de postcodeKanjer
Geplaatst door: jans15 op: 17-04-2009 10:29
allereerst vindt ik het rot dat ik steeds maar weer reclame moet ontvangen van de postcodelotterij. met alles er op en aan.
ik heb nog nooit toestemming gegeven om adres te gebruiken.
nu vanmorgen krijg ik weer post van de postcodekanjer en staat zelfs mijn adres en een platte grond op de voorkant waar ik woon.
belachelijk vindt ik dit.
wat kan ik hier aan doen
\ans
Kassa
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!