garant staan
Geplaatst door: frankenilona op: 02-03-2009 18:47
ik heb een vraag.ik sta garant voor iemand die een lening heeft genomen voor een auto.diegene betaald de rekeningen niet meer een reageert niet op brieven van de leningverstrekkerik krijg ook geen kontakt met diegene. maar de lening verstrekker wil nu het openstaande bedrag van mij hebben. kan ik iets hier tegen doen of moet ik dit betalen omdat ik getekent heb om garant te staan voor diegene
Reactie door onbekende gebruiker op 02-03-2009 19:48
Om te beginnen, garant staan voor wie dan ook "foutje". Maar je weet toch hoop ik wel waar die kennis woont? Dan onmiddellijk de auto in beslag nemen of minstens dreigen daarmee. Je moet wat doen, want als straks de incassoburo's zich ermee gaan bemoeien, zijn de kosten gigantisch. Maar dat jewat moet doen is wel duidelijk.
H.K.
Kassa nieuwsbrief
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!