Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geen oplevering KPN

Geplaatst door: ramsa003 op: 15-11-2011 07:13
Onbeschoft behandeld bij KPN door hun fout en ik krijg geen respons!!!!!!!!!!!!!!!! Hallo, Op 19 oktober een nieuwe aanvraag gedaan bij KPN, betreft internet plus bellen en interactief tv. Bij de aanvraag werd ik prima geholpen, uiteraard ze hebben een nieuwe klant! Ik zit midden in een scheiding en keurig gevraagd of ik een contractsovername moest doen f dat ik een nieuwe aanvraag moest doen. Het antwoord was een nieuwe aanvraag. Ik moest mijn nummer behouden dat was geen probleem er zou dan een nummerportering plaatsvinden. Ik kreeg keurig een bevestiging en daar ging het al mis. Bij Interactief TV had ik een draadloze kastje aangevraagd dit zou €40,- kosten. Na een paar dagen stond de postode voor de deur en die gaf aan dat het €60,- zou kosten, ik heb het geweigerd en KPN gebeld. Ja dat was volgens hun idd mis gegaan, Excuses. Ik in de veronbderstelling dat het dus €40,- zou kosten. Nee, ik kreeg te horen dat het €80,- ging kosten. Hiervan een klacht ingediend en ten slotte kreeg ik €20,- tegemoetkoming! Afijn dan zijn we er nog niet, paar dagen daarna word er overdag gebeld en word en aan de oppas het volgende doorgegeven. Kun jij mevrouw doorgeven dat wij de aansluiting niet kunnen realiseren, het nummer kan niet meegenomen worden en tot 7 december heeft zij geen aansluiting, klik piep piep. 1. Heb ik duidelijk aangegeven dat ik een mobile nummer heb waar ze mij overdag op moeten bellen aangezien ik gewoon werk. 2. Ik heb een bevestiging dat ik gewoon met het nummer 015-2622707 een nieuwe aansluiting krijg! 3. Na de 1e de klacht word ik door de support groep gewoon uitgelachen! Mijn probleem niet die van hun, Ik had toch kunnen weten dat dat niet kan??? Nu vraag ik jullie hoe kan ik dit nu weten dan?? Op het moment van de aanvraag is mij verteld dat het kon, ik ben geen deskundige. 4. 2e keer bellen 0900-0422 €0,10 eurocent per minuut! En ja ik werd goed geholpen het lag bij de escalatiedesk en eer werd alles aan gedaan ik zou vorige week terug gebeld worden. 5. Gisteren maar zelf gebeld omdat ik niks heb vernomen. En weer 0900-0422 €0,10 per minuut. Meneer kon niks vinden en ik zou weer naar de beruchte support groep doorverbonden worden. Ja, mij klacht was niet in behandeling genomen, klopt is. Daar kon mevrouw niks aan doen ze hebben een achterstand aan klachten van 8 dagen en ik moest maar geduld hebben! Het was niet belangrijk genoeg want het was maar een gewone klacht! En als het echt belangrijk was dan had KPN er wel een escalatie van gemaakt! Op 16 november zou er volgens de schriftelijke bevestiging van KPN een oplevering plaatsvinden en ik belde op 14 november. Ik was niet belangrijk genoeg!!! En als slagroom op het toetje kreeg ik te horen: u kunt toch niet meer van uw aansluiting af. Ik compleet uit me plaat! En de medewerker lacht mij gewoonweg uit en zegt zonder onze afdeling kun je toch niks en houd mij aan de lijn zonder ook maar wat te zeggen. Ik hallo hallo en ze verbreekt lachend de verbinding! Hoe kom ik hier vanaf, 16 november morgen dus zit ik zonder aansluiting,internet en tv. Met 2 kinderen in huis die geen tv kunnen kijken en ik heb mijn aansluiting en internet voor mijn werk nodig, En ik krijg nergens antwoord! Zo onbeschoft ben ik nog nooit behandeld! Schandalig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reactie door tdehond op 15-11-2011 08:41
Dit lijkt mij meer thuis horen bij vraag en beantwoord. U kunt aangetekend in gebreke stellen en een termijn van een week stellen waarin e.e.a. werkend is met nummerbehoud. Vervolgens aangetekend per direct kosteloos annuleren als dat niet lukt. Als KPN daar niet akkoord mee gaat dan moet u naar de Geschillencommissie telecommunicatie. De vraag is echter of KPN en/of geschillencommissie u in het gelijk stelt. Ik zou minimaal abonnementsgeld terug vragen over de weken dat u geen dienst verleend wordt. Kopie brief + verzendbewijs goed bewaren. Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf [7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,":

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!