Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

De kwaliteit die TNT levert

Geplaatst door: rob77 op: 26-01-2011 15:55
Vandaag een pakketje van TNT waarvoor ik moest tekenen bij de buren bezorgd. En dat is zeker niet de eerste keer. Ik ben de beroerdste niet, natuurlijk ben ik blij als ik een pakketje bij de buren weg kan halen en niet hoef te wachten tot het de volgende dag bij het afhaalpunt ligt. Feit blijft echter dat als ik aangeef dat ik niet wil dat het pakket bij mijn buren wordt bezorgd, of als ik moet tekenen voor een pakket, dat TNT zich hier dan aan dient te houden. En dezelfde regels gelden mijns inziens voor de pakketverspreiders die TNT opdracht geeft om de pakketten namens hen te verspreiden. Het is hun keuze deze bedrijven in te huren, maar zij blijven verantwoordelijk voor de geleverde kwaliteit. Ik heb een lieve overbuurvrouw die de pakketjes altijd netjes bewaard en aan ons geeft, maar ik heb helaas ook naaste buren die niet zo netjes zijn. Twee weken geleden heb ik het overigens nog veel zotter meegemaakt, toen heeft de pakketbezorger een pakket in onze grijze container gelegd; de grijze afvalcontainer die toen al voor ongeveer de helft vol zat. Dat vind ik persoonlijk geen professionele gang van zaken, verre van dat zelfs. TNT, er komt wederom een klacht jullie kant op... wellicht is het tijd om eens actie te ondernemen en te zorgen dat de kwaliteit van jullie dienstverlening omhoog gaat en jullie weer eens positief in het nieuws komen!?
Reactie door erik008 op 26-01-2011 16:35
Als de verzender dit niet wenst, moet hij een speciale sticker plakken. "alleen huisadres" staat hierop. Dan gaat het pakje naar het afhaalpunt. De stickers zijn gratis.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor