Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dixons Venlo Kleine Beekstraat klachten

Geplaatst door: martinh123 op: 21-02-2012 14:33
Bij Dixons Venlo aan de Kleine Beekstraat een Archos internet tablet gekocht. Daar het om een internet tablet gaat wil je daar ook gebruik van maken. Het internet heeft het nooit goed gedaan en heb daarop besloten om hem te laten nakijken. Kreeg al te horen dat dit een paar weken zou gaan duren. Dit was begin januari nu 21 februari en 7 weken later nog niets gehoord van ze. Sterker nog probeer ze al de hele ochtend te bellen. Of ze nemen niet op of ze zijn in gesprek. Begon het weekeinde eens te kijken op het internet wat voor bedrijf Dixons nu eigenlijk is hoe het met de service staat en zo. Had gelezen dat iemand iets bij Dixons heeft gekocht wat al eerder was verkocht, Dixons verkoopt het dan weer als nieuw. In het begin toen ik de Internet tablet heb gekocht wou ik hem via de website van Archos de tablet registreren. Maar dit kon niet omdat hij al geregistreerd was. Nou ja niet zo leuk van Dixons dat zij mij een Archos internet tablet hebben verkocht die niet goed was en ook nog eens eerder verkocht was. Dus ik ben het met de mensen eens om te zeggen koop niets bij Dixons. Probeer eens Redcoon eens heb daar totaal geen problemen mee. Zelfs als je iets hebt besteld en je doet het retour krijg je binnen een paar dagen je geld terug gestort op je rekening. noem ik service.
Reactie door zwaardvis op 21-02-2012 15:33
En ik maar denken dat het carnaval is in het zuiden. De winkels zullen dus wel gesloten zijn en daarom wordt niet opgenomen. Probeer het morgen maar eens....
Reactie door mastag op 21-02-2012 17:20
@Martinh123 Redcoon, dat is lachen klik maar eens op deze link en maar liefst 67% van de klanten beveelt Redcoon niet aan. Ze scoren maar 2 van de 5 sterren. Of hier en zie dat ze alleen maar boze rode gezichtjes scoren, zonder dat ze ooit iets oplossen. Dus Redcoon ik zeg zeker doen! Mastag deze linkhier
Reactie door martinh123 op 22-02-2012 06:35
Mastag Heb de link gelezen. Jammer, moet er bij zeggen dat ik via Duitsland bij Redcoon bestel. Verschillende artikelen bij ze besteld waaronder een fototas die ik helemaal opnieuw heb ingedeeld maar was er nog niet tevreden over. Heb hem toen terug gestuurd. Binnen een paar dagen geld terug. Het laatste wat ik heb besteld was een air-conditioning Groot en zwaar het duurde een paar dagen 5 voor het geleverd werd. Had te maken omdat het met een andere firma verzonden werd. Had eigenlijk gelijk moeten kijken op het internet wat voor bedrijf Dixons was en hoe ze met hun klanten omgaan na wat ik op het internet heb gelezen had ik daar nooit iets gekocht.
Reactie door diumenge op 22-02-2012 07:30
Quote: martinh123 schreef op woensdag 22 feb 2012, 06:35: ... Verschillende artikelen bij ze besteld waaronder een fototas die ik helemaal opnieuw heb ingedeeld maar was er nog niet tevreden over. Heb hem toen terug gestuurd. Binnen een paar dagen geld terug. ... einde Quote En wat denk je dat ze met die tas doen? Die gaat vast ook weer gewoon de verkoop in, dus jij bent dan tevreden, maar de volgende klant misschien niet. Net als met jouw Tablet dus (wat betreft het opnieuw verkopen).
Reactie door martinh123 op 22-02-2012 09:13
De tas is nieuw en kan ook als nieuw worden verkocht. Dixons heeft de Archos internet tablet terug gekregen om welke reden dan ook. Verder, Dixons is nu niet het bedrijf dat open staat om iets retour te nemen. Lees je veel op het internet. Als er dan toch iets terug komt en er is iets mis mee dan verkoop je het niet. En als het dan toch word verkocht omdat een medewerker dit eigenlijk niet zou moeten doen omdat hij hier geen weet van had dat er iets mis mee is, dan lijkt het mij logische dat je als klant terug komt, in mijn geval met het Archos internet tablet je snel naar een oplossing zoekt. Dat Dixons tot op nu zich niets van zich heeft laten horen nu meer dan 7 weken dan is er iets mis met de vestiging kan mij niet voorstellen dat als je zo met klanten omgaat. Dixons zelf geeft aan dat een onderzoek dan wel reparatie 3 tot 5 weken kan duren. Mocht het langer duren dan de periode die Dixons voorschrijft dan verwacht je toch dat je bericht terug krijgt en een uitleg. Of dat ze met een oplossing komen.
Reactie door martinh123 op 23-02-2012 12:34
Ben gisteren naar Dixons terug geweest om te vragen hoe het met de Archos 70 internet tablet is. Nadat ik morgens gebeld had en niemand aan de lijn kreeg besloot ik om er naar toe te rijden. Toen ik binnen kwam en verhaal ging halen bij twee van de medewerkers kwam er bij een van hen steeds een ongelofelijk verhaal naar boven. Zeg wel eens. Als je van liegen dood kunt gaan dan zou deze persoon nooit geboren worden. Eerst zouden zij vorige week donderdag al de Archos terug hebben deze was niet meer gemaakt maar zou een nieuwe dan wel een andere krijgen. Verder zeiden ze dat zij een mail hadden gestuurd en een brief die beiden nooit zijn aangekomen. Vanmorgen toch de brief gekregen met een stempel van 22-02-2012 dat was gisteren dus. Voor de duidelijkheid ze waren volgens de 2 medewerkers het weekeinde en maandag en dinsdag gesloten in verband met carnaval. Zullen zij bij de post ook wel die dagen gesloten zijn geweest anders had ik de brief wel eerder gekregen. Maar goed ik kreeg dus een nieuwe archos volgens een medewerker netjes in de folie lijkt wel of deze nooit is open gemaakt. Kom ik thuis en maak hem open zie ik op de achterkant gebruikssporen lichte krasjes… Nou denk je hoe komt het dat een bedrijf als Dixons zoveel moeite neemt om haar klanten te bedriegen. Vertelt de medewerker en dan bedoel ik geen jong broekie je vrolijk dat je een nieuwe hebt gekregen. Waar het dus omgaat is werkt het internet. Archos 70b internet tablet welke ik gekocht heb. Nee. Werkt voor geen meter gisteren geprobeerd om een update te doen van het apparaat. Dit lukte maar zeer slecht. Na een paar uren kreeg ik het voor elkaar om een nieuwe update erop te zetten. Steeds was de verbinding verbroken. Na de update maar eens kijken of internet werkt. Nee. Werkt niet en als je geluk hebt en je hebt een verbinding en surft over het net dan licht hij er na het openen van een pagina er weer uit. Dit is niet waarom ik hem heb gekocht. Verder vind ik dat een bedrijf als Dixons die zoveel moeite neemt om de mensen te bedriegen een schande. Las op een andere site naar de link van mastag als je even zoekt naar Dixons waar een medewerker van Dixons zijn verhaal deed en hoe hij over het bedrijf denkt. [url=: http://www.webwinkelvergelijker.nl/reviews-klantervaringen/1751/Dixons%2Enl.html[/url: Laat even duidelijk zijn dat Dixons dus niet een bedrijf is waar je een eerlijke service krijgt. Verder hoop ik dat er niet zoveel bedrijven zijn zoals Dixons. Neem nu de tijd om als ik iets wil kopen eerst maar eens op het internet zoek of het bedrijf winkel een goede service heeft en niet teveel klachten heeft. Heb trouwens geen zin meer om mij aan Dixons te ergeren. Dus 300 euro die ik voor de Archos 70 internet tablet heb betaalt is weggegooid geld.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor