Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Eijerkamp bed Elia Sueno is zijn prijs niet waard

Geplaatst door: t.stupers op: 11-09-2012 20:48
De te verwachten kwaliteit van een Eijerkamp bed voldoet niet op meerdere punten: Het frame is gemaakt van goedkoop stinkend spaanplaat. Dat gaat geen 10 jaar mee. Het bedframe zit scheef onder het bed geschroefd en wordt niet correct hersteld de tweede keer. Er zit een kier tussen het board en het frame. Het gestoffeerde hoofdboard is slordig gestoffeerd. Er is een gebruikte en verroeste plaat gebruikt. De schroeven steken overal uit en zitten schots en scheef. Er zit een flinke kier tussen de twee bedden. En dan de klapper: beide elektrische snoeren zitten aan de rechterkant van de motor bevestigd. Net lang genoeg voor de rechterkant, maar de linkerkant komt 10 cm. te kort. Er is nooit bedacht dat er twee kanten aan een tweepersoonsbed zitten! Klagen helpt niet, ik wordt niet gehoord. Deze kwaliteit kan ik ook bij Beterbed krijgen voor veel minder geld.
Reactie door winterman op 12-09-2012 00:26
Quote: t.stupers schreef op dinsdag 11 sep 2012, 20:48: Deze kwaliteit kan ik ook bij Beterbed krijgen voor veel minder geld.einde Quote Nee hoor, bij Beter Bed krijg je echt beter dan dit voor minder, maar wat is nu je punt? Wil je een discusie over Beter Bed gaan houden?
Reactie door webredactie-eijerkamp op 12-09-2012 12:24
Geachte heer of mevrouw Stupers, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de door Eijerkamp geleverde kwaliteit. Om samen met u te zoeken naar een oplossing, ontvang ik graag uw contactgegevens met het ordernummer. U kunt dit doorgeven via het volgende mailadres: webredactie@eijerkamp.nl Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Webredactie Eijerkamp
Reactie door gijs123 op 17-09-2012 21:08
Beste T.Stupers. Ik kan me niet voorstellen dat een bedrijf als Eijerkamp een bed levert zoals u omschrijft. En daarbij .... wij hebben een dure boxspring. Ook daar zitten de kabels bij beide motoren aan dezelfde kant. Er bestaat volgens mij geen linker en rechter motor. Misschien verwacht u iets wat niet mogelijk is ?
Reactie door t.stupers op 21-09-2012 12:13
Beste Gijs123, ook ik verwachtte dit totaal niet van een zo gerenommeerde zaak als Eijerkamp. Maar als je je als zaak opstelt als de beste zaak van Nederland, dan schep je wel hogere verwachtingen dan die hier in de aftersales en kwaliteit waar worden gemaakt. Ik wilde alleen maar Eijerkamp attenderen op redelijke zaken. Een elektrisch snoer mag van mij aan de rechterkant zitten, maar dan moet ie niet zo kort worden, dat ik uit bed moet om de bediening te gebruiken. Daar is echt niet over nagedacht. En het recht monteren van het hele meubel heb ik nu zelf gedaan, hoezo verwacht ik iets wat niet mogelijk is? Ik kan het zelf beter! Ik heb met ander meubelzaken betere ervaringen op dit gebied. Het punt is dat ik Eijerkamp wilde attenderen op mijn bevindingen en dat ik door de medewerkers die thuis de zaak kwamen aanpassen, van meet af aan niet serieus ben genomen en daar pas ik voor.
Reactie door fbeermann op 22-12-2013 21:16
Wat een flauwekul! Het is gewoon een goed bed en u had spijt van uw aankoop. U bent door de geschillencommissie in het ongelijk gesteld omdat u zelf aan het bed heeft zitten prutsen zonder kennis van zaken. U heeft zelfs de opdracht gekregen uw reactie te verwijderen maar dat u dat niet doet zegt alles over U en niets over Eijerkamp...
Reactie door tijger1 op 22-12-2013 21:39
@fbeerman En wie bent u dan dat u daarvan op de hoogte bent?
Reactie door fbeermann op 22-12-2013 21:53
Ik ben een klant die research heeft gedaan. Gewoon even bellen en vragen hoe het nu zit voordat je tot aankoop overgaat
Reactie door tijger1 op 22-12-2013 22:49
Quote: fbeermann schreef op zondag 22 dec 2013, 21:53: Ik ben een klant die research heeft gedaan. Gewoon even bellen en vragen hoe het nu zit voordat je tot aankoop overgaateinde Quote En daarvoor registreert u zich vandaag op dit forum, om over een meer dan een jaar oud topic iets te zeggen? Heel ongeloofwaardig.
Reactie door fbeermann op 22-12-2013 22:56
We hebben het bed sinds een week...
Reactie door tijger1 op 22-12-2013 23:00
En dan gaat u bij Eijerkamp informeren over een kwestie die voor de geschillencommissie is geweest? Ik geloof er geen bal van.
Reactie door fbeermann op 23-12-2013 08:43
Voordat wij het bed hebben gekocht zijn wij bij Eijerkamp geweest om ons te oriënteren. Naar aanleiding daarvan zijn wij gaan googelen op dit bed en toen kwamen wij het bericht tegen. Hetzelfde bericht is door deze persoon zowel bij Kassa als bij Kieskeurig geplaatst. Vervolgens heb ik n.a.v. dit een mail naar Eijerkamp gestuurd. Deze mail werd binnen 10 minuten beantwoord door de verkoopadviseur. Die heeft navraag gedaan bij de service-afdeling. Daar is uitgekomen dat deze persoon zelf met het bed aan het prutsen is geweest omdat hij een spijtaankoop had gedaan. Vervolgens heeft geprobeerd om alles af te wentelen op Eijerkamp. Uiteindelijk heeft hij de geschillencommissie ingeschakeld en daar is deze persoon in het ongelijk gesteld. Ik heb de verkoopadviseur beloofd om een positieve reactie te plaatsen als het bed zou bevallen en dat is wat ik gedaan heb. Niets meer en niets minder. Ik werk niet voor Eijerkamp en ik ben ook geen aandeelhouder of zo. Als jullie me niet geloven is dat jullie probleem en niet het mijne... Het is zoals het is. Punt.
Reactie door tijger1 op 23-12-2013 09:39
"De verkoopadviseur belooft dat ik een positieve reactie zou plaatsen" En wat stond daar tegenover?
Reactie door fbeermann op 23-12-2013 10:06
Niets. Ga lekker met je kat op de bank gefrustreerd zitten doen zeg!! Als je mijn woorden aanhaalt moet je ze wel goed spellen of je moet leren knippen en plakken. Ik stop deze discussie nu. Het is zoals het is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor