Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geen diensten Tele2

Geplaatst door: kaysam op: 12-09-2014 17:15
Al sinds ik Tele2 heb niets anders ondervonden dan problemen. Internetsnelheid heb ik amper. 6 dagen terug hield het er ineens uit het niets mee op, op een zondag dus geen klantenservice natuurlijk. Maandag heeft mn vrouw gebeld want ik moest werken. Tele2 personeel is blijkbaar niet in staat om niet technische mensen te helpen. Na 20x aangeven bleven ze allemaal technische termen smijten die ze niet begreep. Conclusie echter uit het telefoon gesprek, ze kunnen het modem uitlezen dus het zal wel aan onze kabels liggen, die moeten we maar vervangen. De kabels zijn echter pas nieuw, gekregen bij het installatie pakket en zoals verwacht dus haalt het vervangen niets uit. Maandag avond zelf bellen, nu werd ineens beweert dat het modem niet uit te lezen was, opmerkelijk. En zonder aan de kant van Tele2 enige moeite te doen om de lijn te testen of wat dan ook moet er gelijk een monteur langs komen (alsof ik daar tijd voor heb). Monteur zou me alleen wel 80 euro kosten als blijkt dat het toch aan ons ligt (en je weet dat ze het altijd wel zo zullen draaien). Nee voor mij geen monteur zeg mn contract maar gewoon op dan als jullie wederom (want dit geintje heb ik al eens eerder gehad) geen goed product kunnen leveren. Vandaag gebeld om op te zeggen. Kan niet we moeten een of andere achterlijke procedure volgen of ik moet tot einde abbo (2016) afkopen. Kortom ik ben aardig pissig op Tele2 en wil hoe dan ook van ze af. Goedschiks of kwaadschiks dat is aan hun. Lees op deze sites meerdere discussie over gelijke problemen, dus ik weet zeker dat het niet aan mij ligt. Met vriendelijke groeten, Een ontevreden Tele2 klant.
Reactie door ltmvz op 12-09-2014 22:01
Misschien helpt het om uw probleem te verwoorden op het (klik>) [url=https://forum.tele2.nl/: forum van Tele2[/url: .

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!