Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

[edit redactie] Salland Automatisering

Geplaatst door: alexsv op: 07-12-2010 19:29
9 Oktober 2010 bestelling gedaan bij Salland Automatisering. Een philips TV home cinema. Beide direct na bestelling betaald via ideal. Levertijd van beide producten waren 1-5 werkdagen en daar was ik het dus mee eens. Maar na de 5 werkdagen was oppeens de TV en home Cinema niet binnen en dat zou nog enkele dagen duren. Na deze dagen/werken wachten was de tv oppeens uitverkocht?!. Deze tv is een van de duurste op de markt en is dus niet zomaar uitverkocht. Wat Salland Automatisering misschien bedoelde is " dit product mogen wij niet leveren van philips" maar dat staat er niet. De home cinema kwam wel leverbaar en zou over enkele weken komen. Deze datum werd ook niet gehaald. Nu zijn we 2 maanden verder en de home cinema zou 10 december eindelijk binnen komen bij Salland Automatisering. Maar zo inneens vanavond een mailtje van Salland gekregen met daarin de mededeling dat deze ook is uitverkocht. Maar de home cinema en de tv in deze 2 maanden altijd nog leverbaar in andere webshops. Mijn vraag is eigenlijk mag Salland Automatisering zo een klant aan het lijntje houden. Heeft de klant rechten? Ik zou graag nog steeds de home cinema willen hebben, want de prijs is namelijk in deze 2 maanden 1/3 van de prijs gestegen. En zover ik weet heb ik dus een overeenkomst met salland automatisering gemaakt over de levering van deze home cinema voor een bepaalde prijs. Kan Salland deze overeenkomst zelf beeindigen? Hopelijk heeft iemand wat antwoorden hierop... Mvg Alexs

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!