Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Feenstra service dienst belabberd

Geplaatst door: barbarak op: 28-12-2014 11:57
Kou maakt kribbig. De "service" van Feenstra woedend. Al zijn ze wel consequent. Want na 4 jaar tobben met onze cv (huur huis) is hun service, al die jaren al onder nul. Zo dus ook nu weer. Het koudste weekend van het jaar en onze cv houdt er mee op. Zaterdagavond om 18.30 gebeld. Dame verwacht dat er dezelfde avond nog iemand zal komen. Wij hopen, maar twijfelen al, gebaseerd op onze ervaringen in het verleden (die dus soms wel een garantie bieden voor de toekomst). Zaterdagavond niemand gekomen. Zondagochtend om 9uur wederom gebeld. Nu eens een oprecht aardige dame, ipv de gespeelde "o mevrouw ik begrijp u helemaal" cursus techniek. Deze dame laat ons weten dat er nog een storing voor ons is en dat wij de volgende in rij zijn. Kan een uur duren of tien minuten, dat kan ze niet aangeven, maar monteur zal spoedig bij ons zijn. Duidelijkheid. Ondertussen is het 12 uur. De temp. in huis is 13 graden. Wederom naar Feenstra gebeld. Over tijden kon niets gezegd worden, monteur heeft de bon en zal vandaag wel komen. Wat een onprofessioneel bedrijf. Totaal geen zicht op waar de monteurs zijn en niet in staat hun klanten duidelijkheid te geven en afspraken na te komen. Zoals gezegd, dit is niet onze eerste slechte ervaring met Feenstra, maar onze derde. Alle drie precies hetzelfde euvel. Als je Feenstra belt, weet je al dat wat ze zeggen niet waar gemaakt kan worden.
Reactie door valerius-2 op 28-12-2014 13:43
Dit gebeurt al tijden bij sommige mensen, andere die waarschijnlijk in die in een baalde afstand van een service route wonen hebben daar minder last mee.
Reactie door hopetobehelping op 28-12-2014 15:45
Beste barbarak, dat is echt balen wat u overkomt. Hoop dat de monteur inmiddels geweest is en dat uw CV het weer doet en dat uw woning weer lekker warm is. Als het service contract met Feenstra is afgesloten door uw verhuurder zou ik toch eens bij uw verhuurder aan de bel trekken. Wellicht zijn er meer van uw buren die dit al meegemaakt hebben, samen staat u sterker. Als u al 4 jaar problemen heeft met uw CV is deze misschien wel aan vervanging toe.
Reactie door feenstra warmte op 20-01-2015 14:03
Geachte barbarak, Zoals op een ander forum aangegeven willen wij dit absoluut oppakken. Op dat forum hebben wij u ook een privébericht verzonden met verzoek om informatie. Met vriendelijke groet, Feenstra Webcare

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!