Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Event Store

Geplaatst door: stevenl op: 08-06-2009 11:38
Hallo,
Heeft er iemand ervaring met Event Store?
Wij hebben vorig jaar (!) 3 eventbonnen besteld voor een Dagcursus Paragliding, deze kosten toen 90 Euro per stuk. Een dag voordat het plaats zou vinden, gaf de organisatie van het Paragliden aan dat ze niet meer willen samenwerken met Event Store, want er waren veel discussies over prijzen en betalingen. Met andere woorden ik werd teruggestuurd naar Event Store.
Zij hebben mij vervolgens per mail voorgesteld om de dag op een andere locatie te doen, ook al was die iets duurder (we hoefden dus niet bij te betalen). Nou dat was dus een goed voorstel. De dag besproken, maar helaas was er op die dag te veel wind waardoor het niet door kon gaan. Hierdoor werd het dus weer uitgesteld. Alleen was het seizoen voor paragliden al bijna voorbij en de bonnen waren alleen in 2008 geldig. Gelukkig bood EventStore ons aan om de bonnen om te ruilen voor bonnen die ook in 2009 geldig zouden zijn.
Ze stuurden eerst verkeerde bonnen en later bonnen met een waarde voor een activiteit van 90 Euro. Nu blikt dat het met deze bonnen niet mogelijk is om een dagcursus paragliden te doen. Die zijn namelijk in prijs gestegen naar 115 Euro.
EventStore stelt nu voor om p.p. 25 Euro bij te betalen! Daar ben ik het niet mee eens, maar vervelender is nog dat ze op geen enkele manier je te woord staan. Per mail krijg ik alleen een reactie van 1 regel, waarin staat dat men hierover niet in discussie gaat en per telefoon geeft men aan dat ze niks mogen zeggen en dat ik maar moet mailen....
Heeft iemand enig idee hoe ik zulke organisaties het beste kan benaderen om te krijgen wat ik wil?
Groet Steven

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor