Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

E.On Benelux

Geplaatst door: alexmooren op: 02-03-2013 20:09
Ik heb mij nooit aangemeld als klant van EON, ik kreeg een kaart voor de meterstand van gas door te geven, ik heb toen een mail verzonden dat ik geen klant van eon wilde worden. hierop kreeg ik een auto mail dat ik binnen enkele dagen reactie zou krijgen. deze heb ik nooit gehad, mat als resultaat dat ik nu met een incasso buro zit, ik NOOIT van eon een contreact heb ontvangen of ondertekend, en zij mij ook niet kunnen aageven hoe en waar ik ben aangemeld. Het eind resultaat is dan ook dat ik belsag heb op mijn inkomen, ik mijn vaste lasten hierdoor niet meer kan betalen en dreig hierdoor mijn woning te verliezen. Eon staat voor niets open en verwijst naar het incasso buro, en die geven weer aan wij kunnen niets doen, ga maar naar eon. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd, en kan verder niets doen. Het einigste wat mij nog kan redden is een schuldsanering. Graag wil ik dan ook weten waar de geschillen commissie zit waar eon mee werkt.
Reactie door valerius-2 op 02-03-2013 21:33
Bij wie heeft u dan de voorschot rekeningen betaalt? Dan kan die u waarschijnlijk wel helpen, een van twee moet toch betaalt worden. En niet beiden.
Reactie door tijger1 op 03-03-2013 13:22
U hebt die kwestie al zolang laten doorwoekeren dat er loonbeslag is gelegd? Voordat er loonbeslag kan worden gelegd, moet er een vonnis zijn van de rechter, daarvoor hebt u een dagvaarding ontvangen. Bent u daar niet op komen dagen? Aan wie betaalt u dan wel voor gas en licht? Geschillencommissie Energie en Water Postbus 90600 2509 LP Den Haag Telefoon: 070 - 310 53 10 Fax: 070 - 365 88 14
Reactie door isernogietswel op 13-03-2013 19:14
U had gewoon kunnen bellen en aangeven dat dit niet klopt. Ik krijg het gevoel bij uw verhaal dat u er weinig aan gedaan heeft. Bij beslaglegging is het voor de rechter geweest en heeft u ongelijk gekregen. Nogal flauw om dit bij Kassa neer te leggen. Ik begrijp niet dat u om een geschillencommisie vraagt, aangezien het al bij de rechter is geweest en u het bij kassa aangeeft. Op internet zoeken was sneller geweest en bij schuldsanering maak ik er uit op dat u meer schulden heeft. Misschien het vingertje naar uzelf gaan wijzen.
Reactie door sjaakbonenstaak op 12-05-2013 06:00
[edit redactie - off topic:

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor