Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Centralpoint.nl levert product niet

Geplaatst door: despucio op: 28-12-2013 15:30
Op 30 november 2013 heb ik een aankoop gedaan via Centralpoint.nl met ordernummer: 880881x7196219. Nadat ik enkele dagen had gewacht kreeg ik geen product binnen en ook geen mail over de status van mijn aankoop. Pas een week later kreeg ik een mail binnen, en dit omdat ik ze een mail stuurde met de vraag waar mijn bestelde product bleef. Eerst kreeg ik 11 december als leverdag te horen, nadat deze dag was gepasseerd, moest ik opnieuw contact met ze opnemen om te vragen waar mijn product bleef. Hierna werd 17 december genoemd, en enkele dagen later 18 december. En u raadt het al, ik heb tot op heden mijn aankoop nog steeds niet binnen, waardoor ik met mijn bedrijf erg in de problemen kom. Ik heb contact gehad met dhr. [edit redactie, namen verwijderd: . Heel slecht dit van CentralPoint. Ik heb ze nog meegedeeld, dat ik deze ervaring op internet zou delen als ze niet met een gepaste oplossing zouden komen. Dat was dus niet genoeg om tot een oplossing te komen.
Reactie door zoekster op 28-12-2013 16:37
Heeft u het product als consument gekocht of als zakelijke afnemer? Als u het als consument heeft gekocht, kunt u een klacht indienen bij thuiswinkel.org, daar is CP bij aangesloten. Mocht u er dan nog niet uitkomen, dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Thuiswinkel.
Reactie door despucio op 29-12-2013 21:34
Quote: zoekster schreef op zaterdag 28 dec 2013, 16:37: Heeft u het product als consument gekocht of als zakelijke afnemer? Als u het als consument heeft gekocht, kunt u een klacht indienen bij thuiswinkel.org, daar is CP bij aangesloten. Mocht u er dan nog niet uitkomen, dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Thuiswinkel. einde Quote Ik heb ze al op de hoogte gebracht, maar als je effe googled kom je erachter dat CentralPoint.nl meer van zulke actie's uithaalt, deze mensen hebben thuiswinkel.org ook al wel op de hoogte gebracht denk ik. Kijken hoe betrouwbaar thuiswinkel.org waarmerk nou is.
Reactie door otto65 op 22-01-2014 17:25
Ik heb ook de ervaring dat het heel lang kan duren met Central Point. Lange levertijden en dan komt het uiteindelijk en sturen ze het verkeerde artikel op. Mag je via de website weer een formulier gaan downloaden en alles in orde gaan maken. Kost veel tijd om alles weer te regelen. Bestellen doe ik daar dus niet meer. Je kunt maar 1x een verkeerde indruk maken bij klanten.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor