Energy Plus Ervaring
Geplaatst door: bvdzwam op: 04-11-2009 16:12
Ik ben me aan het oriënteren voor een nieuw matras en kwam toen deze smerige vorm van [edit red.: tegen.
Na enig speurwerk te hebben gedaan op het forum van tros radar kwam ik dit tegen:
[edit redactie:
Allemaal medewerkers van Energy plus!!!! Al deze mensen werken voor Energy plus en zijn dagelijks actief op hun eigen (gemanipuleerde) forum.
Wat hun eigen forum betreft. Energy plus vervuild het publieke forum van Radar met onzinreacties (leugen reacties) over ervaringen met Energy+, wat zou ze er dan van weerhouden om niet hetzelfde te doen op uw hun eigen forum? Totaal niets! Het eigen Energy plus forum is dan ook een volledig gemanipuleerd forum.
Dat blijkt ook wel uit een aantal reacties van mensen die iets negatiefs over hun ervaring met Energy plus op dit forum wilde plaatsen, deze berichten bleken de volgende dag verdwenen te zijn. Ik kwam dit meerdere keren tegen op meerdere fora. Het zogenaamde open forum van Energy plus is hierdoor volledig onbetrouwbaar.
Dus pas op met deze firma !!
B. van der Zwan
Reactie door valerius op 04-11-2009 17:58
U zou dit is moeten melden bij tros radar of ze hier op de hoogte van zijn.
Groet Valerius
Reactie door vlerk1 op 05-11-2009 20:22
Dit heeft niets met Energy plus te maken.
Even een tip bij het kopen van een matras.
Zoek een winkel waar je kunt proef slapen.
Wij hebben na lang zoeken een woonwinkel gevonden in Groenlo.
Ik ga geen namen noemen.
Na een goed gesprek kregen wij de eerste matrassen thuis geleverd.
Na enkele weken vertel je wat je wel en niet bevalt en dan krijg je zonodig een andere om op proef te slapen. Ik ben moeilijk maar naar 6 matrassen....
Ik slaap nu sinds 2003 als een roos en ben uitgeslapen als ik wakker wordt.
Succes met het vinden van een nieuwe matras!
Reactie door hansveenman op 24-12-2009 10:13
Geachte heer Van der Zwan,
De berichten die u aanhaalt dateren uit 2006. Wij zijn nu bijna 4 jaar verder.
U beschuldigt onze onderneming van oplichting. Dat is een serieuze aantijging die u niet kunt onderbouwen. U behoort namelijk niet tot onze klantenkring. Dus u heeft geen ervaring opgedaan met onze producten en dienstverlening.
Met de door u aangehaalde berichten hebben wij geen bemoeienis gehad. Het is voor derden heel makkelijk om uit onze naam berichten te plaatsen op welk forum dan ook. Helaas heeft u onze uitleg op de forums van Vara Kassa en Tros Radar genegeerd. Dat vinden wij jammer.
Sinds de start van onze webwinkel in 2005 hebben wij in Nederland alleen al 10.000 duizenden matrassen uitgeleverd. Als al deze klanten niet tevreden zouden zijn, dan verwacht je op de diverse publieke forums veel negatieve berichten. Maar u heeft zelf kunnen vaststellen dat dit niet zo is.
Wij wensen u prettige kerstdagen. En wellicht gaat u in 2010 de uitdaging aan om 14 dagen gratis proef te slapen op het Energy+ matras. U zult uw mening over ons bedrijf dan snel bijstellen.
Met vriendelijke groeten,
Directie The Energy+ Company B.V.
Reactie door raadgever op 27-12-2009 16:48
Quote: vlerk1 schreef op donderdag 5 nov 2009, 20:22: Dit heeft niets met Energy plus te maken.
Even een tip bij het kopen van een matras.
Zoek een winkel waar je kunt proef slapen.
Wij hebben na lang zoeken een woonwinkel gevonden in Groenlo.
Ik ga geen namen noemen.
Na een goed gesprek kregen wij de eerste matrassen thuis geleverd.
Na enkele weken vertel je wat je wel en niet bevalt en dan krijg je zonodig een andere om op proef te slapen. Ik ben moeilijk maar naar 6 matrassen....
Ik slaap nu sinds 2003 als een roos en ben uitgeslapen als ik wakker wordt.
Succes met het vinden van een nieuwe matras!einde Quote
Op zich een prima reclame van dat Groenlose bedrijf maar waar ik dan wel benieuwd naar ben wat men vervolgens met die beslapen matrassen doet.
Gaan die zo weer de winkel in incl. de opgezogen transpiratie enz. ?
Reactie door strade op 13-01-2010 21:31
Quote: hansveenman schreef op donderdag 24 dec 2009, 10:13: Geachte heer Van der Zwan,
De berichten die u aanhaalt dateren uit 2006. Wij zijn nu bijna 4 jaar verder.
U beschuldigt onze onderneming van oplichting. Dat is een serieuze aantijging die u niet kunt onderbouwen. U behoort namelijk niet tot onze klantenkring. Dus u heeft geen ervaring opgedaan met onze producten en dienstverlening.
Met de door u aangehaalde berichten hebben wij geen bemoeienis gehad. Het is voor derden heel makkelijk om uit onze naam berichten te plaatsen op welk forum dan ook. Helaas heeft u onze uitleg op de forums van Vara Kassa en Tros Radar genegeerd. Dat vinden wij jammer.
Sinds de start van onze webwinkel in 2005 hebben wij in Nederland alleen al 10.000 duizenden matrassen uitgeleverd. Als al deze klanten niet tevreden zouden zijn, dan verwacht je op de diverse publieke forums veel negatieve berichten. Maar u heeft zelf kunnen vaststellen dat dit niet zo is.
Wij wensen u prettige kerstdagen. En wellicht gaat u in 2010 de uitdaging aan om 14 dagen gratis proef te slapen op het Energy+ matras. U zult uw mening over ons bedrijf dan snel bijstellen.
Met vriendelijke groeten,
Directie The Energy+ Company B.V.
einde Quote
Jammer dat dit bedrijf zelf zo op forums reageert.
Het geeft mij het gevoel dat ze iets recht willen praten terwijl dit niet nodig is als ze goede producten met goede service leveren.
Ik overweeg zelf om een matras via hun aan te schaffen en zal hier dan zelf op dit forum op reageren.
Als matrassen terug komen is het niet raar dat men deze alsnog verkoopt maar men moet wel een goed controle systeem hebben op de retour matrassen ivm geurtjes, vlekken en andere ongewenste dingen.
Reactie door magiel op 04-06-2010 11:58
Beste Lezers
IK heb zojuist een matras bij energyplus besteld en ik zal hier op een eerlijke wijze mijn bevindingen plaatsen. Voor zowel levering service en de kwaliteit.
gr.
magiel
Reactie door magiel op 09-06-2010 13:41
Afgelopen maandag al gebeld en levering voor komende maandag afgesproken. Als verloopt dus tot nu toe zeer spoedig.
gr.
Magiel
Reactie door tdehond op 09-06-2010 14:46
@ Magiel
Nieuw hier, zie ik. Daar trappen wij niet in.
Reactie door tdehond op 09-06-2010 14:52
bedrijf is aangesloten bij zowel CBW als thuiswinkelorg.
Dat zijn 2 pluspunten.
Reactie door read op 09-06-2010 17:17
magiel
Snuf snuf......wat ruik ik???
Pedro.
Reactie door magiel op 10-06-2010 07:49
T de hond en Pedro (Read)
Ik ben inderdaad nieuw hier ,ik heb er al een tijdje aan zitten denken om een matras te bestellen bij Energy+ maar mede door alle info die ik lees hier op de forums niet gedaan. Uiteindelijk toch de beslissing genomen het te doen en hier mijn bevindingen neer te zetten.
Jullie mogen je beide nader verklaren, ik ben geen medewerker van Enegry+ als jullie dat soms denken.
magiel
Reactie door tdehond op 10-06-2010 09:50
@ Magiel
Gezien de keurmerken bestaat al vast de mogelijkheid tot een duidelijke klachtenprocedure.
Dat is m.i. van belang voor de consument mocht er een probleem rond levering ontstaan.
Webshop hoort zich dus aan de Wet Koop op Afstand te houden. Ik ben benieuwd of iemand die al langer op dit forum is hier ooit een bestelling heeft gedaan en wat de ervaring was.
Reactie door strade op 10-06-2010 21:15
Mijn vorige reactie is niet doorgekomen dus post ik hem nog maar een keer.
Na lang wikken en wegen hebben wij toch bij Energy+ ons matras plus verstelbare bodem plus kussens gekocht.
We slapen er nu zo'n 4 maanden op.
In het begin was het voor ons wennen want we kwamen van een waterbed af.
Als je instapt te koud en aan het eind van de nacht te warm dit bed, ook moesten mijn spieren er aan wennen en had ik veel spierpijn in de ochtend, dit is nu over. Mijn vriendin sliep in het begin goed maar later weer slechter en stond op met spierpijn. We zijn er nu aan gewend en het is oke.
De kussens waren veel te dik voor ons en die hebben wij ook aan de kant gegooid, dit is zonde geld.
Soms hoor ik nu wel eens een veer plong zeggen maar dat zal wel normaal zijn?
Qua levering is alles goed gegaan. Alles was duidelijk nieuw en goed verpakt, dus geen geurtjes of wat dan ook.
Reactie door magiel op 15-06-2010 22:31
De matrassen zijn op de afgesproken dag geleverd (gisteren dus) en nu maar uitproberen.
gr.
Magiel
Reactie door grandmaster op 04-07-2010 14:09
Ook ik ben me aan het verdiepen in een nieuw matras en kom op verschillende forums de beschuldigingen tegen dat medewerkers van Energy + zich voordoen als klanten en daarmee de discussie positief willen beinvloeden.
Als webmaster van verschillende forums krijg ik deze actie ook wel eens. Je kunt dan op de IP adressen controleren of dit van dezelfde persoon komt en/of uit hetzelfde bedrijf.
Dus webmaster van Kassa.... Bewijs de (on)schuld
Reactie door grandmaster op 04-07-2010 14:28
Als toelichting wil ik ook nog even vermelden dat vaak de ontevreden klanten heel veel energie in de forums steken om hun gal te spugen. Dat is een begrijpelijke reactie omdat je het gevoel hebt van onrecht.
Als ik straks nieuwe matrassen heb, ongeacht welk merk, ben ik bang dat ik bij positieve ervaringen mij niet ga melden (lees:schrijven) op diverse forums.
Groet Peter
Reactie door magiel op 05-07-2010 14:36
besloten het matras te houden alles is prima verlopen.
gr.
Magiel
Reactie door jwestenwind op 06-09-2010 14:49
Reactie door invalide op 06-09-2010 15:09
Matras?
Ik had veel tijd nodig om te proberen bij Ikea, maar ik ging ook de bodems proberen.
Een Box, Spiraal of lattenbodem is ook bepalend en of je een stugge of soepele lattenbodem hebt.
Dus ook mijn keuze is extra zacht geworden omdat mijn dure 28 latten elektrisch verstelbaar er nog onder zit, en Ikea een harde planken rol bodem had in de normale opstelling.
Dus kijk wat onder het matras van jou keuze zit.
Ook niet even liggen maar rustig de tijd nemen, 1 minuut is niets, neem de tijd en je zult minder klachten krijgen.
Ik zal niemand naar de voordelige Ikea sturen maar ze hebben dus de keuze uit Schuim, Bonell en Pocket veren en Harde, Midden en Zachte en naast synthetische Bonell ook 4x duurdere met paardenhaar en zo.
Dus Bonell binnenvering matrassen vanaf €59,95 tot €399,- en dan heb ik het over mijn maat van 200x90cm.
Andere maten mogelijk met iets andere prijs.
De goedkoopste heb ik gekozen met dure opleg matras want die was lekkerder dan de dure zonder opleg!
Mijn partner heeft een andere keuze gemaakt en door de lattenbodem op te hogen komen de verschillende dikte van matrassen toch weer gelijk te liggen.
Dus ik heb blokjes van 2 cm dik onder de lattenbodem omdat ik en mijn partner niet dezelfde keuze hadden!
Een matras is een persoonlijke keuze dus niet zomaar 2 dezelfde bestellen zou ik adviseren.
Ga apart van elkaar en toevallig zelfde zou kunnen maar dan beoordeel je zelf en laat je jezelf niet verlijden aan de keuze van de andere!
Reactie door hansveenman op 06-09-2010 17:37
Quote: jwestenwind schreef op maandag 6 sep 2010, 14:49: HAHA jaja net echt Magiel, wat denken ze nu als we het in meederde post verdelen dan lijkt het wel echt, haha
Kom op zeg waarom zou iemand die negatieve verhalen leest op een forum een matras gaan bestellen en dan zo actief per dag gaan vertellen dat het allemaal wel goed is en dan niet alleen hier op dit forum maar op meerdere forums waar negatief op Energyplus gereageerd wordt dit verhaal neer gaan zetten.
Dus ook b.v. op: tros radar zie deze link: :-)
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=40&t=48599&p=688783&hilit=energy+plus#p688783
Kom op dat gelooft toch niemand verzin wat beters.
Ik reageer normaal nooit op forums maar kon het nu niet laten me even aan te melden om dit even te laten zien.
Zal het ook maar even bij tros radar neer zetten, oplichters.
Met vriendelijke groet,
Jan Westenwind
einde Quote
Geachte heer Westenwind,
Indien onze onderneming de intentie heeft positieve berichten op het Kassa forum te plaatsen, dan is dat eenvoudig te realiseren. Maar zoals u zelf kunt vaststellen gebeurd dat niet. Het aantal berichten over onze producten en dienstverlening op het Vara Kassa en Tros Rada forum is heel beperkt.
Wij vinden het trouwens opmerkelijk dat u een uitgesproken mening over ons bedrijf op het forum plaatst, maar dat u geen klant van onze onderneming bent. U spreekt dus niet uit een persoonlijke ervaring met onze dienstverlening.
Heeft u verder nog vragen of opmerkingen, dan zien wij uw reactie met belangstelling tegemoet.
Hoogachtend,
Directie The Energy+ Company B.V. .
Reactie door read op 06-09-2010 18:06
hansveenman
Hoelang blijf je in je eigen sprookjes geloven?
ReadAC.
Reactie door grandmaster op 06-09-2010 19:07
Tjonge jonge, wat een bericht geving op dit forum... Hebben jullie niets anders te doen? Ga eerst eens GOED op onderzoek uit en trek dan een conclusie.
Of zijn jullie van die zielige mensen die de hele dag SBS zitten te kijken en in je kleine Daihatsu winkel naar winkel rijden als je het geld weer binnen hebt van het UWV.... Want zo discusseren jullie. Schandalig, ga je gal ergens op een politieke partij spugen.
Dit forum is bedoeld om je mening te geven als je ervaringen hebt met een bedrijf, goed of slecht. En zo te lezen hebben jullie dat niet. Webmaster Vara Kassa doe er wat aan !!!
Daar komt ie dan: Na wikken en wegen TOCH besteld bij Energy +, matrassen netjes afgeleverd, na 14 dagen gebeld of ik toch de harde versie mocht proberen en deze zijn ook netjes bezorgd en omgeruild. Nog geen cent betaald, alleen maar positieve service en nu komt het.... Het slaapt ook nog eens ge-wel-dig !!! En weer 14 dagen proefslapen. In de winkel in Leeuwarden ook goed geholpen.
Dus voor mij alleen maar positief nieuws, terwijl ik eerder in dit forum schreef dat ik waarschijnlijk niet zou reageren bij goed nieuws en de meesten zullen dit ook niet doen, maar door een paar @#$%^^&* op dit forum moest ik wel.
Groet, Peter Harlingen
Reactie door magiel op 07-09-2010 11:56
JWESTENENWIND,
Je hoeft het niet te geloven, maar ik heb echt een matras bij energy plus besteld. Waarom zou ik het niet uitproberen als het toch 2 weken vrijblijvend is. En daarnaast heb ik hier mijn bevindingen vermeld. Zoals ik al aangaf is alles goed verlopen het matras ligt goed. Het enige kleine minpuntje was dat ik per ongeluk een aanmaning kreeg terwijl ik binnen 2 dagen had betaald. Ik heb dit per mail aangegeven, waarop ik een reactie kreeg dat ze het zouden nakijken. Ik heb alleen uiteindelijk nooit meer een mailbericht ontvangen dat alles in orde was.
zou zeggen probeer het zelf eens 2 weken en trek dan je conclusie, voordat je hier gaat oordelen over iets waar je niks van afweet.
gr.
Magiel
Reactie door guicha op 11-01-2011 16:53
@ Peter Harlingen,
ik ben het volkomen met U eens.
ook ik trek dit soort mensen heel erg enorm slecht en heb me speciaal zoals onze vriend JWESTENWIND geregistreerd hier op kassa om mijn POSITIEVE ervaring met Energy plus te delen.
@JWESTENWIND,
let op, exact hetzelfde bericht als op trosradar.nl http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=40&t=48599&start=20 (dat heet copy pasten, mooi hoor die computers!)
Wij hebben een tijd terug ook 14 dagen proef geslapen.
Heel het traject van bestelling tot levering en terug sturen verliep zonder problemen.
De matrassen sliepen perfect, over de duurzaamheid kan ik niets zeggen natuurlijk.
Natuurlijk zal er verschil zitten tussen een Tempur matras welke 2x zo duur is en dit matras!
Wat denk je dan?
De grote vraag is altijd; ben je bereid en in de gelegenheid dit verschil te betalen?!
Wij gaan binnenkort over te definitieve aanschaf van een Energy plus matras, aangezien het prijsverschil met Tempur zodanig is, en imo het slaapcomfort dit niet rechtvaardigt.
Althans, dat is onze mening.
Of ik er werk?
Nee,
Of dat te controleren is?
Geen idee, doe je best
Gr.
Reactie door guicha op 11-01-2011 16:54
en na de 2de keer bestellen de volgende ervaring:
Hierbij de update,
inmiddels over gegaan tot aanschaf van een 2 persoons traagschuim matras met pocketvering en ultrafresh hoes.
Matras keurig geleverd op afgesproken tijd, naar boven gesjouwd (en das zwaar zo'n apparaat) door de vervoerders.
Na 2 weken slapen betaald.
Nu na 6 weken spijt gekregen dat we toch niet 2 losse 1 persoonsmatrassen besteld hebben.
1 mailtje naar Energy plus met hierin het verzoek of we toch niet 2
1 persoonsmatrassen kunnen krijgen.
Dezelfde dag antwoord van energy plus dat dit geen enkel probleem is, ondanks dat de proefperiode verstreken is.
Afspraak wordt weer ingeplanned om eea om te ruilen.
Dus waar de klachten vandaan komen is mij een raadsel,
Energy plus heeft ons in ieder geval altijd heel klantvriendelijk behandeld!
Ps.
Overigens typisch dat de mensen met het meeste commentaar bij tegen argumenten in geen velden of wegen meer te bekennen zijn..
Wat dat betreft heeft zo'n forum een groot nadeel:
-klagen klagen klagen en het blijft voor altijd op het www rondzwerven of dit nu gegrond is of niet..
En de meeste mensen zijn genegen om te gaan klagen op een forum als er iets fout gaat...
Er zijn maar weinig mensen die positieve ervaringen gaan melden,waardoor een scheef beeld van een bepaald bedrijf al snel ontstaat...
Nogmaals, wij zijn 200% tevreden.
Reactie door guicha op 11-01-2011 16:57
Quote: raadgever schreef op zondag 27 dec 2009, 16:48: Quote: vlerk1 schreef op donderdag 5 nov 2009, 20:22: Dit heeft niets met Energy plus te maken.
Even een tip bij het kopen van een matras.
Zoek een winkel waar je kunt proef slapen.
Wij hebben na lang zoeken een woonwinkel gevonden in Groenlo.
Ik ga geen namen noemen.
Na een goed gesprek kregen wij de eerste matrassen thuis geleverd.
Na enkele weken vertel je wat je wel en niet bevalt en dan krijg je zonodig een andere om op proef te slapen. Ik ben moeilijk maar naar 6 matrassen....
Ik slaap nu sinds 2003 als een roos en ben uitgeslapen als ik wakker wordt.
Succes met het vinden van een nieuwe matras!einde Quote
Op zich een prima reclame van dat Groenlose bedrijf maar waar ik dan wel benieuwd naar ben wat men vervolgens met die beslapen matrassen doet.
Gaan die zo weer de winkel in incl. de opgezogen transpiratie enz. ?
einde Quote
En als jij in een hotel gaat overnachten
eis jij dan ook nieuwe matrassen?
dan hebben er wel wat meer mensen liggen zweten in jouw bedje hoor.
Als er toch een nieuwe hoes omgaat, wat heeft zo'n matras nu helemaal te lijden in die 2 weken?!?!
Reactie door william1968 op 13-01-2011 15:23
Ben ook op zoek naar een nieuw matras en kwam dit forum tegen, ik wilde zojuist eens een kijkje nemen op de site van energy plus maar lees nu toch wel een heel verontrustend bericht op de homepage waarvan ik toch wel schrik:
BELANGRIJKE MEDEDELING OVER RECLAME-UITINGEN VAN THE ENERGY+ COMPANY B.V.
The Energy+ Company B.V. heeft onlangs een reclamecampagne gevoerd voor haar producten waarin gebruik is gemaakt van de merken van Tempur. De voorzieningenrechter van de rechtbank te 's-Gravenhage heeft in zijn kort geding vonnis van 20 december 2010 op vordering van Tempur geoordeeld dat dit merkgebruik een inbreuk oplevert op de merkrechten van Tempur. Het gebruik van de merken van Tempur heeft de indruk kunnen wekken dat producten van The Energy+ Company B.V. afkomstig zijn van Tempur. Die indruk is onjuist. The Energy+ Company B.V. heeft door het merkgebruik ook oneerlijk voordeel kunnen trekken uit de goede reputatie van het merk van Tempur. Om dat recht te zetten heeft de voorzieningenrechter The Energy+ Company B.V. bevolen deze rectificatie te plaatsen.
Hoogachtend,
The Energy+ Company
Tja zegt toch genoeg denk ik over een bedrijf en zijn handelswijze???
Dit en dan dat ze dus op forums vraag en antwoorden zelf geven maakt het voor mij een bedrijf waarvoor ik pas.
Ik ga verder zoeken in ieder geval.
grt William
Reactie door hansveenman op 16-01-2011 13:35
Geachte heer William,
Wij vinden het jammer dat u een mening over onze onderneming publiceert zonder zelf ervaring te hebben opgedaan met onze producten of dienstverlening. Wellicht dat u na het lezen van ons bericht alsnog gebruik wilt maken van onze aanbieding 14 dagen gratis proef te slapen op het Energy+ of MediActive matras.
De rectificatie waar u op doelt hebben wij met veel plezier geplaatst. U zou juist heel blij moeten zijn met onze reclameaanpak.
Tempur wilde namelijk verhinderen dat ons bedrijf de consument voorlicht over onder andere de enorme prijsverschillen die bestaan tussen de matrassen van Tempur en de matrassen van Energy+ en MediActive. Tempur wilde niet dat wij de aanduiding Tempur bij Google AdWord gebruiken. In deze opzet is Tempur gelukkig voor u en ons niet geslaagd.
Naar voorlopig oordeel van de rechter is het gebruik van concurrerende merken bij Google AdWords noodzakelijk voor een doeltreffende vergelijkende reclame op internet.
Dit is met name goed nieuws voor de consument. De uitspraak van de rechter stelt adverteerders in staat hun producten daadwerkelijk op doeltreffende wijze te vergelijken met die van concurrenten. Hierdoor worden consumenten beter voorgelicht als zij zich op een aankoop oriënteren.
Heeft u verder nog vragen of opmerkingen over dit onderwerp, dan horen wij graag weer van u.
Met vriendelijke groeten,
Directie The Energy+ Company B.V.
Reactie door read op 16-01-2011 14:56
hansveenman
De bananen zijn nu eenmaal krom en niet recht. Zo lust ik er nog wel een paar.
Pedro.
Note: Overigens is een negatieve naambekendheid op internet niet gunstig voor de omzet en winstcijfers. Potentiële klanten lopen dan liever een blokje om.
Reactie door bvdzwam op 16-01-2011 15:46
Beste heer Veenman van Energy plus,
U maakt het wel heeel gek! Uw firma is veroordeeld door de rechter door de reclame code commissie wegens het schenden van regels betreffende het maken van reclame......
U doet net of dit een goed iets is!?! Wat doet u toch op alle fora?
Het feit dat ik meerdere keren tegenkom dat u negatieve berichten van uw eigen forum haalt is een duidelijk teken dat u uw eigen forum manipuleert maar dat u dit ook op vara kasa en tros radar en god weet waar nog meer doet kan niet door de beugel.
Dat u uw eigen forum voorziet van vraag en antwoord is tot daar aan toe maar dat u zich begeeft op Vara kasa en tros radar is ronduit vreemd.
Uw firma is misselijk makend en van u heb ik zo langzamerhand ook de buik vol
Uw firma verdient een koude douche zo niet erger. U bedonderd mensen en maakt fora ongeloofwaardig.
Reactie door hansveenman op 16-01-2011 17:10
Geachte mevrouw, heer vdZwam,
Net als bij de heer William hebben wij moeten vaststellen dat ook u geen ervaring hebt opgedaan met onze producten of diensten. Hoe u dan toch een mening over ons bedrijf kunt publiceren vinden wij opmerkelijk.
Tevens komen wij tot de conclusie dat u het vonnis van de rechter niet hebt gelezen. Wij raden u aan dit alsnog te doen. U zult dan, net als veel professionele commentatoren, tot de overtuiging komen dat onze onderneming de consument juist een grote dienst heeft bewezen.
De forums van Vara Kassa en Tros Radar zijn publieke forums en zeker niet alleen voorbehouden aan consumenten. Dat u het vervelend vindt dat wij ons mengen in de discussie over onze merken bevreemd ons ten zeerste. Uit uw eerdere berichten leiden wij af dat u juist een open discussie op prijs stelt.
Met vriendelijke groeten,
Directie The Energy+ Company B.V.
Reactie door guicha op 17-01-2011 09:08
BvdZwam doet zijn naar wel eer aan;
Zwammen van de hoogste toren.
vd Zwam zal ik u een lijstje geven met bedrijven die hebben moeten rectificeren?
Zijn dit ook allemaal misselijkmakende misleidende bedrijven?
Ik ben het met het standpunt eens dat als je geen ervaring met een bedrijf hebt je je buiten discussies moeten houden!!!!
Eerst zelf maar eens een negatieve ervaring beleven, ipv als een dom schaapje met de kudde mee te lopen bèèh...
Komen ze:
http://webwereld.nl/nieuws/66861/tele2-moet-kabelreclame-rectificeren.html
http://www.bellen.com/nieuws/tiscali-moet-tv-reclame-rectificeren.aspx
http://www.adformatie.nl/nieuws/bericht/kpn-wil-rectificatie-vodafone-reclame
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1080895
De argumenten zijn werkelijk
*Gááááááp*
Reactie door bvdzwam op 19-01-2011 23:59
Heer Veenman,
De ervaringen die ik heb opgedaan met energy plus zijn zéér negatief en hebben ook met het feit te maken dat u via forums mensen oplicht. Dit doet u via tros radar, vara kassa, en uw eigen forum doormiddel van vraag en antwoord.
Het vonnis van de rechter heb ik wel degelijk gelezen en wel hier op dit forum en op uw home page.
Het blijkt dat u door de Haagse rechtbank bestraft bent voor het gebruik van de merknaam Tempur en dat u de indruk heeft willen wekken dat energy plus een onderdeel van de firma Tempur is. Dit zijn smerige reclamepraktijken en daar bent u voor bestraft.
U doet hier nu net alsof het gaat om een matrassenvergelijk waar u de consument mee” helpt” maar u gebruikt Tempur´s merknaam om mensen naar uw website te lokken. Dit doet u trouwens ook met de merknamen Auping, Pullmann, Eastborn en hastens.
U wilt zogenaamd voor de consument een matrassenvergelijk maken waarbij u toevallig ook uw andere merkennamen (MediActive, Totalfit) vergelijkt en het zou mij niets verbazen dat u deze praktijken (lees fora bevuilen) daar ook voor uithaalt….en wat blijkt bij tros radar vond ik net dit: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=40&t=48599&start=20
Nogmaals, dat u uw eigen forum manipuleert moet u weten hoewel ik dat op z’n minst niet netjes vind ( wederom een vorm van misleiding) maar dat u hetzelfde hier doet is ronduit smerig en u maakt hiermee dit forum ongeloofwaardig. Hier horen geen fabrikanten die mensen met negatieve ervaringen over hun producten of diensten gaan tegenspreken en al helemaal geen fabrikanten die met vraag en antwoord fora manipuleren. Ik heb overigens nergens beweerd dat ik deze discussie op prijs stel….Sterker nog; ik ben er klaar mee want ik word er niet goed van hoe u recht praat wat krom is en hoe uw bedrijf te werk gaat.
Ik vertrouw er op dat bezoekers van dit forum een beeld krijgen van hoe Energy plus te werk gaat en dat het duidelijk is dat zij geen enkele manier schuwen om mensen op te lichten en op het verkeerde spoor te zetten met hun schijnheilige posts.
Bert van der Zwam
@ Guicha, als ik zo uw enthousiaste verhalen over de Energy plus Company, uw verongelijktheid wanneer anderen een andere mening zijn toegedaan en nu weer hoe u even heeft uitgezocht dat er meer bedrijven zijn die zich bezighouden met deze smerige vorm van reclame maken dan krijg ik sterk de indruk dat u OOK voor energy plus werkt. Op u zal ik dan ook verder niet reageren.
Reactie door guicha op 20-01-2011 09:40
@vanderzwamneus.
Dat is natuurlijk ook wel de meest makkelijke oplossing voor U hè.
Even een reactie op wat u noemt "smerige reclamepraktijken".
Op de website van Energy+ werd de service verleend, want zo zie ik het dan maar, dat zij de "grote Merken" in een tabel hadden geplaatst met daarin de specificaties mbt bijv. de matrassen of ook service en prijzen.
Dat Tempur niet blij is met dit soort vergelijkingstabellen is natuurlijk logisch omdat in 1 oogopslag dan duidelijk wordt dat zij een stuk minder goede randvoorwaarden bieden dan Energy+ doet.
Afijn, je kunt het natuurlijk in iedere richting duwen als je zelf maar wil, maar ik word gewoon moe van mensen als U. Die iets opvangen van een kennis van een vriend van een zwager en vervolgens een laster campagne opstarten op het WWW,omdat ze niets beters te doen hebben, waar vervolgens geen weerwoord op gegeven mag worden door derden OF die partij in kwestie...
.
Wat zij vinden is waar en zij vervallen dan ook weer steeds in hun oude klaagpatroontje met hun zwakke argumenten die geen stand houden.
Overigens, al die moeite die ik heb moeten doen om rectificaties op te zoeken was precies 30 sec,1 google actie.
Beste mensen je loopt geen enkel risico gewoon proberen, niet goed na 14 dagen terug sturen. Klaar.
En anders betaal je 1500,- voor een matras van Tempur, ook prima.
En ja hoor, tuurlijk werk ik voor energy+ van der zwam.
de webmaster kan mijn ip achterhalen en dus ook het bedrijf vanwaar ik deze reacties posts. en geloof me, dat is echt niet vanuit energy+.
Ga ik me weer verheugen op een heerlijke nacht slapen op mijn Energy+ matras :P
Reactie door guicha op 20-01-2011 09:44
Ps.
ik zou uw negatieve ervaring wel eens willen horen, wat Energy+ zo verkeerd gedaan heeft bij u.
Tevens is het omruilen van mijn 2 persoonsmatras naar 2 1 persoonsmatrassen verkeerd gegaan, dus ik heb ook een negatieve ervaring Nu (dit is sracastisch).
Ze zouden maandag komen, maar door een foutje zijn ze nog niet geweest en komen pas vrijdag!
BELACHELIJK! SCHANDALIG!! *ahum*
Big deal, kan gebeuren.
Reactie door magiel op 20-01-2011 19:16
Hey mister van der Zwam jij doet je naam wel eer aan zeg, get a life.
Ik heb hier enige tijd geleden wat geplaatst en krijg nu de laatste tijd weer mail in me postbus omdat er hier weer gediscussieerd wordt en lees ik dus zo nu en dan eens mee.
Het enige wat je hier doet is een hoop gezeik op een forum zetten. Dit forum wat een bedoeling heeft consumenten van informatie te voorzien loop je echt gewoon te verzieken, maar blijkbaar heb je dat zelf niet in de gaten (wat me overigens niet verbaasd).
Als ik allles wat jij hier post eens terug lees heb je niet eens een ervaring met energy+ noem hier nou eens een keer wat jou negatieve ervaring is met energey plus en kom niet aan met gezeik dat je ergens iets leest of hoort, nee echt een negatieve ervaring die jij --> mister van der zwam
Reactie door magiel op 20-01-2011 19:19
hebt met energy+.
Nu zal je wel weer gaan lopen zeiken dat ik ook voor energy+ werk want iets anders kun je blijkbaar niet verzinnen, het begint er onderhand verdacht veel op te lijken dat jij bij een concullega werkt.
by the way ik heb mijn matras nu enkele maanden en het bevalt me prima.
groet,
Magiel
Reactie door grandmaster op 20-01-2011 20:36
Tjonge jonge wat een geZWAM weer...... Denk eens na voor dat je je gal spuugt.
Volkswagen laat in zijn reclame ook andere auto merken voorbij komen... en niemand die er wakker om ligt. Zelfs meneer van der Zwam niet, want die rijdt geen VW, dus het boeit hem niet.
Hij slaapt ook niet op een Energy Plus matras dus eigenlijk BOEIT hem dat ook niet.
Reactie door strade op 20-01-2011 22:15
Ook ik krijg inderdaad alle meldingen van deze post nog omdat ik mij vorig jaar hier verdiept had in Energy+.
Toen al aangegeven dat je volgens mij als producent hier beter niet kan reageren of sporadisch om iets te melden. Helaas krijg je dan inderdaad het gezwam zoals hierboven en daar is dit forum volgens mij niet voor, ik meld mij hierna dan ook af.
Tot op heden slapen wij redelijk op ons matras, echter wat ik al eerder aangaf is nog steeds zo qua temperatuur. In het begin koud (oke is alles na een waterbed) maar in de nacht vaak wakker omdat het te heet is. Het lijkt erop dat het matras niet zo goed de warmte kwijt kan of minder ventileert.
Maar qua leveringen was alles oke.
Reactie door valerius-2 op 20-01-2011 22:50
Dit is werkelijk een eindeloze discussie er worden dingen beweerd die niet waar zijn te maken.Ze kunnen deze discussie beter sluiten lijk me wel nodig.
