Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dakservice Totaal

Geplaatst door: robverhey op: 06-10-2010 17:30
Eind september 2010 heb ik een afspraak gemaakt met Dakservice Totaal uit Den Bosch op 6 oktober 2010 tussen 15.30 en 16.00. Ik heb voor deze afspraak speciaal een middag vrij genomen. Bij thuiskomst vind ik een briefje op de deurmat dat zij om 15.10 bij mij aan de deur zijn geweest en dat niemand thuis was. Ik heb vervolgens direct contact opgenomen met het kantoor van Dakservice Totaal. De ervaring die ik hiermee heb gehad heb ik zelden in mijn leven meegemaakt bij een bedrijf. Er werd mij medegedeeld dat ik maar een nieuwe afspraak moest maken. Ik was de laatste klant in Maastricht en de schoorsteenvegers waren iets eerder klaar. Er werd mij medegedeeld dat er niet wordt gewacht omdat het vaker voorkomt dat klanten niet hun afspraken nakomen. Echter, ik had toch een afspraak om 15.30 en niet om 15.10 (was om 15.20 thuis). De kantoormedewerker wilde niet met mij in discussie gaan. Hiertoe heb ik om een leidinggevende gevraagd. Deze was (natuurlijk) toevallig niet aanwezig. Vervolgens verbreekt zomaar de verbinding. Ik heb direct teruggebeld en gevraagd naar zijn naam in verband met mijn klachtbrief. De medewerker weigerde dit en verbreekt weer de verbinding. Nogmaals teruggebeld, weer wordt verbinding direct verbroken. Vervolgen nogmaals 2 maal teruggebeld echter het antwoordapparaat was inmiddels geactiveerd. Dat er afspraken mis kunnen lopen heb ik opzicht begrip voor maar dat de fatsoensnormens tijdens het telefonisch onderhoud met Dakservice Totaal volledige worden overschreden maakt mij furieus. Ik heb altijd geleerd mensen met fatsoen en respect te behandelen maar dat hoeft u van Dakservice Totaal niet te verwachten. Dus let op, met vriendelijke colporteurs proberen ze u klant te maken maar is het verstandig met een dergelijk bedrijf niet in zee te gaan. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!!
Reactie door read op 06-10-2010 18:39
robverhey Het is een prima zaak dat je hier andere consumenten wijst op de praktijken van deze firma. De andere consumenten kunnen dan beter en bewuster kiezen of ze wel of geen zaken willen doen met dit bedrijfje. Met vriendelijke groet, ReadAC.
Reactie door femper op 22-01-2014 10:17
Wij hebben al jaren een abonnement bij Dakservice Totaal en nergens problemen mee. Afspraken worden van beide kanten goed nagekomen en indien nodig van beide kanten ook met fatsoen verzet. Ik ben het met u eens dat het geen nette manier van communiceren is geweest, maar gun de mens het voordeel van de twijfel. Hij had wellicht een rotdag... Wij zijn in ieder geval prima tevreden over Dakservice Totaal!
Reactie door zoekster op 22-01-2014 10:35
Quote: femper schreef op woensdag 22 jan 2014, 10:17: Wij hebben al jaren een abonnement bij Dakservice Totaal en nergens problemen mee. Afspraken worden van beide kanten goed nagekomen en indien nodig van beide kanten ook met fatsoen verzet. Ik ben het met u eens dat het geen nette manier van communiceren is geweest, maar gun de mens het voordeel van de twijfel. Hij had wellicht een rotdag... Wij zijn in ieder geval prima tevreden over Dakservice Totaal!einde Quote Topic is ruim 3 jaar oud. Nu richt je er juist weer de aandacht op. Wie had overigens een rotdag? De kantoormedewerker, de leidinggevende of @robverhey?
Reactie door hutch op 22-01-2014 15:05
Quote: zoekster schreef op woensdag 22 jan 2014, 10:35: Topic is ruim 3 jaar oud. Nu richt je er juist weer de aandacht op.einde Quote En voor die opmerking vandaag ook nog eens extra te registreren...... Klik * * eens..... Hoe was dat spreekwoord ook alweer..... een vos en iets over haren en streken?
Reactie door yzord op 23-01-2014 00:14
Deze mensen zijn al sinds 2007 bezig met het oplichten van voornamelijk oudere mensen. Schoorsteenvegen en zogenaamde dakreparaties is hun core business en ze switchen voortdurend van naam. Er zijn inmiddels al heel wat namen bekend. We zijn met een grondig onderzoek bezig naar de werkwijze van dit bedrijf en dat heeft geresulteerd in wat aardige tegenslagen voor de verschillende eigenaren van deze bedrijven (welke elkaar uiteraard wel kennen). Noodzaak is om meldingen te blijven maken bij de politie en dan met name alle gegevens die u heeft van hun.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor