Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Electro-World Tummers Roermond

Geplaatst door: stl op: 25-09-2009 17:37
Met mijn tante van 83 jaar ben ik bij Elektro-World Tummers te Roermond  3 weken terug in de winkel geweest voor aanschaf van diepvriezer en gasfornuis.Deze zou geleverd worden een week na aankoop.Na 3 weken eens gebeld hoe het zat met levering en ze hadden al vaker gebeld en kaartje gestuurd.Niets gebeld en mijn tante heeft ook geen kaartje ontvangen .Levering is dan uiteindelijk gebeurd en mijn tante heeft het restant van 660 euro contact betaald aan de chauffeur en deze heeft de bon afgetekend.Nu komt deze chauffeur een dag later naar mijn tante om te vertellen dat ze 100 euro te weinig heeft betaald hij had zich vergist met tellen. Mijn tante heeft dan maar de 100 euro betaald waar ze achteraf spijt van heeft.We hebben gebeld met Electro-World en de monteur vertelde dat hij zich vergist heeft en dat ze in hun recht staan.De directeur heeft ook met ons gebeld en  deze is ook overtuigd van de juiste handeling van de chauffeur.Is zoiets normaal ??????????????  en afgetekende bon heeft schijnbaar geen waarde bij Electro-World Tummers te Roermond.U bent gewaarschuwd.....
Reactie door onbekende gebruiker op 26-09-2009 02:23
Betaald=betaald!
De chauffeur had zich bij de ontvangst van het bedrag € 660,- zich moeten vergewissen van de juistheid van het bedrag en niet achteraf een dag later bij een vrouw van 83 aan moeten kloppen voor die zogenaamde € 100,-. De bon was afgetekend door de chauffeur voor de juiste ontvangst van het bedrag, namelijk € 660,-, daarmee basta!
Mevrouw van 83 had het bedrag van die extra € 100,- nimmer moeten betalen, het bedrag van € 660,- was immers al een dag daarvoor al à contant voldaan.
Voor die chauffeur: eigen schuld, dukke bult!
Ik snap iets niet.Als je zoiets betaald aan huis dan heb je dat toch klaar liggen in een anvelope of zo?
En via pin betaald kan het dus helemaal niet fout gaan.Toch iets fout met de aflevering,hier tellen ze het wel drie keer na!
Ouwe vroutjes belazeren denk ik...
grt Willem.
postamble();
Heel erg jammer dat uw tante alsnog die €100,- betaald heeft. Dat had zij nooit moeten doen.... maar ja, het is nu eenmaal gebeurd. En dat een bedrijf zo reageert en blindelings de chauffeur 'volgt', is ook verkeerd. Zie het maar als leergeld en u weet nu ook wat u aan dit bedrijf hebt.
Dan die reactie van die eerste ' gast' . Die reactie slaat werkelijk totaal nergens op en is weer van zo'n ziek persoon, die niets anders te doen heeft, dan als 'gast' allerlei negatieve reacties te plaatsen richting een topicstarter. Waarschijnlijk heeft deze persoon een moeilijke jeugd achter de rug of een verkeerde kleur kinderfiets gekregen...... Gelukkig is dit zeer binnenkort afgelopen (om als 'gast' reacties te kunnen plaatsen).
Hutch

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor