Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Foutje slogan Ziggo

Geplaatst door: profwb op: 16-06-2013 13:26
Ze hebben een N vergeten!!, moet zijn; altijd Niets voor jou....ZIGGO. Wel 15miljoen verdienen. Laat ie eerst eens voor werkende producten en diensten zorgen, en dan voor zichzelf.
Reactie door valerius-2 op 16-06-2013 14:42
U kan ermaar niet genoeg van krijgen om af te geven op Ziggo, maar als u daar door beter kan slapen heeft het nog enig nut, verder nut hiervan zie ik niet zitten.
Reactie door tijger1 op 16-06-2013 15:37
U zou ook ove,r kunnen stappen naar een andere provider, als u zo ontevreden bent. Beter voor uw gemoedsrust.
Reactie door esfz op 16-06-2013 17:14
Laat het gerust horen als u klachten heeft over provisors. Zelfs ben ik bij KPN en krijg TV, Net, Tel. voor 72,- incl. gratis bellen naar vaste- en mobielenummers in Nederland! En wel, af en toe een modem restart, verder niets geen klachten. ik gebruik een draadloze repeater voor goed signaal boven en alles is knus!
Reactie door wendy-claire op 17-06-2013 02:49
Weer een frustratie die frustrerend ons ter kennis wordt gesteld.
Reactie door wendy-claire op 17-06-2013 02:52
Quote: esfz schreef op zondag 16 jun 2013, 17:14: Laat het gerust horen als u klachten heeft over provisors. Zelfs ben ik bij KPN en krijg TV, Net, Tel. voor 72,- incl. gratis bellen naar vaste- en mobielenummers in Nederland! En wel, af en toe een modem restart, verder niets geen klachten. ik gebruik een draadloze repeater voor goed signaal boven en alles is knus!einde Quote Gratis kent KPN niet, staat niet in hun bedrijfsvocabulair! U betaalt sowieso voor het 'gratis bellen' per maand maximaal € 15,00 extra boven de abonnementskosten. Breek me de bek niet open over KPN! Arrogantie ten top!

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!