Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Danta's import achter kun kont aanzitten

Geplaatst door: ajschot op: 25-02-2012 10:50
Ik vind het vreemd dat ik op de vorige klacht over Danta's import niet kon reageren, want er zijn 3 reacties voor het bedrijf, 2x de eigenaren onder eigen login en 1x het bedrijf. Ik ben namelijk ook erg slodig behandeld door Danta's Import, en ik raad iedereen aan heir geen zaken mee te doen. Wij hebben in december al kaarten willen bestelllen en hadden een bon in de trouwbox van 10% korting. De code konden wij nergens invullen en hebben ze gebeld, maar ze waren tot januari gesloten. Dan maar een mail, maar deze was half januari nog niet beantwoord en weer gebeld. We kregen te horen dat de bon al 2 jaar niet meer was in te wisselen wel vreemd als de houdbare artikelen in die box nog bijna een jaar houdbaar waren.... Ah fijn we moesten ons aanmelden bij de trouwshop.com, dan kregen we een bon die wel werd geaccepteerd ( ja deze bon wordt volledig vergoed door trouwshop.com vandaar dat ze die andere er gewoon hebben uitgegooid). Wij hadden op 30 jan de bestelling geplaatst, er was voorraad, de bon is op 1 februari opgestuurt zodat zo was de verwachting de bestelling 2 of 3 feb op de post kon. Nadat we op 9 feb nog niets gehoord hadden gebeld... "ow ja mevrouw die bon, ehhh ik zal even nakijken. Als we die hebben gaat de bestelling indien op voorraad zo snel mogelijk de deur uit" Jaja, nu 25 februari eindelijk 2 van de 3 bestelde artikelen binnen. Natuurlijk meteen gebeld, "de levertijd is 4 weken en uw bon hebben we pas 9 februari gehad" nee mevrouw die heeft u VERWERKT op 9 februari, als wij niet hadden gebeld was die bon nog niet verwerkt! Toch vreemd dat je er na die bon verwerken dus nog 3 weken over doet om 2 doosjes uit je winkel te pakken en op te sturen!!!! Wij open de derde op 8 maart binnen te hebben. Dus mensen ga niet in zee met dit slordige VOF-je, veel dingen kan je ook gewoon goedkoop in China bestellen (lightinthebox.com), helaas niet wat wij zochten....
Reactie door tot15karakters op 25-02-2012 15:15
Via Google is het ook te vinden.... en online gaat er wel vaker iets erg traag. Ze melden ook Import dus meer kans op vertragingen.
Reactie door eddo op 08-08-2012 00:00
Ik kan iedereen afraden om bij dit bedrijf iets te bestellen. Wij hadden bedankjes besteld voor de gasten op onze bruiloft. Wij bestellen via de website en geven aan dat we de bestelling in de winkel willen ophalen. Ze geven geen andere betaalmogelijkheden tijdens het bestellen en in de bevestigingsmail staat ook netjes als betaalwijze: ophalen in de winkel. Kortom, je gaat er vanuit dat je betaalt bij het ophalen. Op de website stond bovendien vermeld dat het artikel op voorraad was. Nee, na 1,5 week krijg je een e-mail dat ze nog zitten te wachten op onze betaling en dat ze pas gaan bestellen als er betaald is. Hoezo bestellen? Het artikel is toch op OP VOORRAAD volgens de website?! Wij geld overgemaakt en wachten. Krijgen we na een tijdje een e-mail met status ONTVANGEN. Wij bellen, geen gehoor. Dan rijden we toch even langs. Worden we bij aankomst onvriendelijk te woord gestaan door een man met een peuk in z'n mond, of we haast hebben. Krijgen we te horen dat wij de status verkeerd begrepen hebben. Dit betekende namelijk dat de bestelling ergens in verweggistan ontvangen was. Weer even niets gehoord en toen maar gemaild. Onze bestelling zou snel binnenkomen. Wij nogmaals gemaild omdat de tijd nu toch wel begon te dringen. De bestelling zou met 1 tot 2 weken binnen moeten komen. Onze bruiloft naderde. Eén week voor onze bruiloft krijgen we op vrijdagavond ineens een e-mail met de mededeling of we ons rekeningnummer willen doorgeven zodat het geld teruggestort kan worden. Niet eens een uitleg erbij. Ook geen excuses. Wij uiteraard verbaasd en boos. E-mail terug of het echt klopte dat we onze bedankjes niet geleverd zouden krijgen. Mailen ze terug dat onze bestelling niet binnengekomen was, maar dat we wel iets anders mochten uitkiezen. Zeepjes ofzo met korting. We konden ook nog was gepersonaliseerde bedankjes bestellen en die hadden dan maar 2 weken levertijd. Niet erg snugger als je aangeeft dat je over een week gaat trouwen. Geld ophalen was niet mogelijk. Ze gingen het terugstorten. Geld is gelukkig wel snel overgemaakt anders waren het alsnog komen ophalen. Uiteindelijk hebben we andere bedankjes bij bedankjes.nl besteld en die konden we met 3 dagen ophalen. Er zijn genoeg webwinkels met goede service die je wel netjes te woord staan en je duidelijk en snel op de hoogte houden als je iets besteld hebt. Dit bedrijf(je) is onbetrouwbaar. Service en klantvriendelijkheid zijn ver te zoeken.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor