Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Choozze & herroepingsrecht

Geplaatst door: mariellebolhuis op: 12-07-2015 20:48
Op 19 april een choozze bright abonnement voor mijn zoontje besteld. Maar op 23/4 ontving ik een mail dat de voorwaarden waren veranderd. Ik heb de koop ontbonden. en vervolgens keurig een reactie gehad dat ze het abonnement direct hadden stopgezet en geen nummerportering zouden uitvoeren. Tot zover prima, Maar het geld van de aankoop €25,- heb ik nooit teruggezien. Terwijl dit wel was toegezegd.. Na vele mails (11 stuks) de hoop opgegeven. Ik krijg geen reacties op mijn mails / vragen en dus ook mijn geld niet terug. Ze zijn "niet thuis" Zijn er meer mensen die eenzelfde ervaring hebben? Wellicht kunnen we samen via de rechter ons geld terugkrijgen.
Reactie door zoekster op 12-07-2015 21:35
Choozze heeft al met de consumentenbond aan de stok gehad. klik HIER Helaas reageren ze nergens op. In het uiterste geval kunt u Choozze een brief sturen en reageren ze daar ook niet op dan naar de Geschillencommissie. Het bedrag is wel erg laag om zoveel moeite voor te doen. Gewoon een waardeloze provider. Op tweakers wordt er ook over geklaagd. Heeft u facebook? Dan zou u daar een bericht kunnen plaatsen. Bedenk dat degene dat de meest drammerige klanten het eerst hun zin krijgen. Dus 2 keer per dag een bericht op facebook en maar zeuren om dat geld. Net zolang tot ze toegeven. En niet ophouden totdat u het geld weer terug op uw rekening heeft. U kunt ook nog klachtenkompas.nl en klacht.nl proberen. HIER

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor