Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ervaringen Extremediscount

Geplaatst door: jialin op: 17-11-2010 11:13
Op 15-11-2010 goederen besteld en via Ideal voldaan....bevestiging bestelling ontvangen, echter verder niets meer. Na 24 uur mail verzonden hoe het ermee stond. Krijg een autoreply terug: we zijn er niet tot woensdag 24-11-2010! Getracht te bellen, hun andere bedrijf getracht te bereiken Jotom (daar gaan de Ideal betalingen heen) allemaal het zelfde, geen response op email, telefonisch niet (meer) te bereiken. Het lijkt erop dat de heren: [edit, namen verwijderd - redactie : Zie ook de volgende forums: http://www.klachtenoplossing.nl/extremediscount/ http://www.ciao-shopping.nl/Reviews/Extremediscount_nl__836360 http://www.kieskeurig.be/extremediscountnl/winkelbeoordeling/3E893A850EDD6FC9C1257449003BEBA9/ En nog vele anderen. Wel schandalig dat Ideal niets doet, zoals betalingen/stortingen blokkeren de consument is dus de dupe. (zijn ook op de hoogte en hebben bewijsstukken in hun bezit) Beter om ook geen zaken meer te doen met Ideal want dit biedt geen ENKELE bescherming, beter is het om te betalen via Paypal of Creditcard kun je tenminste nog iets doen. Ook het keurmerk de Thuiswinkel biedt geen enkele garantie....(hoe is het mogelijk dat ze dit keurmerk nog hebben) blijkt dus ook niets voor te stellen. Beste is misschien om toch aangifte te doen....... Politie Midden en West Brabant (Goirle) verwijs naar aangifte: PL2000-101117-606457344
Reactie door invalide op 17-11-2010 12:31
Via Google en hier op Kassa waren eerdere berichten te vinden. Exteem Discount, dit betekend extreem goedkoop en voordelig dus ook wat de service betreft blijkbaar. Vooraf een firma controleren voor je er iets gaat kopen kan veel ellende besparen.
Reactie door jialin op 25-11-2010 20:16
Blijkbaar is dit forum niet zo aktief? Jammer want deze webshop Extremediscount laat op dit moment een waar spoor na van ellende! Zie voor aktuele informatie de volgende url: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=69&t=75333&start=320 Zeker interessant voor gedupeerden van extremediscount.nl
Reactie door persepolis op 03-12-2010 10:20
Ik ben voor 349 euro opgelicht. Te naief op waarborgmerk vertrouwd. Krijgen er meer mensen na de 30 dagen terugbetaaltermijn een bericht dat extremediscount betalingsonmachtig is en dat je ze 6 weken de tijd moet geven. Liefst ook nog even die 6 weken niks doen, geen stappen ondernemen, aangifte doen, hun benaderen e.d. Dat zou ze natuurlijk best uitkomen!! Wat is nu mijn beste actie?
Reactie door jialin op 03-12-2010 11:02
Krachten gaan bundelen en wellicht beslag leggen op goederen, gelden, etc. Goede hulp is wellicht deze url: http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1290721308/166#166 Deze groeit met de dag!

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor