Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

e-mail doorsturen

Geplaatst door: jos-euro op: 08-03-2009 11:55
Beste Forumbezoekers, ik heb bij OE ingesteld dat alle binnenkomende mail doorgestuurd moet worden naar mijn hotmailadres. maar ik krijg de volgende foutmelding (de binnenkomende mail bevat slechts 1 woord en geen bijlagen, maar blijft in het Postvak Uit steken):Kan het bericht niet verzenden omdat de grootte de grens van de server overschrijdt. U kunt Accounts, Eigenschappen, Geavanceerd in het menu Extra kiezen om het bericht in kleinere gedeelten op te splitsen. Onderwerp '', Account: 'pop.planet.nl', Server: 'mail.planet.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '552 Your "received:" header counts exceeds the maximum setting.', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 552, Foutnummer: 0x800CCC6DIk heb de vraag ook bij "Vraag en Beantwoord" gesteld, maar we komen er niet uit.Wie helpt mij verder? Groetjes, Jos
Reactie door onbekende gebruiker op 08-03-2009 12:36
hoe groot is de bijlage?dirk
Reactie door onbekende gebruiker op 08-03-2009 12:42
Heb je al via je provider geprobeerd de email te verwijderen?
Reactie door longbigbear op 08-03-2009 12:48
verder werden de rest van de mails doorgestuurd?
Reactie door onbekende gebruiker op 08-03-2009 12:59
Your "received:" header counts exceeds the maximum setting.Deze melding betekent dat je mail te vaak is doorgestuurd.Je hebt waarschijnlijk een "lus" gemaakt waarin hetzelfde bericht steeds maar wordt doorgestuurd.Bijvoorbeeld mail van A gaat naar B en mail van B gaat naar A.Of simpelweg mail van A gaat door naar A.Dit moet je niet doen...
Reactie door jos-euro op 08-03-2009 14:24
Geen bijlage, alleen het woord "test".
Reactie door jos-euro op 08-03-2009 14:33
Er is geen sprake van een lus.
Reactie door jos-euro op 08-03-2009 14:34
Er wordt geen enkele mail doorgestuurd
Reactie door longbigbear op 08-03-2009 15:24
is soms je account vol bij planet?dus blijven daar mails staan ,kopie die er niet afgaan .
Reactie door onbekende gebruiker op 08-03-2009 15:33
Nee account is helemaal leeg
Reactie door longbigbear op 08-03-2009 15:45
als je je account bij outlook express  eens verwijderd en weer aanmaakt.
Reactie door onbekende gebruiker op 08-03-2009 17:36
En als je nou de mail door laat sturen vanuit je webmail? En dus niet ophaalt met Outlook?Het kan ook zo verdwenen zijn door een keer de pc te herstarten. Dat helpt vaak bij dit soort vage foutmeldingen
Reactie door onbekende gebruiker op 09-03-2009 10:41
Helaas, wat je wilt kan niet (meer) bij KPN/Planet. In hun zoveeslte poging tot spambestrijding die wederom klantenbestrijding is geworden (KPN/Planet weigert al lang hardnekkig vele legitieme mails af te leveren door hun volledig dolgedraaide spamfiltermethoden), hebben ze nu kennelijk een beveiliging toegevoegd die het maximaal aantal Received-regels begrenst. Ik merkte het net doordat een klant van mij geen mails meer vanuit zijn bedrijfsnetwerk via Planet kan sturen (hier zit een aantal tussenstappen in voor de virusscanner enz). Als je mail doorstuurt, voeg je ook een received-regel toe en dat mag dus niet meer.Dus, de oplossing van je probleem is: Zoek een betere provider. :) Of alleen een andere mailserver, maar die moet je dan wel via een niet-standaard poortnummer kunnen bereiken, want het gebruik van andere (lees: wél functionerende) mailservers wordt uiteraard ook niet toegelaten. Succes,Maurits van de KampRevee Creative Communication
Reactie door onbekende gebruiker op 09-10-2009 22:15
Dit probleem ligt niet bij de provider maar zit in je mailbox. Je kunt het als volgt oplossen. Ga in outlook via Bestand offline werken. Herstart outlook, verwijder de mail uit je outbox en zet via Bestand weer online. Herstart outlook, als het goed is is nu het probleem opgelost.
Sigrid

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor