Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geen uitbetaling spaarloon bij SNS bank

Geplaatst door: huber op: 16-02-2012 21:00
Wie heeft er ook problemen met de SNS-bank wat het uitbetalen van spaarbedrag (spaarloonregeling) betreft. Na twee keer een aanvraag formulier ingevuld te hebben krijg ik te horen dat ik al een bedrag in 2009 aan mij is overgemaakt. Na bankafschriften bij mijn te hebben te hebben opgevraagd (5 euro kosten) blijkt dat er niets aan mij is overgemaakt. Na telefonisch navraag krijg ik te horen dan zal de datum wel niet juist waarop wij hebben overgemaakt. Ben benieuwd of er meer mensen zijn die problemen hebben.
Reactie door stacey op 16-02-2012 21:25
Laat ze maar met bewijs van de overschrijving komen zou ik zeggen. (wellicht hebben ze het op een verkeerd rekeningnummer uitgekeerd ?) Ze moeten je op z`n minst de exacte datum van storting kunnen geven zodat jij die bankafschriften kunt controleren, maar je zou het bedrag indien het gestort was vast Niet over het hoofd gezien hebben lijkt me............ Regel alles schriftelijk, dan heb je alles op papier, telefonische afspraken ed zijn later niet te bewijzen.
Reactie door snsbank webcare op 17-02-2012 13:59
Beste Huber, Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over het uitgekeerde spaarloontegoed. Als je je contactgegevens stuurt naar webcare@sns.nl, zoeken we graag uit wanneer het spaarloontegoed is uitgekeerd. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare
Reactie door valerius-2 op 17-02-2012 14:19
Quote: snsbank webcare schreef op vrijdag 17 feb 2012, 13:59: Beste Huber, Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over het uitgekeerde spaarloontegoed. Als je je contactgegevens stuurt naar webcare@sns.nl, zoeken we graag uit wanneer het spaarloontegoed is uitgekeerd. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare einde Quote Waarom kan het nu dan wel op de datum uitzoeken? En eerst was de smoes kan niet.
Reactie door huber op 17-02-2012 14:43
Beste Tibor, Het kan toch niet waar zijn dat een bank een brief verstuurd na een klacht en dan de verkeerde datum vermeld. Ik ben toch niet aan het communiceren met een breiclubje. Nu zou ik 4 weken moeten wachten op een reactie van mijn klacht. Ik ben ervan overtuigd dat SNS-bank niet voldoende middelen heeft om uit te betalen en middels deze vertragingstechniek mensen aan het lijntje houdt. SNS heeft het echt niet goed voor elkaar, ik heb een afschrift van 13 jan. 2010 waar een saldo staat vermeld terwijl men zegt mij 3 maanden daarvoor volledig te hebben uitbetaald. Hun verhaal klopt van geen kant. Quote: snsbank webcare schreef op vrijdag 17 feb 2012, 13:59: Beste Huber, Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over het uitgekeerde spaarloontegoed. Als je je contactgegevens stuurt naar webcare@sns.nl, zoeken we graag uit wanneer het spaarloontegoed is uitgekeerd. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare einde Quote
Reactie door marjon1 op 17-02-2012 17:07
Ik zou Tibor maar een kans geven. Ik heb gemerkt dat de diverse webcare teams op deze site erg snel zijn met rechtzetten van problemen die anders oeverloos blijven duren. Is overigens niet goed te praten hoor maar misschien is het probleem nu wel snel opgelost. Wat betreft uw opmerking dat SNS niet voldoende middelen zou hebben om uit te betalen en daarom deze vertragingstechniek toe zou passen?? Ik begrijp dat u boos bent maar dat slaat natuurlijk echt nergens op.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!