veroorzaakt vocht. Je kunt de telefoon in je broekzak hebben en door lichamelijke inspanningen een beetje zweten. Of je loopt met je telefoon in je broekzak door de regen, als je kleren een beetje vochtig worden dan wordt je telefoon dat ook. Je kunt je telefoon op een warme zomerdag op tafel leggen en dan ontstaat er tijdens een koelere avonds condens. Of je stapt 's winters vanuit de vrieskou een huis binnen waar de kachel volop brand (zie iemand die brildragend is). Vind alleen wel dat ze bij zo'n reparatiebedrijf niet alleen naar de sticker in het apparaat moeten kijken maar ook of de klacht ook daadwerkelijk door vocht ontstaan is. Je kunt niet een telefoon met bijvoorbeeld een gescheurd flatcabletje afdoen als geen garantie i.v.m. waterschade.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor