Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Fraude door Bureau Fraude Recht@Geldzaken te Almere

Geplaatst door: goodwood44 op: 14-02-2013 22:44
Er zijn inmiddels een aantal gedupeerden bekend bij het landelijke fraudemeldpunt over oud goodwood verkoper dhr [edit-redactie: . Deze heer is op grote schaal met zijn bureau actief met het benaderen van goodwood beleggers, er is al meervoudig aangifte gedaan bij de politie van oplichting!!!
Reactie door valerius-2 op 14-02-2013 23:05
Wat is nu de discussie?Dat er wat gedaan moet worden hiermee.
Reactie door testcase op 14-02-2013 23:57
Mooi. Met het ene ben ik het eens met het andere niet.
Reactie door valerius-2 op 15-02-2013 18:01
Quote: testcase schreef op donderdag 14 feb 2013, 23:57: Mooi. Met het ene ben ik het eens met het andere niet. einde Quote IK zal het maar zo lezen dat u bedoelt "ër moet wat aan gedaan worden"mee eens bent
Reactie door vijfhonderd op 29-11-2013 13:35
Als (lid van een) organisatie - Goodwood.nl - die beschuldigt wordt van fraude zou ik ook dit soort berichten posten. Dat betekent niet dat het waar is wat hier wordt gezegd. Over en weer beschuldigingen. Maar één van de twee is frauduleus zou je zeggen, of heeft het op zijn minst bij het verkeerde eind. Goed. Mijn vragen dus: 1. Is goodwood.nl Good Wood Investments B.V.? 2. Is Bureau Fraude Recht & Geldzaken een legitiem bedrijf? Doet het wat het zegt te doen? 3. Waar de hell zijn mijn moneys?
Reactie door vijfhonderd op 29-11-2013 13:38
En: 4. Hoe komen deze bedrijven aan mijn adresgegevens? 5. Bij welke organisatie kan ik nu terecht voor vragen (telefoonnummer/e-mailadres/adres)?
Reactie door sufkop op 02-05-2014 14:12
Bij de autoriteit financiele markten (www.afm.nl) lijkt bureau fraude recht en geldzaken niet bekend te zijn. Ik heb nog steeds geen goed gevoel bij welke belangenbehartiger dan ook. De consumentenbond weet hier niets over te zeggen. Ook de Kamer van Koophandel kan hier niets over zeggen. Maar wie dan wel????
Reactie door hermanbie op 22-05-2014 13:36
Het was te verwachten: net als bij de omzetting bij Terra Vitalis enkele jaren terug zijn er types die mensen aan het twijfelen brengen bij de omzetting van Goodwood. Bij Terra Vitalis was het één of andere advocaat, die er wel even voor zou zorgen dat je veel beter uit was. Tegen betaling uiteraard. Resultaat: advocaat failliet, mensen die deze man hadden ingeschakeld waren hun geld kwijt. Ik heb hier net een brief binnen gekregen van dat Bureau Fraude Recht & Geldzaken. Met een lijst van voordelen en nadelen, die werkelijk nergens op slaat. Mocht iemand zo gek zijn om die figuren geld te betalen, ik wil ook wel mijn banknummer opgeven waarop wat overgemaakt mag worden! Bent u ook uw geld kwijt, maar dan weet u tenminste waar het blijft: ik moet toevallig net een reparatie aan mijn dak laten uitvoeren! Wacht eerst rustig af wat er gebeurt, kijk op de verschillende sites die hiermee van doen hebben (zoals www.amazonteak.nl) en zie wat de (on)mogelijkheden zijn. GoodWood.nl heeft hier NIETS mee van doen! Deze persoon heeft de naam gekocht uit de failliete boedel van het oude Goodwood. De curator had zeker geld nodig om de eigen rekening betaald te krijgen.
Reactie door beleggertje op 26-09-2014 15:45
Ik begrijp de opmerking in deze topic niet zo goed, waar komt die beschuldiging vandaan? Ik kan nergens iets vinden over fraude door deze man of zijn bureau. Ik zou graag wat bewijs hier voor zien. Aangiften zijn gedaan, is hij ook veroordeeld? Overweeg namelijk om niet mee te gaan in de omvorming naar een beleggingsfonds door ATF/BAUM en zeker niet met de belachelijk lage waardering van de percelen en de uitstel van uitbetaling tot 2030. Ik heb veel gelezen hierover en heb het idee dat het bureau FBRG toch echt wel wat kan betekenen. De kosten die hij rekent vind ik niet echt overdreven. Ik ben benieuwd naar reacties.
Reactie door hermanbie op 26-09-2014 16:09
Beleggertje, dus je wil voor dat bureau kiezen omdat die man nog niet is veroordeeld of omdat het woord "fraude" misschien net niet de lading dekt? Misschien berekent hij (volgens jou) geen hoge kosten, maar ik weet wel zeker dat je via hem nooit meer geld zult zien dan nu via de omvorming. De waardering van de percelen wordt gedaan door een extern bureau. Lees verder nog eens de reactie van "vijfhonderd". Denk er wel aan dat, als je willens en wetens zaken gaat doen met iemand die daartoe wellicht niet gerechtigd is, je helemaal niet meer weet waar je aan toe bent. Je geeft sowieso bij hem zo ongeveer alle rechten uit handen. Maar kijk eens naar de super amateuristische wijze waarop deze man te werk gaat. Ik sta er van te kijken dat er blijkbaar nog mensen zijn die in hem geloven! De omvorming wordt overigens door dezelfde mensen gedaan die niet zo lang geleden de omvorming hebben gedaan van Terra Vitalis. Ik stond daar ook kritisch tegenover, meer zie nu dat het resultaat prima is.
Reactie door beleggertje op 26-09-2014 16:22
hermanbie, ik ken die tekst, komt namelijk van ATF. BFRG neemt ook het beheer niet over, zij zorgen er enkel voor dat mijn rechten worden veilig gesteld. De bomen op op een bepaald perceel zijn mijn eigendom, dat eigendom wordt mij afgenomen door akkoord te gaan met het voorstel van ATF/BAUM. Ik kom nu ongewild in een beleggingsfonds terecht. Waarom zou de kapopbrengst straks niet gewoon, na aftrek van kosten niet gewoon aan mij kunnen worden uitbetaald? Floresteca, de beheermaatschappij bestaat nog steeds. Overigens lastig om objectieve informatie hier te krijgen, ik weet namelijk niet wie er achter de profielen hier zitten. Jammer dat consumentenorganisaties zich hier niet (meer) mee bemoeien.
Reactie door hermanbie op 02-10-2014 10:23
rhenny: Ik denk dat het ook moeilijk is te voorspellen wat er met je belegging gebeurt als je niet met Baum in zee gaat. Voor zover ik begrepen heb, gaat de omzetting sowieso door als minimaal 60% van de beleggers (of eigenlijk: 60% van de totale belegging) met Baum in zee gaat. Als ik jou was (en dat geldt zeker ook voor "beleggertje"), ga eens kijken op de sites van Öko-life maar vooral die van Catf, het vroegere Terra Vitalis. Want in feite is daar dezelfde omzetting al gedaan, maar dan jaren terug. Kijk je op de site van Catf naar "Facts & figures", dan zie je daar inderdaad de feiten van nu. Jaren terug vreesde ik dat ik alles kwijt was van zowel Terra Vitalis als Goodwood, nu weet ik vrijwel zeker dat ik van de belegging van Terra Vitalis (nu dus Catf) mijn inleg tenminste weer terug krijg. Nu dus Goodwood nog, mits ze dus aan die 60% komen. Ik hoop dat die 60% snel wordt bereikt zodat ze ook daar aan de slag kunnen. De winsten die zowel Goodwood als Terra Vitalis ons voorspiegelden, klopten natuurlijk niet en we kunnen stellen dat we op zijn minst verkeerd zijn voorgelicht OF gewoon zijn opgelicht. Maar dat moeten we achter ons laten. Ik denk dat je nu de meest verstandige keuze moet maken, zodat je op zijn minst de inleg weer terug krijgt. Dat zie ik wel gebeuren bij BAUM en zeker niet bij BFRG. Ik hou niet van blaaskaken ;)
Reactie door mmarian op 23-10-2014 00:40
Ik zit ook in mijn maag met Baum en BFR&G. Ik heb op dit moment een envelop met een (eventueel te tekenen) overeenkomst van BFR&G En een berg mail van Baum die mij er telkens aan herinnert aan de instemming. Inmiddels is er weer een informatiebijeenkomst geweest, waar ik niet naar toe kon. Ik zou graag willen weten welke beslissing beleggertje, hermanbie en rhenny genomen hebben. na het lezen van jullie reakties neigt mijn voorkeur weer naar Baum .....
Reactie door beleggertje op 23-10-2014 15:44
Heb ook nog steeds geen keuze gemaakt, maar ook ik neig toch maar met BAUM in zee te gaan. Misschien de minst slechte optie
Reactie door vijfhonderd op 23-10-2014 16:13
Net een uitgebreide brief gekregen vanuit ATF om vertrouwen in BAUM te wekken met een voorstel over o.a. een participantenpanel voor de omvorming. Hier een korte samenvatting. ~ De belegging wordt omgevormd naar units, die eens per jaar door het fonds kunnen worden ingekocht. Maar niet de eerste jaren omdat de omvorming nog 'gestalte moet krijgen'. Als je dan toch je units wil aanbieden, kun je die kwijt op de secundaire markt (die dus van vraag en aanbod afhangt) die 'inzichtelijk wordt gemaakt op de website'. Geld kosten zal het sowieso. Maar bij een faillisement zal er 'voor de participant niks overblijven'. Er is een 'stille curator' ingezet door ATF. Er zijn geen alternatieven. ~ Over BRFG dit: http://www.amazonteak.nl/mededelingvanhetbestuur.htm?nieuwsItem_WebID=36 Klinkt niet bepaald als betrouwbaar als je het mij vraagt, maar inderdaad: het blijft heen en weer geschreeuw. Hoe dan ook lijkt er van alles te gebeuren en lijkt ATF toch echt te pogen om alles in goede banen te leiden (of lijden). En verkeerd voorgelicht ja of nee, het is ook zo dat er risico is bij beleggen. Met mijn minder hoge inleg makkelijk praten, maar toch: helaas pindakaas (en dan maar geen Calvé). Ik heb inmiddels ingestemd met een samenwerking met BAUM, dat is de enige optie en hoewel in het verleden behaalde resultaten geen garantie bieden voor de toekomst, toch wel - meer dan geen in het verleden behaalde resultaten.
Reactie door mmarian op 28-10-2014 16:13
Ik heb een knoopje doorgehakt : BFR&G gemeld dat ik mij niet door hen laat vertegenwoordigen inzake goodwood participaties en ik verdere berichten omtrent de omvorming afwacht.
Reactie door sufkop op 29-10-2014 13:02
Ook ik wordt heen en weer geslingerd tussen beide partijen en kom er vooralsnog niet uit. Nog een tip waar je wellicht wat aan hebt; BFRG had mij een nota gestuurd ivm de aanmelding die ik daar heb gedaan. Ik heb per brief laten weten dat ik dit niet ga betalen aangezien de service te wensen overlaat. Al weken niets meer van gehoord. Houden zo! Dat geeft mij wat meer tijd....
Reactie door mmarian op 29-10-2014 14:06
Ik heb niets getekend van BFRG, dus kunnen ze mij nergens een nota voor sturen.
Reactie door vijfhonderd op 10-07-2014 13:04
In een uitgebreid bericht van Goodwood/ATF staat het volgende hierover. Oplichterij wordt niet genoemd, maar het komt er wel op neer. "BAUM heeft ook geprobeerd gesprekken te voeren met de heer [edit - redactie: van "Bureau Fraude Recht en Geldzaken (BFRG)", maar doordat hij geen daadwerkelijke interesse toonde om het gesprek inhoudelijk aan te gaan, heeft dit uiteindelijk tot niets geleid. Wij vrezen dat BFRG en de heer [edit - redactie: in deze onzekere fase heeft geprobeerd en blijft proberen om extra geld aan u als participant te verdienen. BFRG is geen contractpartij voor SATT, ATF of Floresteca en kan geen enkele invloed uitoefenen. Daarnaast vinden wij het belangrijk te vermelden dat BFRG geen vergunning van de AFM of DNB heeft om actief of passief uw participaties te beheren of daarover te adviseren. Verder ontbreekt het bij BFRG aan elke inhoudelijke bosbouwkundige kennis of financiële daadkracht om op te kunnen treden als beheerder." BAUM is het bedrijf met de grootste vinger in de pap bij de omvorming van Goodwood/ATF naar Latin American Timber Fund (LATF), vandaar hun navraag.
Reactie door hermanbie op 26-09-2014 16:37
beleggertje, Geloof je nu echt dat dat BFRG je rechten veilig gaat stellen? Lees nog eens de tekst waarvoor je moet tekenen als je met hem in zee gaat. De enige rechten die ze veilig stellen zijn die van hun zelf. Consumentenorganisaties bemoeien zich met name met zaken die FOUT gaan. Misschien dat ze daarom niets doen met BAUM, ATF (het vroegere Goodwood) en CATF (het vroegere Terra Vitalis) ;) Wat bedoel je trouwens met "uitstel van betaling tot 2030"? Uitstel van betaling wordt verleend aan bedrijven e.d. die bijna omvallen. Voor wie zou dat dan gelden? Maar zo'n uitstel is dan voor een aantal maanden. Zeker niet voor 16 jaar. Je zegt verder: "Overigens lastig om objectieve informatie hier te krijgen, ik weet namelijk niet wie er achter de profielen hier zitten." Helemaal mee eens! Maar eh... geeft mijn "naam" dan niet net iets meer weer over mijn echte naam dan "beleggertje"? Jouw echte naam is toch niet "[edit - redactie: " hoop ik? ;) Maar ik ben het er zeker mee eens dat op fora als dit best meer openheid gegeven mag worden over wie wie is.
Reactie door rhenny op 30-09-2014 21:17
hoi, ik zit in dubio, wel of niet met Baum in zee. Ik ben ook bij BFRG aangesloten, maar ik ben tijdens de bijeenkomst in juni van een koude kermis thuisgekomen. Die [edit - redactie: is een blaaskaak die boos is, maar inhoudelijk was ik niet erg onder de indruk. Baum maakte wel een solide indruk, feit is wel dat in feite we allemaal zwaar genaaid zijn....al eerder door goodwood. Ik ben er zwaar ingeluisd betaal al meer dan 10 jaar af aan een lening en investering is.pleite. Enfin: dat bureau lijkt ook al malafide....probleem is dat ik niet meer weet wie de waarheid spreekt... Wat gebeurt er als ik niet met Baum in ze ga...dat kan niemand mij vertellen..of wel??
Reactie door brigitte04 op 27-10-2014 11:45
Ben in 1998 ingestapt in goodwood teak wat voel ik me nu toch dom, en ook ik weet niet welke keuze de beste is om te maken. vandeweek een degelijk ogende brief van participantenpanel omvorming ATF ontvangen. de argumenten klinken plausibel. Tot ik vandeweek op de site van BFRG terecht kom en lees dat BAUM en ATF maar oplichters zijn? Wie kan ik nog vertrouwen, waar kan ik me op baseren? Doel is om in elk geval nog iets terug te zien van mijn geinvesteerde geld.... Door de twijfel die er gezaaid wordt duurt de omvorming ook veel langer dan gepland, is dat het doel van BFRG [edit - redactie: ? Bah wat een nare wereld leven we toch in Mogelijk kunnen we elkaar voeden met informatie om eenieder tot een goede keuze te laten komen.....
Reactie door rhenny op 29-10-2014 21:06
mmarian e.a. Ik heb nog niets gedaan... de laatste nieuwsbrief van BFR&G is weer zeer warrig en vol dreigende vetgedrukte en ge-uitroeptekende (;-) sommeringen aan ATF....ik ben geen jurist (wel veel met wetgeving te maken) maar dit lijkt me kansloos.. Ik ga toch voor de omvorming denk ik
Reactie door hermanbie op 31-10-2014 11:20
Ik had al besloten om met Baum in zee te gaan. En ik kan iedereen adviseren dat ook te doen. Waarom? Ik had belegd in GoodWood EN Terra Vitalis. Zeg maar: gespreid risico. En beide zijn ze er dus niet meer. Nu begon de ellende bij Terra Vitalis eerder dan bij GoodWood, dus die zijn jaren geleden al omgevormd naar CATF. (Tja, al die afkortingen lijken op elkaar.) Ik was in het begin erg sceptisch, maar begon in de loop der jaren steeds meer hoop te krijgen. Inmiddels had ik in mei dit jaar zoveel hoop, dat ik geprobeerd heb om 25% van mijn "aandelen" (of zo) aan Baum terug te verkopen. (Dat is in die constructie mogelijk.) Nu verwachtte ik eerlijk gezegd na een tijdje een brief te krijgen met de info: "Sorry, maar niet mogelijk vanwege..." enz. enz. Maar wat denk je? Ik heb geld ontvangen! En ook nog eens veel meer dan ik had verwacht. Dus mensen, ga alsjeblieft wat GoodWood betreft ook mee naar Baum! Ons geld IS niet weg, als we maar met z'n allen zo snel mogelijk overstappen, voordat het te laat is.
Reactie door beleggertje op 31-10-2014 14:30
Zojuist toch maar ingestemd met BAUM, ben het helemaal beu. FBRG wordt ik ook niet vrolijk van. We zien het wel, het geld is toch al weg.... als we er straks nog wat van terugkrijgen is dat meegenomen.
Reactie door brigitte04 op 05-11-2014 17:55
op de site van Buro Fraude Recht en Geldzaken 4 november een update geplaatst: zie: http://www.frauderechtengeldzaken.nl/content/nieuwsbrief-21 Bureau Fraude Recht & Geldzaken sommeert voorzitter Marius van Eibergen Santhagens van de Stichting Administratie- en Trustkantoor Tectona openheid van zaken te geven in ontvangen kapopbrengstgelden t.b.v. de ATF en GoodWood investeerders! BFRG zal de bestuurders van Tectona (SATT) financieel aansprakelijk stellen indien Tectona (SATT) niet aan gestelde eisen van BFRG voldoet en de cliënten van BFRG daardoor mogelijk financiële schade zullen oplopen! ik neig steeds meer naar instemmen met omvorming ATF; omdat ik wel geloof in de beweren dat als niemand iets "doet" om de zaak bij elkaar te houden de teak aanbieder failliet gaat en dan zien we geen van allen iets terug van ons geld, wellicht is BFRG daar wel op uit?
Reactie door rhenny op 05-11-2014 20:11
die brief van BFRG is tenenkrommend en m.i. juridisch ook gammel. Al die uitroeptekens...stampvoetent dingen eisen..ik vraag me af of dat zomaar kan.. M.i. heeft het tot nu toe nog geen enkel resulaat opgeleverd. Brigitte: ik snap je laatste alinea niet.
Reactie door brigitte04 op 05-11-2014 20:21
Rhenny, probeer het te verduidelijken, andere lezers corrigeer me a.u.b. als ik het mis heb!!! ik heb gelezen dat als er niks gebeurt, dat wil zeggen er niet voldoende participanten instemmen met de omvorming (bij instemming 60 % van de participanten niet in aantal participanten maar in hoeveelheid participaties gaat iedereen mee in de fondsvorming.), dat er faillissement dreigt voor ATF. want de kosten van de plantages die blijven doorlopen. Door de verwarring die BFRG zaait blijven wij participanten mogelijk twijfelen en stemmen dus niet in met de omvorming. dit levert een vertraging op van de omvorming en hoe langer dit duurt, hoe groter de kans op faillissement van ATF. wellicht is BFRG hier op uit, (oud medewerker Goodwood toch? of wil hij zelf geld verdienen aan deze casus) Ik zou ook niet goed weten waar ik aan kan kloppen om iets van geld terug te zien, wie keert er uit? dit moet via een "bedrijf" lopen, ik kan niet naar de Fazenda in Brazilie gaan om te cashen. duidelijker? wie heeft er nog waardevolle aanvullingen maar graag ook correcties als ik het niet bij juiste eind heb?
Reactie door rhenny op 05-11-2014 21:33
Brigitte, Ok, op die manier. BFRG verdient een percentage (2%) als er wordt uitgekeerd. In die zin hebben ze een soort van ''no cure no pay"" ingebouwd (buiten de de 500 inschrijf en 100 per jaar..per klant !). Als een kalnt mee gaat in de omvorming is BFRG de klant kkwijt (hoop ik)...vraag is wel of de klanten onder de bijdrage uit kunnen, Ik vrees dat het contract daar niet in voorziet, dat moet nog blijken...
Reactie door mmarian op 06-11-2014 08:36
Ik heb inmiddels ook ingestemd met de omvorming. Op hoop van zegen. Aan BFRG ben je in ieder geval geld kwijt. Bij omvorming heb je een aandeel in opbrengsten.
Reactie door schen op 09-11-2014 18:14
Ik ben niet bij brfg. Het schijnt dat goodwood.nl participaties opkoopt. Heeft iemand daar ervaring mee? Levert dat wat op? En wordt er ook daadwerkelijk geld op je rekening gestort als je de participatie overdraagt? Of is het toch slimmer om met de omvorming Baum mee te doen?
Reactie door witteadelaar op 23-11-2014 19:31
Ik heb me (nog) nergens bij aangesloten en misschien ga ik dan wel automatisch naar Baum-ATF....? Ik heb voor het eerst de uitwisseling van meningen en informatie gelezen. De chaos lijkt groot. De discussie lijkt zich af te spelen op het niveau van welke club nu betrouwbaar is en waar we ons het beste bij kunnen aansluiten. Maar hoe staat het nu met de kwaliteit het hout, met de te verwachten tussenkap en eindkap? Ik heb vernomen dat beleggers hun percelen in Brazilië hebben bezocht en dat alles er goed bij staat. Waarom kan het hout niet gewoon verkocht worden en van de opbrengst de beleggers betaald? Waarom is er een jarenlange strijd en omvorming terwijl ik in de algemene voorwaarden van ,destijds, Goodwood lees dat de rechten van mij zijn?
Reactie door goodwood44 op 09-12-2014 18:03
Ik ben overigens geen lid van Goodwood oid maar zelf een gedupeerde van BFRG. Gebakken lucht verkopen ze daar, geld opstrijken en vervolgens niets leveren. En dat dat allemaal maar kan in een rechtstaat, ik zou zeggen informeer eens bij fraudemeldpunt of BFRG daar bekend is..
Reactie door goodwood44 op 09-12-2014 17:43
Nogmaals doe geen zaken met Bureau Fraude te Almere: PUC Voorzitter sommeert BFRG Bron; website Amazone teak foundation Datum: 04-11-2014 Reeds meerdere malen hebben wij u op de hoogte gebracht van de in onze ogen verkeerde informatie die door de heer [edit - red.: van BFRG aan participanten wordt verstrekt. In een nieuwsbrief van BFRG werd de voorzitter van de Platform Unithouders CATF (PUC) de heer [edit-red.: meerder keren geciteerd. Wij ontvingen een afschrift van van een brief, waarin de heer [edit redactie, naam verwijderd: in duidelijke taal BFRG sommeert de vermeende citaten te rectificeren. Indien BFRG geen gehoor geeft aan deze brief, behoudt de heer [edit-red.: zich het recht voor om verdere stappen te ondernemen. Voor de volledigheid kunt u hier zelf kennisnemen van de brief.
Reactie door cor nee op 03-05-2015 16:45
Als ik dit zo allemaal lees wordt ik niet echt vrolijk. Ik heb ook belegd in een paar hectare. En ik zie die omvorming mbt BAUM niet echt zitten. Bij een evt. eind opbrengst hou ik daar ongeveer een bedrag aan over wat staat in een verhouding van 1,3 tot (de niet optimistische ) 6 die het dan waard zou zijn. Natuurlijk wil BFRG dan wel mee eten van me centen. Maar dat Wil BAUM straks ook van die 1,3 en daar komt nog bij dat als BAUM failliet gaat ik maar mooi blijft zitten met een stapeltje papier wat ik alleen maar in het toilet kan hangen om mijn achterste mee af te vegen. Zo lang die bomen op mijn naam blijven staan is het toch meer tastbaar. Voor het onderhoud aan het bos is al betaald bij de aankoop, en Floresteca is groot en sterk genoeg om te blijven bestaan. De heer[edit-red.: weet daar de weg en de mensen om het in goede banen te lijden. BFRG heeft er immers belang bij op een goede afloop. (die wil er van mee eten.) Maar ja dat is met BAUM ook zo, maar dan denk ik op mijn beurt. hoe zit dat dan met die 4,7 die ik dan mis??? voor gemaakte kosten???? van wat? die omvorming? niet voor onderhoud, want dat was al betaald.Is dat voor papier waar op staat hoeveel units ik recht heb. Ik heb nu al papier waar op staat dat ik recht heb op de opbrengst van de bomen waar ik op ingekocht heb.(met aftrek van expl. kosten) Dus Ja en nou???
Reactie door nogoodwood op 25-08-2015 10:59
Goodwood44, u zegt een gedupeerde te zijn van BFRG. Hoe bent u gedupeerd? Heeft u al gekeken bij het fraudemeldpunt of ze daar bekend zijn? Hoor het graag.
Reactie door goodwood44 op 27-08-2015 22:01
BFRG is bekend bij het fraudemeldpunt! zo kwamen wij erachter dat wij niet de enige zijn die aangifte hebben gedaan bij de politie

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!