Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ervaring Kvik Hoorn

Geplaatst door: keukenervaring op: 11-03-2013 16:20
Door pech is de koppeling van de Quooker (kokendwater kraan) van de leiding gesprongen. Dat is jammer voor een keuken van nog geen 2 maanden oud. De waterschade was aanzienlijk, in de woonkamer, maar ook in de keuken. Er waren 2 keukenkastjes en alle plinten vernield door het warme water. Gebeld met Kvik Hoorn wat ze voor ons konden betekenen. Binnen een dag was er een monteur en binnen een week waren de keukenkastjes en plinten gratis vervangen! Dat vind ik superservice.
Reactie door zoekster op 11-03-2013 16:24
--Dat vind ik superservice.-- Dat is het zeker. Misschien wat voor de warme douche van Radar?
Reactie door keukenervaring op 12-03-2013 11:10
Ze verdienen inderdaad een warme douche! Maar ik weet niet of ze dat als keukenbedrijf leuk vinden..;-) Normaal doe ik dit soort dingen niet, maar ik vond het zelf ook wel uitzonderlijk, vandaar. Meestal lees je over de koude douches, daarom deze ervaring maar eens gedeeld.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor