Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dunea laat klanten drie keer de meterstand doorgeven

Geplaatst door: van leyden op: 21-02-2015 16:06
Een week of wat geleden kreeg ik een email van Dunea waterleidingbedrijf om de meterstand door te geven, Gelijk gedaan, twee dagen later kreeg ik weer precies dezelfde email om.....weer de meterstand door te geven. Twee keer ook bevestiging gekregen van de juiste meterstand, want twee keer doorgegeven. Vanochtend kreeg ik een brief per post om,,,,,,,,, de meterstand door te geven, Want? Er was niet gereageerd op emailverzoeken!? Zou je ze niet? Nu wordt voor de derde keer de meterstand doorgegeven, dit maal per post, ik doe het maar, want anders sluiten ze je misschien af, ken de smerige trucjes. U bent gewaarschuwd. Het bedrijf heeft zijn administratieve zaakjes NIET op orde.
Reactie door valerius-2 op 21-02-2015 16:50
IK heb ook zo iets maar dan bij een andere leverancier, Via internet en ook nog aan de deur 2 dagen eerder.
Reactie door edrick3 op 21-02-2015 17:18
@ van Leyden, Misschien komt er ook nog eens een slimme watermeter. ;-) 3x is scheepsrecht. Als je nu ook maar niet 3x een rekening krijgt. ;-)
Reactie door van leyden op 21-02-2015 18:25
edrick3 Slimme watermeters bestaan alleen voor de nutsbedrijven. Je houdt je meetapparatuur up to date en de klant betaalt ze.
Reactie door rots92 op 22-02-2015 10:24
Heeft u bij de veelgestelde vragen gekeken? Staat uw vraag er niet tussen, dan kunt u een nieuwe vraag stellen en dat is belangrijk voor de klanten van Dunea, want ik denk niet dat Dunea via dit forum zal reageren.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor