Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

D-Reizen alkmaar

Geplaatst door: f.v.maris op: 09-07-2015 00:21
Over D-Reizen. Wij zijn met 4 mensen naar Curaçao geweest en het was een flink dure reis we hadden op tijd geboekt en hadden dus geen actie of aanbieding. We zouden onze eigen bedden krijgen en hadden daarvoor ook betaald en we hadden een 3 sterren hotel geboekt. Aangekomen in het hotel kregen we een kamer vol kakkerlakken en alles was stuk incl bad douche enz ook bleek het hotel geen sterren te hebben en last van schimmel. We zijn midden in de nacht gevlucht naar een ander onderkomen in Curaçao en hebben contact gehad met d-reizen. Ze konden niets voor ons doen en moesten de volgende dag ons melden bij een medewerker die langs zou komen. Dit hebben we gedaan ook die nacht konden ze nog niets anders voor ons regelen dus zijn we wederom gevlucht naar een ander onderkomen dit was al de 2e nacht in een andere plek dan het hotel met flinke kosten. Dag drie kregen we een iets schonere kamer maar moesten we bij elkaar in bed slapen ze wilde verder niets meer doen voor ons. Dit hebben we drie weken moeten doen en we zaten in een verschrikkelijk hotel er zijn overal fotos van genomen. Toen we terug kwamen in nederland wilde we een vergoeding van de eerste twee nachten van 85 euro p.p maar dat willen ze niet geven. We zijn nu al bijna t wee maanden verder en ze willen ons alleen maar 50 euro geven p.p. Jullie begrijpen dat we met 85 al heel erg schappelijk waren gezien we een vakantie hadden die hel was en bij elkaar in bed hebben moeten slapen wat echt verschrikkelijk was. Wij zouden graag zien dat dit in in jullie programma komt. We zijn nu bezig om het via een rechtbijstand te doen maar hebben eigenlijk geen hoop meer , D-reizen wil niets meer doen. We zijn werkelijk erg schoffterig behandeld en van het kasje naar de muur gestuurd. We hebben geluidsopnames van de hotstes van d reizen daar en werkelijk wat was ze onbeschoft .. wie heeft dit ook meegemaakt ?
Reactie door zoekster op 09-07-2015 10:02
Waarom gaat u niet naar de geschillencommissie reizen, dat is toch de beste route? klik HIER Lees goed de brochure door klik HIER En stel uw eisen bij. € 85,- is toch een fooi voor zoveel narigheid? Kassa start pas weer in september, maar u kunt linksonder deze pagina contact zoeken met de redactie. Misschien is Groeten van Max ook nog wat voor u.HIERHIER

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor