Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Echt,Hotel de Vos

Geplaatst door: oudie op: 17-06-2012 18:10
Twee kamers geboekt slechts een gekregen. Bedden niet verschoond en verder meubilair welke de kringloopwinkel niet wil innemen. Afgerekend echter geeft de Hoteleigenaar door aan bookers.com dat we niet zijn geweest zodat je daar weer kunt betalen. Ook is opvallend nadat we bookers het hebben uitgelegd met veel moeite onze creditcard niet wordt belast. We mogen echter geen oordeel c.q. recensie meer schrijven. T'ja zo hou je de vuile was mooi binnen, maar daar hadden wij al op gelegen. Of hij mijn jas na wilde sturen.....u raadt het al geen tal of teken. Dus wat er bij bookers staat over hotels zijn alleen de positieve reacties? Echt overleven ga naar Echt Limburg "Hotel de Vos" !
Reactie door valerius-2 op 17-06-2012 21:25
Dus wat er bij bookers staat over hotels zijn alleen de positieve reacties? Zo is het meestal het moet een soort reclame zijn, dus daar alleen op afgaan is een gok.
Reactie door van leyden op 18-06-2012 13:39
Quote: oudie schreef op zondag 17 jun 2012, 18:10: Twee kamers geboekt slechts een gekregen. Bedden niet verschoond en verder meubilair welke de kringloopwinkel niet wil innemen. Afgerekend echter geeft de Hoteleigenaar door aan bookers.com dat we niet zijn geweest zodat je daar weer kunt betalen. Ook is opvallend nadat we bookers het hebben uitgelegd met veel moeite onze creditcard niet wordt belast. We mogen echter geen oordeel c.q. recensie meer schrijven. T'ja zo hou je de vuile was mooi binnen, maar daar hadden wij al op gelegen. Of hij mijn jas na wilde sturen.....u raadt het al geen tal of teken. Dus wat er bij bookers staat over hotels zijn alleen de positieve reacties? Echt overleven ga naar Echt Limburg "Hotel de Vos" !einde Quote Het feit dat de Vos al aangeeft dat jullie geen recensie (meer) mogen schrijven zegt al twee dingen>> Ten eerste bepalen hun welke reacties geplaatst worden en welke niet. Ten tweede is nu wel duidelijk dat ze zelf trollen met spam. Heel kwalijk, maar niks aan te doen, teveel bedrijven doen precies hetzelfde. Men is gewoon naief als je denkt dat Google een manier is van communicatie om klachten / opmerkingen te plaatsen bij de rubriek recensies van een bedrijf. Dat is een leugen, een utopie zelfs>> er wordt NIETS geplaatst zonder medeweten van het bedrijf zelf.
Reactie door van leyden op 18-06-2012 14:01
Sowieso al een raar bedrijf. Heb twee verschillende telefoonnummers geprobeerd>> eentje is buiten dienst en de bij ander moet je een bandje inspreken. Terwijl het nu hoogseizoen zou moeten zijn...

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!