Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

buckaroo-westburg schaatsreis

Geplaatst door: bonekamp op: 12-09-2009 15:35
Wij hebben ons geld eindelijk terug van schaatsreis Heerenveen. Nu wil dat de firma Buckaroo st. derdengelden het geld weer van onze bankrekening heeft gehaald. Onze bank meld dat zij hier niets aan kunnen doen. Weet iemand raad hoe wij onze euro's terug kunnen krijgen.Met vriendelijke groet Corry
Reactie door nelleke51 op 12-09-2009 23:13
deze firma heeft het geld alleen van je rekening af kunnen halen door het te incasseren. En een incasso kan teruggeboekt worden binnen 30 dagen. Dus je moet de bank opdracht geven om het bedrag terug te boeken (storneren). Wel even bedrag, datum en het rekeningnummer doorgeven.
Reactie door bonekamp op 13-09-2009 14:53
Bedankt voor je berichtje, wij zijn al bij de bank geweest (abn0amro-bank) maar daar vertellen ze ons dat zij dit niet terug kunnen halen voor ons. Wij weten het echt niet meer. Corry
Reactie door onbekende gebruiker op 13-09-2009 18:56
Ik heb exact hetzelfde probleem. Had het geld terug gekregen en Buckaroo heeft het weer ervan afgehaald, nog sterker, de 5% die Westburg beloofd heeft, die ik nooit gekregen heb, heeft Buckaroo er vanaf gehaald. Lijkt erop dat we toch ********* zijn.
Reactie door renesalm op 13-09-2009 18:58
Herkenbaar, want mij gebeurde precies hetzelfde. Heb tot op heden het geld nog altijd niet terug. Ben in gevecht met verschillende partijen zoals ABN, Buckaroo en Westburg echter niemand is genegen hierin te helpen. Misschien kan Kassa iets doen?
Reactie door onbekende gebruiker op 14-09-2009 13:07
Ik heb hetzelfde gehad maar heb wel een mailtje ontvangen van westburg met daarin uitleg hoe te handelen. Het blijkt volgens mijn bank inderdaad dat Buckaroo de fout is ingegaan en dat westburg niets te verwijten valt.
Ik heb mijn bank opdracht gegeven om de incasso te storneren. Eerst werd mij verteld dat de storneringstermijn al voorbij was maar toe ik vertelde dat het een MOI ( Melding onterechte incasso ) betrof kon het opeens wel en heb inmiddels het geld weer terug op mijn rekening.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor