correspedentie gemeente
Geplaatst door: peterkop op: 01-11-2015 08:27
Ik zat zaterdag naar kassa te kijken en hoorde daar tot 3 keer in de uitzending ,de gemeente wilde niet reageren . ik zelf heb 8 weken geleden 2 brieven verstuurd naar mijn gemeente [steenbergen: en heb nooit iets vernomen op mijn vragen aan b en w . leven wij nog wel in een democratie ? als gemeentes en overheden weigeren op onze vragen te reageren .
Reactie door edrick3 op 01-11-2015 09:08
Hallo peterkop,
Het is natuurlijk zeer onbeleefd en incorrect als een gemeente niet op brieven reageert.
Zou het nog eens proberen. Ga anders eens langs op het gemeentehuis.
Kijk eens[url=https://www.gemeente-steenbergen.nl/: hier.[/url:
Reactie door edrick3 op 01-11-2015 10:17
Wil je een klacht indienen omdat er niet gereageerd wordt: lees dan eens[url=https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/kwaliteit-en-integriteit-overheidsinstanties/vraag-en-antwoord/waar-kan-ik-terecht-met-een-klacht-over-de-overheid: hier.[/url:
Reactie door pieterwolters op 01-11-2015 13:21
Wat heeft dit met democratie te maken?
Reactie door diumenge op 01-11-2015 21:17
Quote: pieterwolters schreef op zondag 1 nov 2015, 13:21: Wat heeft dit met democratie te maken? einde Quote Niet natuurlijk, maar het klinkt zo lekker dramatisch.
Reactie door peterkop op 02-11-2015 09:04
wel volgens mij is democratie ook openheid van zaken naar de burgers ook een onderdeel van democratie.
Reactie door aurora1 op 02-11-2015 17:17
Bent u inmiddels al bij de gemeente langs geweest met uw dossier en uw vragen?
Democratie: klik hier.
Wet Openbaarheid van Bestuur: klik hier.klik hierklik hier
Reactie door peterkop op 02-11-2015 17:49
nog geen tijd gehad ik probeer dat eind van de week te doen
Kassa
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!