Egypte
Geplaatst door: josielnazer op: 03-06-2011 13:02
Het wordt tijd dat Egypte weer positief in het nieuws komt!!
De toeristen blijven weg, omdat zij denken dat het niet veilig is, maar dat is het wel het is net zo veilig als voor de revolutie.
De mensen, vooral jonge, zitten nu zonder werk, het werkeloosheids cijfer is met 40% gestegen sinds februari.
Er moet wat gebeuren, anders nemen de "verkeerde"de macht over.
Eindelijk vrij maar de prijs is nu wel er hoog, wij moeten helpen, de toeristen moeten terug komen.
De media moet meer aandacht hieraan besteden, zodat de er echt een democratie kan komen.
Reactie door redacteur op 03-06-2011 15:06
Dit topic wordt gesloten omdat het geen consumentenonderwerp betreft.
Mvg redactie Kassa-online
Reactie door rjw op 03-06-2011 15:06
Het is inderdaad vreemd dat veel mensen de toeristische plaatsen mijden. Die plekken liggen een paar honderd kilometer van de steden als Cairo af.
In Spanje zijn nu ook flinke demonstraties gaande, maar niemand die zijn vakantie naar de costa's daarvoor afzegt, terwijl het over vergeljkbare afstanden gaat.
Kassa
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!