Reactie door jwestenwind op 21-01-2011 13:33
Nou mijn stem gaat naar dhr van den Zwam.
Ben het met ook met Pedro eens ,en hoe meer reactie's er komen van al die positieve mensen die moeten reageren en hoe meer ik het lees hoe minder ik het geloof allemaal.
Waarom reageert iedereen zo fel op die vd Zwam, kom op als je niet voor een bedrijf werkt waarom zou je dan zo fel reageren slaat nergens op. het was toch al duidelijk dat dit bedrijf dit doet, hoe meer positief er bijkomt hoe meer ik dat bevestig zie, juist aan de stijl hoe het gepost is enz.
En ja dan roepen ze check dan ip adres dat het niet van dat bedrijf afkomt en dat ik er niet werk, tja lekker simpel, kan ook vanuit huis of bij vrienden of een vriend laten plaatsen of via een anonieme proxy.
Neem aan dat je dat op die manier zou doen idd.
Het blijft gewoon een rare zaak en nu met wat ik lees over wat ze met tempur hebben gedaan en de rectificatie die ze moeten plaatsen, zelfs hieraan willen ze nog een positieve draai geven hahaha wel knap en grappig dat ze dat durven en doen.
gegroet
Reactie door guicha op 24-01-2011 08:58
@westenwind,
laat maar, mensen zoals jij en zwam zijn er helaas altijd.
Zum kotzen.
ik werk bij een ander bedrijf, vanwaar ik post wat op ip te achterhalen is omdat de bedrijsnaam op dit IP geregistreerd staat.
en inderdaad, dat zou ik aan vrienden kunnen vragen te doen.
Jullie moeten eens wat minder films kijken conspiracy theory enzo..
Ik trek me ook terug uit deze kansloze discussie, mijn punt is helder zo lijkt me.
Ga ik nu weer lekker matrassen verkopen.
oeps nu verpraat ik me toch!
Reactie door bvdzwam op 26-01-2011 13:46
Quote: bvdzwam schreef op woensdag 4 nov 2009, 16:12: Ik ben me aan het oriënteren voor een nieuw matras en kwam toen deze smerige vorm van [edit red.: tegen.
Na enig speurwerk te hebben gedaan op het forum van tros radar kwam ik dit tegen:
[edit redactie:
Allemaal medewerkers van Energy plus!!!! Al deze mensen werken voor Energy plus en zijn dagelijks actief op hun eigen (gemanipuleerde) forum.
Wat hun eigen forum betreft. Energy plus vervuild het publieke forum van Radar met onzinreacties (leugen reacties) over ervaringen met Energy+, wat zou ze er dan van weerhouden om niet hetzelfde te doen op uw hun eigen forum? Totaal niets! Het eigen Energy plus forum is dan ook een volledig gemanipuleerd forum.
Dat blijkt ook wel uit een aantal reacties van mensen die iets negatiefs over hun ervaring met Energy plus op dit forum wilde plaatsen, deze berichten bleken de volgende dag verdwenen te zijn. Ik kwam dit meerdere keren tegen op meerdere fora. Het zogenaamde open forum van Energy plus is hierdoor volledig onbetrouwbaar.
Dus pas op met deze firma !!
B. van der Zwaneinde Quote
Jullie punt is mij inderdaad GLAS HELDER....Ènergy plus bevuild forums met vraag en antwoord. WEBMASTER doe er wat aan!
Reactie door magiel op 26-01-2011 20:36
ja hoor als ik het niet dacht van de ZWAM komt weer een keer met een of ander oud zeik berichtje aanzetten als je hem om z'n persoonlijke ervaringen vraagt. Je hebt geen persoonlijke ervaring je leest alleen iets van een ander. IK heb zelden zo'n triest figuur gezien.
Je kan zelfs je eigen naam niet eens goed schrijven in een van je eerdere berichtjes heet je Zwan. Durf je hier ook te posten hoe je nu werkelijk heet en waar je werkt. Je mag me ook mailen dan zal ik jou ook laten zien wie ik ben en waar ik werk.
En kom nu niet aan zeiken van ja jij eerst dan, ik vraag het aan jou.
gr.
Magiel
Reactie door noone op 12-02-2011 23:12
Quote: bvdzwam schreef op woensdag 26 jan 2011, 13:46: Quote: bvdzwam schreef op woensdag 4 nov 2009, 16:12: Ik ben me aan het oriënteren voor een nieuw matras en kwam toen deze smerige vorm van [edit red.: tegen.
Na enig speurwerk te hebben gedaan op het forum van tros radar kwam ik dit tegen:
[edit redactie:
Allemaal medewerkers van Energy plus!!!! Al deze mensen werken voor Energy plus en zijn dagelijks actief op hun eigen (gemanipuleerde) forum.
einde Quote
And what, what is your problem dude? This company is not the only one which is doing that. The point is, that I am looking for matrass for myself. Please be more specific what was wrong with your exerience with the energy plus. Did they charged you for anythng you have ordered? Could not return the stuff within 14 days?
Sold you different product than you have ordered?
I know, you all duch people are talking and talking and complaining, arguing whatsoever.
Please be constructive an explicite or othherwise just shut up.
By definition I do not trust beautiful opinions, but honestly, I did not hear any bad opinion about the service or the product quality of energy plus. Correct me if I am wrong.
By the way, you can also say that I am working for this company, and wrting tis note from the computer of my friend. I do not give a shit.
cheers
NoOne
Reactie door energy_min op 25-05-2011 07:42
beste lezers en Hans Veenman WAARSCHUWING
Ja ook ik ben op zoek naar een nieuw matras. De manier waarop Hans en zijn companen op de forms (fake) berichten sturen heeft mij doen besluiten geen zaken te doen met dit bedrijf. Ik ga liever voor M Line, Tampur.
Hans doe eens gek jongen, reageer hierop, verwijs maar weer naar je eigen forum die je lekker kan manipuleren, dat ik geen ervaring heb met je produkt, dat je me uitnodigt om gratis 14 dagen te slapen blah blah blah (tralalala zal ook gelukkig geen ervaring kijrgen met Energy min LOL).
Veel succes met je onderneming jongen ik ga straks naar RHF hier in Den Haag.
Lieve mensen, bedankt voor alle waarschuwingen! Even doorsparen voor iets goeds, geen hoofd of rugpijn als met dit bedrijf zaken doen wat verdacht veel lijkt op Seats & sofa's :(
Reactie door hansveenman op 27-05-2011 11:56
Geachte mevrouw, heer,
Als antwoord op uw bovenstaande bericht willen wij u attent maken op de reacties van Energy+ klanten die via Trustpilot een beoordeling over onze producten en dienstverlening hebben gegeven.
Zoals u wellicht weet is Trustpilot wereldwijd de belangrijkste onafhankelijk opererende waakhond voor consumentenbelangen op het internet. Klanten kunnen via Trustpilot een beoordeling geven over een bedrijf of product. Deze beoordeling is door een fabrikant niet te beinvloeden. Het is dus een dienst van en voor consumenten. Om een oordeel te kunnen plaatsen bij Trustpilot dient u logischerwijze wel klant te zijn. Anders kunt u zich geen mening vormen.
Wij zijn er trots op dat onze klanten ons waarderen met een 8,3. Wij verwijzen u graag naar de Trustpilot resultaten die u vindt op onze website. Wanneer u op de banner van Trustpilot klikt, gaat u naar de pagina waar de reacties van onze klanten zijn te vinden. Wij wensen u veel leesplezier!
Met vriendelijke groeten,
Directie The Energy+ Company B.V.
Reactie door luckymarco op 18-09-2011 12:22
Laat ik beginnen met te vertellen dat ik GEEN medewerker ben van Enery plus. Ik werk als conciërge op het Wellant college in Naarden .
Mooi om te lezen al die verhalen wel betrouwbaar niet betrouwbaar? echt iedereen heeft een mening. Wij hebben 6 jaar geleden 2 matrassen gekocht bij Energie plus. Deze werden keurig geleverd en uiteraard met de twee weken proef slaap actie ideaal om uit te proberen.
Na anderhalf jaar ontstonden er wat probleempjes met een van de matrassen gebeld en geen probleem omgeruild.
Helaas na 4 jaar weer het zelfde probleem en weer gebeld en omdat het nu dikkere matrassen waren werden beide matrassen omgeruild.
Nu een half jaar terug waren er in de boven laag scheuren ontstaan en voor de derde keer gebeld en keurig binnen twee weken omgeruild.
Laat ik zeggen dat het eigenlijk niet hoort dat een matras binnen 6 jaar drie keer omgeruild moet worden want dat geeft misschien wel twijfels over de kwaliteit maar het getuigd wel van een hele goede service dat het bedrijf absoluut geen probleem maakt hiervan en elke keer het gewoon omruilt.
Wij hebben ook al meerdere kennissen het advies gegeven waar ze een matras kunnen kopen met goede service.
M. van .Overbeek
Reactie door hansveenman op 18-09-2011 14:29
Geachte mevrouw, heer Overbeek,
Fijn om te horen dat u onze service als positief ervaart. Inderdaad zijn uw matrassen een aantal keren omgeruild.
Bij een garantieclaim gaan wij er altijd van uit dat de klant de matrassen gebruikt waarvoor deze zijn ontwikkeld. Dus wij gaan niet met de klant in discussie over de mogelijke oorzaak van een klacht maar wij zorgen voor een snelle afhandeling. Uw ervaring bevestigt dit nog een keer.
Dat u uw kennissen adviseert om bij onze onderneming een matras te kopen stellen wij zeer op prijs.
Met vriendelijke groeten,
Directie The Energy+ Company
Reactie door hansveenman op 23-10-2011 11:18
Geachte heer Van Overbeek,
Uiteraard vinden wij het jammer een bericht te krijgen van een teleurgestelde klant. U mag er op vertrouwen dat uw klacht snel in behandeling wordt genomen.
Energy+ voert als een van de weinige matras merken in Nederland al vele jaren het TNO Productlabel. Dat betekent dat het matras aan de aller strengste keuringseisen voldoet en onder regelmatige kwaliteitscontrole staat van TNO.
Ondanks de zorg van TNO en onze onderneming voor kwaliteit kan het voorkomen dat een product niet aan de verwachtingen voldoet. Voor een dergelijke situatie bieden wij uitstekende garantievoorwaarden. Namelijk 5 jaar zonder afschrijving op alle onderdelen van het matras.
Een voorval als door u gemeld zijn wij nog niet eerder tegen gekomen. Het is uitzonderlijk dat een klant meerdere malen binnen een relatief korte periode melding maakt van een bij ons weinig tot niet voorkomende klacht. Daarom is het noodzakelijk dat de omstandigheden waaronder en de wijze waarop de matrassen door u worden gebruikt in kaart wordt gebracht.
In ons klantenbestand is een recent garantieformulier van u niet teruggevonden, ook niet van 3 weken geleden. De door onze medewerker gedane opmerkingen dient u in het licht hiervan te zien.
Wij verzoeken u zo spoedig mogelijk een volledig ingevuld garantieformulier aan ons op te sturen. Na ontvangst hiervan nemen wij onmiddellijk contact met u op om een afspraak te maken.
Met vriendelijke groeten,
Directie The Energy+ Company
Reactie door luckymarco op 23-10-2011 13:38
Beste heer Veenman.
Vreemd! Want ik heb van uw bedrijf een retour mail gekregen met de vraag of ik nog even het klant en factuurnummer wilden opsturen.
Dus de aanvraag voor retour is wel binnen gekomen en ik heb een lees bevestiging gekregen
Wij hebben de matrassen gewoon op een verstelbare boxspring liggen
En doen niet iets speciaals met de matrassen dan wat je met een matras doet.
Maar ik zal dit nogmaals opsturen en verwachten dan een spoedige oplossing
van deze kwestie
Groet Marco van Overbeek Quote: hansveenman schreef op zondag 23 okt 2011, 11:18: Geachte heer Van Overbeek,
Uiteraard vinden wij het jammer een bericht te krijgen van een teleurgestelde klant. U mag er op vertrouwen dat uw klacht snel in behandeling wordt genomen.
Energy+ voert als een van de weinige matras merken in Nederland al vele jaren het TNO Productlabel. Dat betekent dat het matras aan de aller strengste keuringseisen voldoet en onder regelmatige kwaliteitscontrole staat van TNO.
Ondanks de zorg van TNO en onze onderneming voor kwaliteit kan het voorkomen dat een product niet aan de verwachtingen voldoet. Voor een dergelijke situatie bieden wij uitstekende garantievoorwaarden. Namelijk 5 jaar zonder afschrijving op alle onderdelen van het matras.
Een voorval als door u gemeld zijn wij nog niet eerder tegen gekomen. Het is uitzonderlijk dat een klant meerdere malen binnen een relatief korte periode melding maakt van een bij ons weinig tot niet voorkomende klacht. Daarom is het noodzakelijk dat de omstandigheden waaronder en de wijze waarop de matrassen door u worden gebruikt in kaart wordt gebracht.
In ons klantenbestand is een recent garantieformulier van u niet teruggevonden, ook niet van 3 weken geleden. De door onze medewerker gedane opmerkingen dient u in het licht hiervan te zien.
Wij verzoeken u zo spoedig mogelijk een volledig ingevuld garantieformulier aan ons op te sturen. Na ontvangst hiervan nemen wij onmiddellijk contact met u op om een afspraak te maken.
Met vriendelijke groeten,
Directie The Energy+ Company
einde Quote
Reactie door barbje op 30-10-2011 11:03
Beste lezers en energy,
Ik heb nu bijna 4 jaar de matrassen van energy en de bodems, de bodems zijn prima maar de matrassen zijn van erg slechte kwaliteit. Ze komen nu weer om de matraskern te vervangen, voorheen kregen we telkens een nieuw matras maar deze keer niet meer, ik geloof dat ze nu voor de 4 de keer komen omdat steeds de matrassen inzakken en je als een doedelzakje bed uit komt. De service is prima van dit bedrijf want er wodt telkens omgeruild en nu dus gerepareerd. Volgens de mensen van energy komt dit nooit voor het vele omruilen maar daar ben ik niet van overtuigd, mijn mening is at de matrassen gewoon een slechte kwaliteit hebben en wij volgend jaar dus als de 5 jaar garantie verstreken zijn nieuwe matrassen moeten kopen.... Maar goed aan de klant vriendelijk heid en de service van energy kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aannemen!
Ben benieuwd of er meer mensen zijn die ook zovaak het matras al omgeruild hebben gekregen of dat wij nu echt de enige zijn met dit probleem....
Reactie door luckymarco op 30-10-2011 12:33
Hallo Barbje
Ook onze matrassen worden morgen voor de 4e keer omgeruild binnen 6 jaar
dus een jaar na verloop garantie al ben ik van mening als je een product komt en gaat binnen de gestelde garantie periode kapot en vervangen wordt dat de garantie dan opnieuw begint op het nieuwe product.
Deze keer was het ook niet gelijk geregeld dat ze zouden worden omgeruild maar na over en weer getelefoneer is dat toch goed gekomen HULDE voor Energy+ .
Al plaats ik wel een kanttekening dat 4 x omruilen van matrassen die bij TNO /TUV Rheinland gekeurd worden met label geen goede zaak is.
Waar gaat er dan iets niet goed .
We wachten nu op de nieuwe kern en hopen dat deze nu langer mee gaan als de vorige.
Nogmaals de service een 10+ de kwaliteit ?
Op naar weer lekker slapen .
Marco
Quote: barbje schreef op zondag 30 okt 2011, 11:03: Beste lezers en energy,
Ik heb nu bijna 4 jaar de matrassen van energy en de bodems, de bodems zijn prima maar de matrassen zijn van erg slechte kwaliteit. Ze komen nu weer om de matraskern te vervangen, voorheen kregen we telkens een nieuw matras maar deze keer niet meer, ik geloof dat ze nu voor de 4 de keer komen omdat steeds de matrassen inzakken en je als een doedelzakje bed uit komt. De service is prima van dit bedrijf want er wodt telkens omgeruild en nu dus gerepareerd. Volgens de mensen van energy komt dit nooit voor het vele omruilen maar daar ben ik niet van overtuigd, mijn mening is at de matrassen gewoon een slechte kwaliteit hebben en wij volgend jaar dus als de 5 jaar garantie verstreken zijn nieuwe matrassen moeten kopen.... Maar goed aan de klant vriendelijk heid en de service van energy kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aannemen!
Ben benieuwd of er meer mensen zijn die ook zovaak het matras al omgeruild hebben gekregen of dat wij nu echt de enige zijn met dit probleem....einde Quote
Reactie door hansveenman op 30-10-2011 12:35
Geachte mevrouw, heer Barbje,
Het is jammer dat u uw bericht niet met uw eigen naam heeft ondertekend. Daardoor kunnen wij niet vaststellen of u daadwerkelijk een klant van ons bent. Onder de naam Barbje is bij ons niemand geregistreerd.
Aan een anoniem bericht zal niemand veel waarde hechten. Daarnaast is bij ons ook geen geval bekend waarbij voor de 4e keer een garantie moet worden uitgevoerd.
Bij een klacht of een garantiegeval staat ons bedrijf onmiddellijk voor de klant klaar. Zonder met de klant in discussie te gaan vervangen wij het onderdeel waarop de klacht betrekking heeft. Hierbij willen wij aantekenen dat wij nooit repareren maar het betreffende onderdeel altijd vervangen. Deze service kunnen wij bieden juist omdat wij nauwelijks klachten ontvangen over onze matrassen.
Dat wij onze verantwoordelijkheid heel serieus nemen bewijst de situatie van de heer Van Overbeek nog een keer. Zie hiervoor zijn bovenstaande berichten. Zijn oorspronkelijke aankoop heeft meer dan 5 jaar geleden plaatsgevonden waardoor de garantietermijn is verstreken. Desondanks zijn wij bereid zijn klacht zonder kosten voor hem op te lossen. Bij ons bedrijf bent u dus in goede handen.
Zoals u heeft kunnen vaststellen gaan wij geen enkele discussie met onze klanten uit de weg. Wij nodigen nogmaals iedereen uit om zijn of haar ervaring op het Vara Kassa forum te plaatsen. Maar dan wel onder de eigen naam zodat wij uw bericht kunnen verifiëren. Anoniem kan iedereen namelijk alles beweren. Daar schieten wij maar ook de forum bezoekers niets mee op.
Met vriendelijke groeten,
Directie The Energy+ Company B.V.
Reactie door barbje op 30-10-2011 12:54
Beste hans veerman,
Wij staan wel degelijk gerigistreerd bij uw bedrij onder van deelen in h,wijk ik snap alleen niet dat u zich zo aangevallen voelt want de service en klantgerichthid is prima bij energy plus! Vind het alleen vreemd dat dit steecs bij ons gebeurd, zowel bij de zachte als de harde variant diewij u hebben, tevens kwam het bij ons vreemd over dat er nu ineens de kern vervangen gaat worden ipv zoals de vorige keren het omruilen.
Wij vragen ons af, omdat na 5 jaar de garantie is verlopen wij nergens meer recht op hebben terwijl we eigenlijk steeds een nieuw matras hebbn gehad en deze tot nu toe de 5 jaar niet hebbn gehaald, dus nogmaals we zijn een beetje teleurgesteld in de kwaliteit tot nu toe en aboluut nit in uw bedrijf!!
Reactie door hansveenman op 30-10-2011 13:59
Geachte mevrouw, heer Van Deelen,
Fijn om te horen dat u onze dienstverlening zo positief beoordeelt. Ook vinden wij het plezierig nu te weten wie u bent. Dat maakt de communicatie een stuk aangenamer.
In uw geval is het niet noodzakelijk om het gehele matras te vervangen. Immers de matrashoes vertoont geen gebreken. Vandaar dat wij alleen de matraskern vervangen.
Over de kwaliteit van onze matrassen hoeft u zich geen zorgen te maken. Wij hebben minder dan 1% klachten op onze matrassen. Dat komt mede door onze samenwerking met TNO. Met regelmaat worden onze matrassen door TNO blootgesteld aan zeer zware kwaliteitsproeven.
De eisen van TNO zijn bijvoorbeeld veel strenger dan de eisen die de Consumentenbond stelt. Al vele jaren voeren wij onafgebroken het TNO Productlabel. Dat kunnen maar weinig matrasmerken in Nederland zeggen.
Mocht er ondanks onze kwaliteitsborging toch een klacht ontstaan dan zijn wij heel snel en coulant in het bieden van een oplossing. Dat zijn wij aan onze klanten verplicht. Uw situatie is daar een voorbeeld van.
Met vriendelijke groeten,
Directie The Energy+ Company B.V.
Reactie door barbje op 31-10-2011 18:03
Hey marco,
Hier hetzelfde, zouden vandaag de kernen omruilen, toevallig bel ik de monteur over hoe laat hij komt.....eeeh niet dus hij wist van niets maar hij zou mij moegen bellen voor een nieuwe afspraak, dus nog een aantal nachten klimmen op die kl...t matrassen die scheef zijn :-))))
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!