Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dramatisch service Telfort

Geplaatst door: liza89 op: 04-05-2013 17:56
Onbetrouwbaar en zeer klantonvriendelijk. Dit is hoe ik de dienstverlening en service van Telfort zou omschrijven. Al wekenlang ben ik bezig om een internetaansluiting voor mijn onderbuurman op een correcte manier te regelen. Het gaat om een pand met meerdere appartementen. Na uitgebreid overleg en meer dan 2 uur aan totale gesprekstijd, is mij door meerdere medewerkers vol overtuiging verteld dat het mogelijk is om een abonnement op een tweede aderpaar te nemen. Tijdens al deze telefoongesprekken heb ik zeer expliciet aan gegeven dat het gaat om een gedeelde aansluiting en dat er dus GEEN “enige bewoners verklaring” aan de bestelling toegevoegd moet worden. Al deze medewerkers hebben gecontroleerd of dit mogelijk zou zijn voor ons huisnummer en dat was inderdaad het geval, zo hebben zij het mij althans verteld. Dit is tevens bevestigd d.m.v. schriftelijke correspondentie. Helaas bleek twee weken geleden dat het abonnement van mijn onderbuurman in gang is gezet, echter op het eerste aderpaar. Dit houdt in dat mijn eigen aansluiting bij een andere provider zijn rechter op de kabel weer heeft verloren en ik met mijn eigen abonnement dus geen internet meer ontvang, waardoor ik momenteel voor niets betaal. Bij navraag aan Telfort blijkt er überhaupt geen tweede aderpaar beschikbaar te zijn, wat mij al die eerdere keren wel degelijk is medegedeeld. Na al deze tijd en moeite en bovendien tientallen euro’s aan gesprekskosten, blijkt dus dat door Telfort veelvuldig onjuiste informatie is doorgegeven en het probleem ook niet op te lossen is. Ik voel me opgelicht en gefrustreerd dat ik alleen maar verder van huis ben nu. “Klant is koning” geldt dus zeker niet voor de service van Telfort. Groeten van een zeer ontevreden klant
Reactie door gumpy op 25-06-2013 15:48
Geachte liza89, Mijn ervaringen met Telfort zowel internet als mobiel zijn echt tot zo een laag dieptepunt gezakt. Er is totaal geen sprake van "service" op de klantenservice waar je nog 10 cent p.m. voor moet betalen ook. Pure geldklopperij. Als ze dan nog eens wisten waar ze het over hadden, maar ook niet want je word van het kastje naar de muur gestuurd en iedereen verteld wat anders. Mijn broer heeft nu al 6 maanden geen internet, telefoon en televisie van Telfort waar die wel elke maand voor moet betalen, maar waar gewoon niks mee gebeurd. Hij woont in een flat en iets verderop werd een niewe flat gebouwd en van de 1 op de andere dag deed niks het meer. Samen met hem nog 10 andere in de flat met Telfort en Telfort doet er gewoon niks aan. Er word maar gezegd dat je terug word gebeld of dat het bij je in huis ligt, maar regel dan op zijn minst iets. Ik kan je nu al vertellen dat ook al zou Telfort het nu wel verhelpen al deze 10 a 15 mensen gaan nooit meer iets bij Telfort afnemen. Als ik nou al zoveel mensen ken met problemen met Telfort kan u dan nagaan hoeveel andere mensen er slechte ervaringen met Telfort hebben. Ik raad het mensen ook af om Telfort te nemen. Ze snappen kennelijk niet bij Telfort dat ze zich op deze manier te gronde werken. Het mooie is dan wel dat op het moment dat je dan iets op internet plaatst dat ze dan ineens van alle kanten aangesprongen komen, omdat iedereen al die slechte ervaringen op internet kan lezen. Ik zal u vertellen mijn mobiel abbonnement loopt in november af en ze kunnen nu nog alles doen en laten wat ze willen, maar ik neem nooit meer iets af van Telfort in mijn hele leven. De topic hierover staat op deze pagina http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/waarom-geen-telfort/ Mijn broer idem dito. Zijn abbonnement loopt over 3 maanden af. Wat heeft het dan nu nog voor zin?

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!