Ervaringen UPC helldesk
Geplaatst door: webinfo123 op: 22-01-2010 13:00
Ik ben al een tijd bezig met UPC. Het is zelfs zo erg dat UPC zegt dat ze zaken niet in rekening brengen om vervolgens toch een rekening te sturen. De UPC klantenservice lijkt alleen tot doel te hebben om hun klanten weer af te poeieren.
Ik ben op zoek naar mensen die vergelijkbare ervaringen hebben!
Als jij ook zulke ervaringen hebt, laat dan je ervaringen achter op www.upcluistertniet.nl .
Reactie door ouwe op 22-01-2010 13:58
Ik ben al ZES weken bezig om mijn telefoonnummer te laten overzetten naar UPC,
dat schijnt nogal moeilijk voor hun te zijn !!Ik heb al talloze telefoongesprekken hierover met hun gehad, en krijg elke keer een andere datum op.Dit kost mij klauwen met geld want een wachttijd van 10minuten is normaal!Hierdoor heb ik ook nog eens een dubbel abonnement,dat mij extra geld kost.Waardeloos bedrijf!!!
Reactie door keessunde op 23-01-2010 20:19
Sinds ongeveer een jaar probeer ik mij aan ten sluiten aan UPC. Ze hebben toegezegd en bevestigd dat dit kan. Echter, later hebben ze ontdekt dat de signaal sterkte onvoldoende is. Ze bevestigen dat wij er niets aan kunnen doen en zij het probleem zullen oplossen. Echter is dit tot op heden niet gebeurt.
Het inbellen bij UPC is al een katastrofe totaal, de wachttijd bedraagd immers iedere keer velen (betaalde) minuten....en veel geduld zoniet frustratie.
De toezeggingen van de leidendgevende in de klachtenafdeling geeft toe dat ik gelijk heb, (kunnen ze zien in hun PC) en dat ze zullen reageren en de problemen zullen oplossen. Hij zou mij zelfs terug bellen.......niet dus.
De maandelijkse facturen blijven komen. We staan ondertussen op € 500,00. Maar ja, volgens UPC is de facturatie een andere afdeling. Betaal maar eerst, dan krijgt u uw geld wel terug..............
Ik ga nu maar beginnen met mijn abonnement maar op te zeggen. Ook dat zal wel weer de nodige problemen en frustaties opleveren. Maar ja, is er een alternatief? Na het abbonement van 1 jaar zullen ze wel een ander invassobedrijf hebben dat bewijst dat zij gelijk hadden en ik ergens een (domme) fout heb gemaakt........
Reactie door ribra op 27-01-2010 00:43
Als alles werkt bij upc hebben ze best een goed produkt. Maar ow wee als er ook maar iets is wat niet klopt dan begint de ellende.
Ik zou inmiddels wel een boek kunnen schrijven over wat ik daar meegemaakt hebt
Zomaar een paar dingetjes:
- Op een gegeven moment kwam ik er achter dat ik de kabelkosten aan upc dubbel betaalde. Ik kreeg elk kwartaal een rekening plus ik betaalde de kosten ook in het abbonement dat ik heb. Maar eens even bellen. Omdat het om een hoog bedrag ging (320 euro) was het geen gewone restitutie maar zou het ongeveer 4 weken duren voordat ik mijn geld terug had. Een belachlijk lang termijn m.i maar ik wacht het wel af. Naar 4 weken gebelt, nog niets ontvangen. Medewerker zou er een mailtje achteraan doen. Na 6 weken nog niets gehoort en weer gebelt. Weer hetzelfde antwoord. Na 8 weken een brief dat het geld gestort zou worden. Na 12 weken nog geen geld en weer gebelt. Weer zou de medewerker een email sturen. Na 14 weken belt een familielid dat er er net 320 euro op haar rekening bijgeschreven was door upc. Dit familielid had ooit 1 keer rekning met de rekeningnummer voor mij betaald. Dus na 14 weken kreeg upc het voorelkaar om het geld naar een verkeerd rekeningnummer te boeken terwijl ik een schriftelijke bevestiging heb waarin het juiste rekeningnummer staat. Ongelooflijk.
- Op een gegeven moment een mailing van upc op de deurmat dat mijn internet nu nog sneller zou zijn. Zomaar, gratis en voor niets. Ik geloof van 10 naar 15 mb.
Ik denk wat fijn want ik vond al tijden dat ik zo'n traag internet had. Een filmpje van een minuut op youtube bekijken duurde bij mij namelijk een half uur. Maar goed altijd gedacht van ach het is al zo duur dus maar geen sneller internet aanvragen.
Dus ik gelijk kijken of dat nu sneller ging. Nee helaas, nog steeds hartstikke traag. Toch maar eens met de klantenservice bellen. Bleek dat ik sinds 2007 een nieuwe modem van upc heb(dat klopt) waarvan een bepaald nummer (mac) nooit bij hun in het systeem gezet is. Waardoor ik volgens de heldeskmedewerker eigenlijk nooit echt internet heb gehad. Een minimaal signaal. Hij ging het oplossen en inderdaad flitsend snel internet, ik hartstikke blij. De volgende dag ging ik denken van alles leuk en aardig maar ik heb dus eigenlijk 2 jaar lang betaald voor iets wat ik niet gelevert heb gekregen van upc. Toch nog maar eens bellen. De eerste 2 medewerkers ontkende dat mijn situatie mogelijk was en dat ik altijd al snel internet gehad. Een 3de medewerker die blijkbaar wat meer ervaring had erkende dat iets dergelijks inderdaad technisch mogelijk was maar omdat ik het probleem nooit bij upc had gemeld en toen ik het gemeld had ze het gelijk verholpen hebben had ik geen recht op een vergoeding.
Op mijn argument dat ik nooit iets had kunnen melden omdat ik niet wist dat ik niet kreeg waar ik wel voor betaalde (snel internet) word niet ingegaan.
- Over de ellende die ik gehad heb met het opzeggen van eredivisie live, film 1, foutieve facturen, en niet nagekomen beloftes zal ik verder niet uitwijden.
Reactie door read op 22-01-2010 15:45
ouwe
Neem eens kontakt op met:
webcare@upc.nl
Of bel:
[edit redactie: dhr.Bergmans (is een hogergeplaatste UPC-problemsolver)
Sukses en vriendelijke groet, ReadAC.
Reactie door yvonneemilie op 01-02-2010 18:23
Schofterig behandeld door UPC!
Twee jaar geleden heb ik van UPC een nieuw modem gekregen. Vrijwel direct daarna, werd mijn internetverbinding uiterst traag en onstabiel.
Ik belde de helpdesk en men raadde mij aan een snellere verbinding aan te schaffen, omdat de mijne te traag zou zijn.
Dit hielp niet. Drie maal heb ik een sneller en duurder abonnement genomen en nooit werd mijn internet zoals het vroeger was. De laatste keer dat ik belde zei men dat het aan mij apparatuur lag.
Totdat in december mijn schoonzoon (heeft verstand van zaken) met de helpdesk belde. Toen kwam ineens de aap uit de mouw, de medewerker kon zien dat het modem nooit geactiveerd was!!
Ik heb een brief geschreven met het verzoek mij het teveel betaalde over twee jaar te vergoeden en mijn oude, goedkope 4Mb abonnement weer te herstellen. Dit was op 16 december. Nooit iets gehoord. Nog twee maal gemaild en vandaag ontving ik een antwoord: Kunnen wij niets aan doen, u had eerder moeten klagen en dat is het dan!
Dit is toch niet te geloven. Het is een schande!
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!